Gå til innhold

Norske damer liker meg ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er av utenlandsk opphav, og har egentlig gitt opp norske damer. Det er veldig sjeldent en norsk kvinne synes jeg er attraktiv, og jeg har merket at jeg blir avvist av selv de mindre pene norske damene, mens jeg lett kan komme i kontakt med veldig pene jenter fra midt-østen, afrika, pakistan, latin-amerika osv.

Er det noen andre som har samme problem? At de er veldig upopulære blant norske menn/kvinner på sjekkemarkedet, men ikke har noen problem med å finne en attraktiv utenlandsk partner?

Anonymous poster hash: 0c6f1...dfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur du det har med utseendet eller måten du framstår på? Type oppførsel og personlighet?

• Liker 3
Skrevet

Kanskje det går på holdning og fremgangsmåte fremfor utseende.
Men sånn generelt er vel mange skeptiske da menn spesielt, av utenlandsk opprinnelse dessverre har fått et dårlig rykte med tanke på vold og voldtekter.
Synd, men noen få drittsekker ødelegger dessverre for "alle" andre.

Men det er jo damenes tap om de går glipp av en grepa kar, samme hvor du kommer fra :)

Skrevet

Hvor i verden er du fra?

Anonymous poster hash: 4fd0a...d16
Skrevet

Norske damer liker bad guys. Er selv etnisk norsk og har mange utenlandske venner som banger norske damer som faen. De behandler dem som dritt og horer, og det liker norske damer. Har mistet totalt respekt for norske damer, og holder meg til utenlandske damer.

Norske damer er billige, og tro meg det har ikke noe med utseende på mannen å gjøre, men måten han behandler damen på og hvis du er frekk og drittsekk da får du masse damer. Er du nice guy, vil ingen gi deg oppmerksomhet, uavhengig om du er norsk eller utenlandsk.

Anonymous poster hash: e1edf...683
  • Liker 3
Skrevet

Norske damer liker bad guys. Er selv etnisk norsk og har mange utenlandske venner som banger norske damer som faen. De behandler dem som dritt og horer, og det liker norske damer. Har mistet totalt respekt for norske damer, og holder meg til utenlandske damer.

Norske damer er billige, og tro meg det har ikke noe med utseende på mannen å gjøre, men måten han behandler damen på og hvis du er frekk og drittsekk da får du masse damer. Er du nice guy, vil ingen gi deg oppmerksomhet, uavhengig om du er norsk eller utenlandsk.

wooow bare fordi noen jenter er dumme nok til å oppføre seg som horer så er alle norske jenter det? sier mer om deg altså. hvis det er SÅNN du føler det så er det ikke rart du får deg noe, jeg holder meg langt unna menn som mener at jenter er horer så fort de har over 2 partnere i en alder av 25.

Anonymous poster hash: 31a29...51b

• Liker 15
Skrevet

Norske damer liker bad guys. Er selv etnisk norsk og har mange utenlandske venner som banger norske damer som faen. De behandler dem som dritt og horer, og det liker norske damer. Har mistet totalt respekt for norske damer, og holder meg til utenlandske damer. Norske damer er billige, og tro meg det har ikke noe med utseende på mannen å gjøre, men måten han behandler damen på og hvis du er frekk og drittsekk da får du masse damer. Er du nice guy, vil ingen gi deg oppmerksomhet, uavhengig om du er norsk eller utenlandsk. Anonymous poster hash: e1edf...683

Ojsann!

De oppegående norske damene liker IKKE bad guys, jeg bare nevner det.

De jentene du snakker om er jenter med dårlig oppvekst uten selvbilde og de fortjener noe annet enn å bli dårlig behandlet av drittsekker uansett hvor de kommer fra. Bare så synd at de faller for assholes som ligner på den pappaen de hatet...

• Liker 8
Skrevet

Allerede to som har reagert på det du skriver her. Og eg reagerer, eg også! Eg trur dei fleste jenter vil ha ein good guy. Eg har funnet meg ein fantastisk kjekk, sexy, smart og omtenksom good guy. Og det er akkurat sånn eg vil ha han! Ingen av mine oppegåande veninner vil ha ein drittsekk. Eg kjenner derimot jenter som sliter med diverse eller som ikkje er dei skarpaste, som dilter etter bad guys. Dei færreste bra damer vil ha ein dårlig mann.

• Liker 9
Skrevet

TS, hvorfor plager det deg at norske damer ikke liker deg? Du sier jo selv at du får masse respons fra damer fra Afrika, Asia, Latin-Amerika osv..Holder ikke de?

