AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Jeg holder på å lage til en kaffekrok på kjøkkenbenken vår som en overraskelse til mannen. Har bestilt en nespressomaskin som kan lage både espresso og melkedrikker, noen kaffesiruper (sjokolade, karamell og vanilje), masse kaffekapsler og stativ til dem, og et pent brett til å ha tilbehøret på. Er det noe annet som kunne vært kjekt å ha til en slik "kaffestasjon"? Utstyr eller smak eller noe? Har espressokopper, latteglass og cappuchinokopper fra før, samt lange kaffeskjeer. På forhånd takk for tips Anonymous poster hash: d5d35...6ac
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Han kommer til å elske den overraskelsen! Om du trenger noe til å pynte opp på kjøkkenbenken kan du skaffe en kaffeplante. Blomstene har visstnok en behagelig duft, og de får kaffebønner flere ganger i året. Jeg har lyst på en sånn, men har ikke somlet meg til å skaffe en ennå. Anonymous poster hash: 817a6...deb
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Han kommer til å elske den overraskelsen! Om du trenger noe til å pynte opp på kjøkkenbenken kan du skaffe en kaffeplante. Blomstene har visstnok en behagelig duft, og de får kaffebønner flere ganger i året. Jeg har lyst på en sånn, men har ikke somlet meg til å skaffe en ennå.Anonymous poster hash: 817a6...deb Googlet kaffeplanter, de var stilige, skal holde øynene åpne i tilfelle jeg kommer over noe sånt! Takk for tips, kjekt du tror ham vil like overraskelsen TsAnonymous poster hash: d5d35...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå