AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Jeg har ikke mottat AAP i dag. Sendte meldkort i går å da kommer de altid til kl 16.00 på mandagen. Ikke mottatt noe i dag. Flere som ikke har det, er det noe feil i systemet deres. Syntes det var så rart. Anonymous poster hash: 55356...71e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Jeg fikk heller ikke i dag,så ble litt bekymret for at jeg hadde klikket noe feil.. "Godt" å se at det ikke bare er meg. Anonymous poster hash: caf12...3b7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Sendte kort på lørdag, har mottatt penger Anonymous poster hash: d5d32...c47
Gjest C4r1n3 Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Om man sender på søndag, så kan man av og til ende med å få utbetalingen på tirsdag, av en eller annen dum grunn. Har også opplevd å få pengene inn på konto på kveldstid. Derfor sender jeg alltid på lørdager når det er mulig, da kommer det som regel alltid på mandagen Det kommer nok enten iløpet av dagen eller morgendagen.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Jeg sente søndagkveld litt før 21:00. Når sente du TS? Tror jeg får de i morgen. Anonymous poster hash: caf12...3b7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Utbetalingen skjer 2 dager etter innsendt meldekort. Dette står på NAV sine sider. Så sendte du meldekortet i går, skal du ha pengene på konto på tirsdag. Av og til kan man være heldig og få utbetalingen mandag om man sender inn meldekortet tidlig søndag, men normalt må meldekortet sendes lørdag. Så ønsker du utbetaling på mandagen så bør du sende lørdag for å være helt sikker. Anonymous poster hash: 5eb14...265 2
HvittHus Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Jeg får alltid utbetaling på tirsdag selv om meldekort blir sendt lørdag morgen. Så jeg vil tro utbetaling avhenger av flere faktorer.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Jeg får alltid utbetaling på tirsdag selv om meldekort blir sendt lørdag morgen. Så jeg vil tro utbetaling avhenger av flere faktorer. Det er snakk om virkedager - så lørdag og søndag teller ikke med. Sender du lørdag morgen har det gått to dager når du får det på tirsdag Anonymous poster hash: 5005d...fb9
HvittHus Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Det er snakk om virkedager - så lørdag og søndag teller ikke med. Sender du lørdag morgen har det gått to dager når du får det på tirsdag Anonymous poster hash: 5005d...fb9 Men da skulle jo alle som sender inn lørdag fått utbetaling på tirsdag. Men mange får vitterlig utbetalt på mandag etter å ha sendt inn lørdag. Dermed må det være noen flere faktorer som spiller inn.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Banken spiller en rolle. Jeg får nesten alltid utbetaling mandag om jeg sender meldekort lørdag. Denne uken har jeg ikke sjekket om jeg har fått penger. Anonymous poster hash: 7f69c...707
Gjest Blomst83 Skrevet 28. august 2013 #11 Skrevet 28. august 2013 Jeg sender alltid lørdag,og som regel får jeg de da på mandag.Men det har vært et par ganger jeg har fått de på tirsdag selvom det er sendt lørdag så det er nok flere faktorer som spiller inn som Zellica sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå