AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #1 Skrevet 26. august 2013 Synes du objektivt sett at kjæresten din er pen? Alle sier jo at de har verdens kjekkeste, fineste, søteste kjæreste. Men ser dere at kjæresten kanskje ikke er et glansbilde, men at personligheten teller mye? Anonymous poster hash: 8de0b...39a 1
Alina X Skrevet 26. august 2013 #2 Skrevet 26. august 2013 Det er kun damer som kan se forbi et mindre heldig utseende og fokusere på intelligens og personlighet, så for mange kvinner vil det nok være reelt at mannen er verdens kjekkeste uansett. 6
Nusseli Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Det er kun damer som kan se forbi et mindre heldig utseende og fokusere på intelligens og personlighet, så for mange kvinner vil det nok være reelt at mannen er verdens kjekkeste uansett. Hahahahahahaha! 18
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Jag har en väldigt fin man :-) Men han har som alla andra, bra dagar och mindre bra dagar Men precis som mitt ex så är detta en man som många kvinnor ser på en extra gång. Visserligen så har jag haft två pojkvänner som har varit direkt fula (nästan), men jag föll för deras personlighet efter att vi lärde känna varann. Den sista av de två hade en bra blandning nörd, självförtroende, sportsfreak. Anonymous poster hash: 7e3dd...e5c 1
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Han er ikke billedskjønn, og ikke egentlig min type utseendemessig. Men han har flere flotte trekk, og når han er i det rette humøret, med den rette utstrålingen og i bra klær, synes jeg han er hot! Motsatt er det noen dager jeg ikke føler meg så fysisk tiltrukket, og minner meg selv på hans andre gode sider. Jeg har også vært sammen med en jeg syntes var litt mindre pen, men personligheten og kjærligheten som lyste gjennom gjorde meg likevel varm innvendig når han smilte, og da ble han pen for meg likevel.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Kjæresten min er en kjekk mann. Er ofte at både eldre og yngre kikker etter han. Jeg er så heldig, for han er til og med så veldig omtenksom. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Han er kjempe pen! Han har alle trekkene jeg ser etter i en mann! Markert kjeve, smilehull, grønne øyne og mørk blondt hår som krøller seg når det blir lenger. Han er også høy og bredskuldret. Og når han smiler så smiler han med hele ansiktet. Øynene hans er nydelige! Anonymous poster hash: fb0f7...a73 1
FantasDick Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Helt ærlig så er ikke kjæresten min noe glansbilde - det ser jeg, men det betyr ikke så mye når jeg synes at han er verdens peneste, kjekkeste og fineste mann. 17
Kassiopeia Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Ja, samboer er veldig kjekk. Har opplevd at andre kvinner til og med har prøvd seg på han rett foran meg når vi har vært ute sammen. Men så har han hele pakka da. Pen og kjekk, sjarmerende utstråling, fantastisk og lekende personlighet også spiller han i band. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Jeg har verdens mest classy kvinne. Fin, sexxeh og god 4
Trymmir Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Dama mi er for meg verdens nydeligste, men jeg falt først og fremst for personligheten. Vi "møttes" på nett og pratet en del før jeg fikk noe bilde..falt pladask for personligheten og håpte jo bildet også skulle vise noe pent Hun sendte et helt vanlig bilde, uten trutmunn eller noe tilgjort forsøk på å se best mulig ut, usminket og naturlig...jeg var solgt! Hun hadde nok ikke kommet med i Top model, men slike jenter er ikke noe for meg. Liker best naturlige jenter med kjøtt på kroppen, men så klart innenfor rimlighetens grense da 1
Gjest avocadoen Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Skjønnhet er subjektivt, så kan ikke fortelle hva jeg mener om det objektivt uansett, men han er veeldig kjekk ja, og jeg er ikke den eneste som synes det for å si det sånn... 1
skruf Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Mannen min er veldig kjekk, snill, og god:) 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Han er utrolig kjekk, faktisk. Spesielt populær blant homser. Anonymous poster hash: 17b3b...080 9
OnlyGemini Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Mannen min er slik "filmstjerne-kjekk", og en slik som damer snur seg etter hvor vi enn er (og mange skuler stygt på meg, så jeg holder nok ikke hans standard). Heldigvis har han en god personlighet også! Jeg valgte ham ikke til samlivspartner pga utseende *ler*
Kassiopeia Skrevet 26. august 2013 #16 Skrevet 26. august 2013 Dama mi er for meg verdens nydeligste, men jeg falt først og fremst for personligheten. Vi "møttes" på nett og pratet en del før jeg fikk noe bilde..falt pladask for personligheten og håpte jo bildet også skulle vise noe pent Hun sendte et helt vanlig bilde, uten trutmunn eller noe tilgjort forsøk på å se best mulig ut, usminket og naturlig...jeg var solgt! Hun hadde nok ikke kommet med i Top model, men slike jenter er ikke noe for meg. Liker best naturlige jenter med kjøtt på kroppen, men så klart innenfor rimlighetens grense da Må bare kommentere Top model kommentaren din. Bare så du vet det så er det langt i fra de peneste jentene som er modeller, spesielt den type modell. 5
Trymmir Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 Må bare kommentere Top model kommentaren din. Bare så du vet det så er det langt i fra de peneste jentene som er modeller, spesielt den type modell. Sant så sant, men sånn kroppsmessig tenkte jeg mest på...syns ikke modeller generelt er pene, det sminkes de jo til å bli. Men det de fleste modeller har til felles er jo at de er så veldig tynne...og det er ikke samboeren min, hun kunne ikke kjøpt klær på Bikbok f.eks. Ikke at det har noe å si for min del, så lenge jeg syns dama er pen betyr det ingenting hva andre syns
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Sant så sant, men sånn kroppsmessig tenkte jeg mest på...syns ikke modeller generelt er pene, det sminkes de jo til å bli. Men det de fleste modeller har til felles er jo at de er så veldig tynne...og det er ikke samboeren min, hun kunne ikke kjøpt klær på Bikbok f.eks. Ikke at det har noe å si for min del, så lenge jeg syns dama er pen betyr det ingenting hva andre syns Jeg kan fint handle på bikbok selvom jeg ikke er modelltynn
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2013 #19 Skrevet 26. august 2013 Jeg kan fint handle på bikbok selvom jeg ikke er modelltynn Jeg også!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 Mannen min er slik "filmstjerne-kjekk", og en slik som damer snur seg etter hvor vi enn er (og mange skuler stygt på meg, så jeg holder nok ikke hans standard). Heldigvis har han en god personlighet også! Jeg valgte ham ikke til samlivspartner pga utseende *ler* Min ligner visst på en filmstjerne - har skjedd flere ganger at vi hører denne filmstjernens navn. Jeg synes ikke han ligner, da. Men samme her, jeg holder ikke samme standard - hihi. Men han er nå snill og kjærlig og alt en kan ønske seg egentlig. Anonymous poster hash: 17b3b...080 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå