Gå til innhold

Hvor lenge kan utroskap pågå før den bedratte vil finne det ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Elskerinnen
Skrevet

Jeg har hatt et forhold til en gift mann nå i ett år, han sier han jobber med å skille seg men hans kone lover han et helvete om han går nå før barna er større. Det er helt greit at de skiller lag om en fire-fem år når barna er i konfirmasjonsalder. De siste månedene har han blitt mer og mer avslappet med det om hun finner ut av oss. Han har møtt de fleste av mine nære venner, han har møtt mine barn og tilbrakte senest hele lørdag kveld hos meg og mine på hjemmelaget pizza. Barna mine vet han er gift, men de er vant til at jeg har mannlige venner på besøk uten at de er mammas kjæreste. De ferierer ikke sammen, han sover på sofaen så jeg skjønner ikke annet enn fasaden for hennes del for å holde sammen og selvsagt at det er bedre å være to økonomisk enn en. Jeg kjenner ikke hans kone, de bor en halvtimes kjøretur unna meg.

I det siste har jeg tatt meg i å ønske at noen tar kontakt med kona hans og forteller henne hva som foregår, og i mitt stille sinn tenker jeg, når vil ryktet nå henne? Vi kysser åpenlyst på min eiendom når barna er hos sin far, hvis en nabo plutselig skulle få besøk av noen bekjente vil det jo ikke være tvil om hva som foregår. Jeg bor i hennes hjembygd, de har flyttet ut. Er det noen som har levd lenge som elskerinne? Hvordan ble bruddet tilslutt? Eller valgte du å gå? Vi har avsluttet dette forholdet tre ganger i løpet av året, nå tenker jeg at det vil bli oss, men når vet jeg ikke. Jeg er villig til å vente.

Jeg prøver å si at det beste er jo å unngå å bli tatt med buksene nede, men samtidig tror jeg faktisk at det er nettopp slik det vil skje. Vi kommenterer ting på hverandres fb side som er åpenbare "intime" som lengden på hårklipp, hvordan det går etter en operasjon etc. Hadde min mann spurt en annen kvinne om hvordan det gikk med rekonvalensen ville jeg stusset, men han sier hun aldri spør om hva han driver med. Hva er det som får folk til å ønske å fortsette et ekteskap når ting er dødt (Jeg vet at jeg bare har hans side av saken, men likevel er vi gamle kjente og noen rundt de skjønner heller ikke "greia") og du har flere år igjen før du fyller 40?? Bør man ikke da splitte lag mens man fortsatt har et snev av respekt for hverandre? Så kan man selvsagt si at det ikke finnes noe som er så respektløst som å være utro.

Spørsmålet mitt er altså, når sprekker bobla? Jeg har jo blitt utrolig glad i denne mannen, vi prater sammen hver dag og treffes 1-3 ganger pr uke. Jeg føler at jeg i aller høyeste grad kjenner han og ønsker å dele livet mitt med han.

Om noen skal gjøre hans kone oppmerksom på oss burde det være han, men jeg tenker at noen kommer til å fortelle henne om mistanken. Jeg vet at noen av hans kompiser synes ting er rart...

Er det noen som har opplyst den bedratte om hva som foregår? Jeg tar meg i å undre at hun skjønner det men velger å la være å gjøre noe med det. Hvor lenge må ting pågå før det kommer for en dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lenge fordi de fleste ikke skjønner hva som foregår, desverre.. Kanskje det aldri kommer for en dag heller!

Anonymous poster hash: 23182...20a
  • Liker 5
Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen vil ha ett forhold til en som uten skrupler går bak ryggen til kona si jeg. Det sier seg jo selv at han ikke vil ha noen skrupler med å gå bak din rygg en dag heller.

• Liker 5
Gjest elskerinne
Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen vil ha ett forhold til en som uten skrupler går bak ryggen til kona si jeg. Det sier seg jo selv at han ikke vil ha noen skrupler med å gå bak din rygg en dag heller.

Suss81, det er selvsagt en risiko å ta, men dette er en mann jeg har kjent i en årrekke. Jeg vet at han savner mange ting i sitt ekteskap i dag som jeg fyller for han. Man har alltid en risiko for utroskap, så da må man være en så god partner at det ikke kommer på tale.

Skrevet

Suss81, det er selvsagt en risiko å ta, men dette er en mann jeg har kjent i en årrekke. Jeg vet at han savner mange ting i sitt ekteskap i dag som jeg fyller for han. Man har alltid en risiko for utroskap, så da må man være en så god partner at det ikke kommer på tale.

For å si det sånn så tror jeg de "skitne" vil være utro uansett fordi de ikke vet å sette pris på en "god partner" som du skriver...

Anonymous poster hash: 23182...20a

• Liker 3
Skrevet

I og med at kjæresten din har ei kone så er det vel mest du som er på bærtur?

Hvor lang tid vil det ta før du forstår at du har blitt bedratt?

Og den lille tingen om at barna dine er "vant med at mamma har mannevenner som ikke er kjærester", - det er flaut og pinlig for unger det der. Trist er det selv om ungene dine er veloppdragne og ikke sier høyt hva de tenker om mammaen deres.

• Liker 7
Skrevet

å herre gud... du er ond!!!

• Liker 1
Skrevet

I og med at kjæresten din har ei kone så er det vel mest du som er på bærtur?

Hvor lang tid vil det ta før du forstår at du har blitt bedratt?

Og den lille tingen om at barna dine er "vant med at mamma har mannevenner som ikke er kjærester", - det er flaut og pinlig for unger det der. Trist er det selv om ungene dine er veloppdragne og ikke sier høyt hva de tenker om mammaen deres.

Enig med Waco her. Tror det er du som lever i en illusjon!

Når mannen ennå ikke har gått fra kona, tyder det på at han ikke vil gjøre det heller. Det er typisk at elskerinner håper, i år etter år, mens saken er at begynnner man som elskerinne, er det sjelden det blir et seriøst forhold. Fatter heller ikke at damer klarer å gå inn med hele seg , til en mann som har dame. Går bak ryggen på dama over ett år, forteller endel om deg , og mannen. Synes sånne menn er feige, skal ha i pose og sekk, og du er ikke noe bedre selv. Lykke til, og snart oppretter du vel en tråd om at han du trodde var mannen i ditt liv, fikk ei anna elskerinne bak ryggen din, eller kanskje det er han som srkiver en tråd om at du gikk bak ryggen hans....Egoistiske er dere begge to, du tenker ikke engang på hvordan kona vil ha det etter det kommer ut. Null empati eller samvittighet!

I det hele tatt : utro mennesker har jeg INGENTING til overs for!

Skrevet

Enig med Waco her. Tror det er du som lever i en illusjon!

Når mannen ennå ikke har gått fra kona, tyder det på at han ikke vil gjøre det heller. Det er typisk at elskerinner håper, i år etter år, mens saken er at begynnner man som elskerinne, er det sjelden det blir et seriøst forhold. Fatter heller ikke at damer klarer å gå inn med hele seg , til en mann som har dame. Går bak ryggen på dama over ett år, forteller endel om deg , og mannen. Synes sånne menn er feige, skal ha i pose og sekk, og du er ikke noe bedre selv. Lykke til, og snart oppretter du vel en tråd om at han du trodde var mannen i ditt liv, fikk ei anna elskerinne bak ryggen din, eller kanskje det er han som srkiver en tråd om at du gikk bak ryggen hans....Egoistiske er dere begge to, du tenker ikke engang på hvordan kona vil ha det etter det kommer ut. Null empati eller samvittighet!

I det hele tatt : utro mennesker har jeg INGENTING til overs for!

Du må huske på at mange kvinner tenner på at typen har kone eller kjæreste. Hadde han ikke hatt en kone og unger så hadde han heller ikke vært interessant. Selve tiltrekningen ligger i at han har et forhold.

Det blir litt sånn som mennesker som liker å være utro. Da er det selve utroskapen som er forlokkende, det er utroskapen som blir kåt av, man blir så brunstig over å tenke på det en gjør.

At kvinner forelsker seg i mennesker som liker å være utro er for meg selve beviset for at det er kvinner som er de dårlige menneskene her på jordkloden, og selv om jeg ikke tror på bibelen eller annet religiøst vås, så forstår jeg godt hvorfor fortidens menn advarer nåtidens menn mot kvinnfolk. Kvinner blir ikke advart mot menn slik menn blir advart mot kvinner.

• Liker 1
Skrevet

hahaha.. hvor mange ganger har ikke jeg hørt denne historien før? han kommer sikkert aldri til å forlate kona si for deg (tro hva du vil), eller så blir dere et par og du blir bedratt.

starte et forhold med en som er utro mot kona si? på hvilken måte er det en bra start på noe som helst forhold? han har jo tydeligvis ikke noen som helst respekt for andre, det er jo ikke bare snakk om dere ligger med hverandre, men mye lyving og sniking bak hennes rygg. og det vil du liksom begynne et forhold med?

du er klar over at et forhold er bygd på tillit og respekt overfor hverandre? og han har jo allerede failet der.

men lykke til videre du..

Anonymous poster hash: 8a6ad...e8e
  • Liker 4
Skrevet

Av alle utroskapshistorier som kommer fram så sier jo mannen noe av det samme. De har jo så dårlig forhold og har ikke sex lengre, men han må vente på grunn av barna. Du kan jo prøve å ikke ha sex med han for å se hvor lenge han gidder mer.

Anonymous poster hash: ba4ef...3ce
  • Liker 2
Skrevet

En bekjent av meg har hatt den samme elskerinnen i sikkert 14-15 år. De bor på hver sin side av landet og når han er hos henne er han en "fullverdig kjæreste" i hennes familie, han omtaler henne også som sin kjæreste ovenfor meg og andre, men han er allikevel fremdeles i sitt "ulykkelige" ekteskap og ingen tegn på at han har tenkt seg ut av det - ikke heller når kjæresten har truet med å gjøre det slutt.. Jeg har ikke inntrykk av at kona vet noe som helst om det. Jeg skjønner ikke at de orker.

Anonymous poster hash: 89bc8...b72
  • Liker 2
Skrevet

Hadde jeg vist hvem du var, hadde jeg smekka deg :) Skammelig å tukle seg bort i andres menn. Low moral all the way, både du og han. Perfect match!

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg vist hvem du var, hadde jeg smekka deg :) Skammelig å tukle seg bort i andres menn. Low moral all the way, både du og han. Perfect match!

tøff du er :)

Anonymous poster hash: 19154...94e

• Liker 1
Skrevet

tøff du er :)

Mye tøffere enn utro griser i alle fall :blomst:

• Liker 4
Skrevet

Mye tøffere enn utro griser i alle fall :blomst:

hvis du faktisk slår en så synker du like lavt som de som er utro :blomst:

Skrevet

Så konen har ikke kjent han i en årrekke? Jeg regner med at de giftet seg fordi de elsket hverandre og ville tilbringe livet sammen, at de hadde det bra sammen. De fikk jo barn så sexen må jo være verdt å ha. Men så går årene da og hverdagen kommer snikende. Da er det karakteren til mannen det kommer Ann på og ikke om man er en "god kone". Når han så enkelt faller for fristelsen med deg, så vil han falle for fristelsen med andre den dagen du blir konen han prater om under"konen min forstår meg ikke" talen ;)

• Liker 2
Skrevet

hvis du faktisk slår en så synker du like lavt som de som er utro :blomst:

En ørefik skader ingen

• Liker 2
Skrevet

En ørefik skader ingen

håper du har samme syn når noen kliner til deg.

Skrevet

håper du har samme syn når noen kliner til deg.

Jeg oppfører meg så grei at jeg slipper denslags. Men kunne godt forstått det hadde noen fiket til meg dersom jeg oppførte meg som ts .

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...