Anonymous poster hash: 07ecf...bdd
  • Liker 2
Skrevet

Hvordan kan de være billige, men samtidig bare interessert i enkelte typer menn? En person som er billig ville tatt hva som helst, kanskje til og med en bitter og kvinnehatende mann. Så det fins nok håp for sånne som deg også, hvis vi er så billige som du sier. Ikke heng med hodet! (btw, er du sikker på at du er så "nice guy", måten du omtaler damer på tilsier det motsatte).

• Liker 4
Skrevet

Jeg har samme problemet, bare at jeg har store problemer med å finne meg en attraktiv utenlandsk partner også :D

Hvis det er som du sier, og at ingen norske damer er interessert, så må det nesten være noe med attiityden din tror jeg....

• Liker 3
Skrevet

Har litt samme greia jeg også, utenlandske menn digger meg av en eller annen grunn. Men norske menn? Næh. Not so much. Har alltid vært sånn. På skolen hadde jeg aldri kjæreste,de norske likte meg ikke og syntes jeg var sjøstygg. Men jeg vil helst ha en norsk kjæreste da, pga kultur og sånt. Og fordi jeg bor i Oslo. Møter fantastiske menn hver gang jeg er i USA blant annet, men funker jo ikke pga avstanden. Og da snakker vi høflige og kjekke menn!

Anonymous poster hash: b3252...f14
  • Liker 1
Skrevet

Er av utenlandsk opphav, og har egentlig gitt opp norske damer. Det er veldig sjeldent en norsk kvinne synes jeg er attraktiv, og jeg har merket at jeg blir avvist av selv de mindre pene norske damene, mens jeg lett kan komme i kontakt med veldig pene jenter fra midt-østen, afrika, pakistan, latin-amerika osv.

Er det noen andre som har samme problem? At de er veldig upopulære blant norske menn/kvinner på sjekkemarkedet, men ikke har noen problem med å finne en attraktiv utenlandsk partner?

Anonymous poster hash: 0c6f1...dfe

Heh ja det kan du trygt si at også jeg har. Jeg er helnorsk selv om jeg av utseende nok ser mer finsk/russisk ut da.

Er 33år og har reist og reiser mye. Nordiske kvinner er nok en egen rase i så måte. De er vakre kvinner de norske, men har nok ikke samme smak som dem fra andre kulturer til regioner. Er nok også mer kresne eller lite villige til å utforske alle typer menn.

Jeg føler at norske kvinner er usikre på seg selv, de er passive og særdeles sparsomme med naturlige komplimenter. Andre steder er det ofte mer slik at de ikke er redde for å vise hvem de er, med å være mer imøtekommende og direkte. Enten på eget initiativ eller som respons på et initiativ.

Selv har jeg ikke funnet meg noen her hjemme enda, det er lite fisk i havet for meg her. Selv om jeg lever i en storby. Opplever helt andre markeder i utlandet. Kjøpe en leilighet i Spania tror jeg å utforske mer hva muligheter som dukker opp gjennom en livsstil der, om ikke lenge blir nok greia for meg tror jeg.

Så ja du er ikke alene.

Anonymous poster hash: b938d...302

Skrevet

Altså, tror det er mange kvinner som ikke er interessert i "utlendinger". Mest pga det flotte ryktet de fleste har fått på seg :P

Hyggelige folk for all del, men jeg tenker også at jeg kommer til å bli tvunget inn i en burka eller lignende om jeg hadde blitt sammen med noen som ikke var etnisk norske. Satt noe på spissen, men jeg kunne aldri tenkt meg å ligge med noen som ikke er.. vel, ikke min egen "rase". Kan godt hive på meg disse rasiststemplene nå, men det er min mening, jeg kan fint være venner med dem og vet at mange ikke er slik som de fleste tror. Jeg kunne bare aldri tenkt meg å bli sammen med eller ligge med noen av dem :) Ikke min smak.

Og ja, forresten, har nå hørt disse herlige bemerkningene om norske kvinner fra slike "wolla, pulte hu som faen ass, jævla norske horer mann" -typer.. Men unnskyld meg, det er MANGE som er sånn og snakker sånn. Ikke rart vi får litt merkelige syn på folk..

Men det finnes nok av norske damer som ikke har noe imot dem heller, selv har jeg bare hatt dårlige opplevelser fra utenlandske menn så jeg kommer til å forbli ganske skeptisk :P

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

Skrevet

Norske kvinner er blandt verdenst mest rasistiske.

Anonymous poster hash: 8f094...c4a
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...