Gå til innhold

Netflix - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett veeeeeldig mange filmer på netflix nå, og det er kommet til det punktet hvor bare de samme filmene anbefales.. Nesten ingen nye..

Kjedelig å skulle drive å leite i timer...

Noen som har noen tips på:

* Katastrofefilmer (gjerne fra 90-tallet)

* Verdens undergang-filmer

* Spenningserier

* Psykologiske thrillere

* Generelt nervepirrende filmer..

- Eller annet bra ofc!

Takk! :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du norsk eller amerikanske netflix? Vil sterkt anbefale å gå over til amerikansk netflix altså, veeeeldig mye større utvalg!

(Dette gjør du isåfall ved å gå inn på mediahint.com i mozilla firefox, eventuelt chrome, og så trykke på installer. Du får da tilgang til amerikansk netflix istedenfor, men kan fremdeles bruke den norske i en annen nettleser, på ipad, playstation osv.)

• Liker 1
Skrevet

Har du norsk eller amerikanske netflix? Vil sterkt anbefale å gå over til amerikansk netflix altså, veeeeldig mye større utvalg!

(Dette gjør du isåfall ved å gå inn på mediahint.com i mozilla firefox, eventuelt chrome, og så trykke på installer. Du får da tilgang til amerikansk netflix istedenfor, men kan fremdeles bruke den norske i en annen nettleser, på ipad, playstation osv.)

Har hørt om det ja! Takk for tips! Jeg kommer vell til å gjøre det etterhvert.. :Nikke:

Men greien er at jeg ser egentlig mest på playstationen min, da dataen min ikke har HDMI, og bedre lyd, bilde og komfort er alltid win.

Så håper jeg har fler filmer igjen på den norske før jeg blir tvungen til å bytte :klo:

Gjest Badabing
Skrevet

Homeland

Dexter

Broen

Twin Peaks

American Psycho

Memento

Seven

Jericho

Fringe

Contagion

The Road

The Walking Dead

Skal legge til om jeg kommer på flere. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spenningsserie: The bride er en veldig god dansk/svensk serie som heller ikke tar evigheter å komme seg i gjennom :)

Spenningsdrama: Tyven tyven, Losing Isaiah, Serpico, Hawaii Oslo, Anklaget, After the wedding, Her i nærheden,

Nervepirrende/psykologiske thrillere: Eden lake, The killing room, Deadline, The little girl who lives down the lane.

Har du blitt anbefalt/sett noen av disse filmene? Prøvde å styre litt unna alle de "vanlige" siden du sier du har sett det meste, så hvis jeg er i rett bane kan jeg godt anbefale mer :) Ser Badabing har nevnt mye som jeg anser som veldig vanlig, så jeg regner med du har sett det meste.

Hvis du kan nevne et par filmer eller serier som du liker, så blir det også litt lettere å anbefale noe lignende.

Endret av Suvana
Skrevet

Tuusen takk for tips! :yvonne:

Har sett noe av det, men ikke alt, skal sjekke ut det jeg ikke har sett!!

Kan nevne noen favoritter på randen:
Deep Inpact, Lost, Walking Dead, Survivors, Jericho, The Time Machine, Monsters, Nærkontakt (!!), Timeline, Gamer, The Void, Dommsday, the Sound of Thunder, Contagion, I faresonen, Moon, Armageddon...
Ja, litt sånne type filmer er jeg veldig fan av! :danse:

Skrevet

American Horrorstory

Orange is the new black

The X-Files

:popcorn:

Skrevet

House of cards!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...