MarianneE Skrevet 24. april 2004 #4 Skrevet 24. april 2004 Da har nok jeg vært utro mange ganger.....
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #5 Skrevet 24. april 2004 De kvinner som blir tatt i og være utro ber om det. Og hvem er det som er så tjukke i hue at de har en elsker hjemme da?
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #6 Skrevet 24. april 2004 Slik unngår du og bli oppdaget. Aldri i din egen by og slett ikke hjemme. Ring han aldri,ikke tekxt eller mail Begge bør være gift
Serenity Skrevet 24. april 2004 #7 Skrevet 24. april 2004 Og hvordan skal man avtale neste date, evt si i fra om det man avtale sist man traff hverandre ikke passer?
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #8 Skrevet 24. april 2004 Jo da, man må jo ring efor å avtale neste møte, men da bruker man selvfølgelig telefonkiosker. Man avtaler gjerne det neste møtet (tid/sted) mens man allerede er på "treff", og skulle det bli krise for den ene, må man bruke telefonkiosk.
Gjest celine Skrevet 24. april 2004 #9 Skrevet 24. april 2004 Slik unngår du og bli oppdaget. Aldri i din egen by og slett ikke hjemme. Ring han aldri,ikke tekxt eller mail Begge bør være gift Og du sitter med myyyye erfaring innen området, skjønner jeg..... Vær så snill, SPAR OSS !!!! Syns det er smakløst å komme med "gode råd" om hvordan man skal såre den man tross alt har valgt å dele livet med på en så sjofel og råtten måte!! :evil: Man bygger ikke egen lykke på andres ulykke !! Celine
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #11 Skrevet 25. april 2004 DU KAN også ta en kvinne i og være utro med og gå der hun jobber
Gjest 1111 Skrevet 25. april 2004 #12 Skrevet 25. april 2004 Er det bare meg som synes dette var en idiotisk tråd..?
Gjest celine Skrevet 25. april 2004 #13 Skrevet 25. april 2004 DU KAN også ta en kvinne i og være utro med og gå der hun jobber Sikkert veldig mye man kan gjøre for å ta noen i å være utro... :klø: Jeg vil påstå at dersom man er nødt til å iverksette tiltak for å "ta" noen, har man tydeligvis enten et problem med sin egen psyke, eller så har man valgt helt feil partner! Et forhold bør være basert på at man har tiltro til og stoler på hverandre fullstendig. Er ikke disse faktorene tilstede, burde dette alene være nok til å ende forholdet! Man skal ikke behøve å bevise noe som helst. ...men det er kanskje jeg som er født i feil galakse... Celine
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #14 Skrevet 25. april 2004 jeg startet bare denne for gøy og den var ment som et idiotisk innleg
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #16 Skrevet 26. april 2004 Og du sitter med myyyye erfaring innen området, skjønner jeg..... Vær så snill, SPAR OSS !!!! Syns det er smakløst å komme med "gode råd" om hvordan man skal såre den man tross alt har valgt å dele livet med på en så sjofel og råtten måte!! :evil: Man bygger ikke egen lykke på andres ulykke !! Celine helt enig med deg Celine
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #17 Skrevet 26. april 2004 gjesten isted var meg.. glemte å logge meg inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå