Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd grønn krem, primer, foundation og concealere. Fortsatt er jeg rød i huden. Hvordan i huleste kan jeg få det dekket bort? Ser ut som om jeg er skikkelig sliten fordi jeg er så rød i huden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosacea? Ville tatt meg en tur til legen for å finne ut om du har rosacea. Isåfall kan du få rozex som har hjulpet meg mye. Videre må du passe godt på kostholdet og unngå triggere. Bruk en krem for sensitiv hud som gir mye fuktighet, men ikke fett + solfaktor.

Anonymous poster hash: bb427...b17
Skrevet

Hei! er selv litt rødlige kinn, vil anbefale Vitamin C-serien fra Body Shop. Den passer hvis du føler at huden ser sliten ut og vil gi huden mer glød..

Spesielt Vitamin C Skin Boost synes jeg fungerer kjempebra! Huden blir mindre rød, ser klarere ut.

Skrevet

Glo minerals har et løs-pudder som heter "redness relife" elns.. Det fungerer vledig bra for meg, så lenge jeg ikke tar for mye på om gangen.

Jeg har veldig rød hud etter mange år med kviser. Har klemt og pirket altfor mye på huden og det har satt sine spor.

Anonymous poster hash: ac590...aee

Skrevet

Glo minerals har et løs-pudder som heter "redness relife" elns.. Det fungerer vledig bra for meg, så lenge jeg ikke tar for mye på om gangen.

Jeg har veldig rød hud etter mange år med kviser. Har klemt og pirket altfor mye på huden og det har satt sine spor.Anonymous poster hash: ac590...aee

Er det noen steder i Oslo jeg kan få tak i det merket?

Skrevet

Jeg får lett rød hud hvis jeg spiser mye sukkermat.

Skrevet (endret)

Jeg får lett rød hud hvis jeg spiser mye sukkermat.

Her har jeg ødelagt huden siden jeg ikke har brukt solkrem.

Endret av Bø65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...