AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Var nylig på ferietur og ble kjent med en skikkelig kjekk fyr som jeg virkelig kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. Eneste problemet er at vi ikke utveksla navn. Jeg vet kun at han bor i gøteborg og hvor gammel han er. Noen tips til hvordan å finne han ? Anonymous poster hash: 06efc...2ab
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Dette er nok en tapt sak.. Vet du navnet til noen kompiser, eller kanskje hvilket hotell han bodde på? Uansett, hvis du finner han, tror jeg nok han blir litt skremt hvis du tar kontakt siden dere ikke utvekslet verken navn eller nummerAnonymous poster hash: 3b522...1a6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Har du bilde så kan du jo prøve et bildesøk selv om det er far fetched. Alternativt så kan du jo finne et svensk nettforum for noe han var interessert i og prøve å legge ut en melding der. Vet du hvor han bodde? Kanskje t.o.m. hvilket rom? Da kan du jo høre med hotellet. Anonymous poster hash: fa82c...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå