AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Jeg leser stadig her på KG, og hører i hverdagen at par er ganske like utseendemessig. Så det er en ting jeg ikke helt skjønner. Jeg veier 66 kg fordelt på 168 cm. Altså, jeg er ikke veldig overvektig, men heller ikke tynn. Bruker størrelse M i de fleste klær, og har fett på både mage og lår. Likevel opplever jeg at det nesten bare er slanke/tynne gutter eller gutter som driver med sport (håndball, fotball osv) som blir interessert i meg, tar kontakt osv.. Jeg er verken veltrent eller slank. Hører ofte at jeg har et pent ansikt og fint hår osv, men kroppen er absolutt ikke på lik linje med de guttene sin kropp. Hva er greia her egentlig? Jeg greier ikke å innlede noe forhold til gutter som ser bra ut, nettopp fordi jeg føler at jeg ikke kan leve opp til de. Jeg bryr meg egentlig fint lite om en evt. kjærestes kropp, men at de ser bra ut er jo en bonus da. Og jeg vet jo at gutter som trener o.l er mer opptatt av utseendet til jenter fordi de kan få veldig mange. Skjønner ikke helt dette her, og merker at det plager meg en del at jeg ikke greier å stole på når de gir meg komplimenter.. holder på å gå ned i vekt nå da, så kanskje jeg en dag greier å innlede et forhold til noen som har et bra utseendet.. Er det slik at kjekke gutter liker jenter som ikke er så slanke og fine? Eller vil de bare ha sex med de? Eller er det som de sier, at motsetninger tiltrekker hverandre? Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men skjønner ikke så mye av det som skjer for tiden. Er forresten 19 år, og guttene som kontakter meg er mellom 18 - 24. Anonymous poster hash: 2497d...3f8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Gutter tror ikke de har fin kropp om de ikke har six-pack, så de tenker vel at de er på ditt nivå, eller så tenker de ikke så mye på kropp og krav. Anonymous poster hash: 81df4...b02 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Jenter så ekstremt kresne(/overdrevent godt selvbilde når det gjelder hvor de er på skalaen) på byen at menn har vendt seg tiil at de må noen hakk ned på skalaen om de skal få seg en ONS. Anonymous poster hash: c496d...149 2
TenkteAnonym Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 For min egen del, så er det fordi kvinner som faktisk ser ut som kvinner, med former osv, er så mye mer tiltrekkende en de tynne jentene Jeg er også slank/trent, og former er bare positivt for min del!
Gjest Eurodice Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Unge, pene jenter som har et helt normalt utseende og fisker etter komplimenter, har jeg svært liten forståelse for. Du er ikke veldig overvektig, skriver du. Du er ikke overvektig i det hele tatt. BMI på ca. 23 er ikke overvekt i noen alder. Men idealet blant mange unge er jo å kunne telle hvert ben i kroppen deres. 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Uuh, jeg er 158 og 56 kg. Altså samme forhold. Normalvektig og sunn, ser ikke hvorfor det skulle være så uattraktivt. Det fins faktisk menn som forbanner moteindustrien som har lært jenter at undervekt er det eneste pene.Anonymous poster hash: 454ae...066
Gjest Superwoman! Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Har akkurat samme "problemet" som deg. Jeg har litt ekstra fett på lår og mage, men små pupper, og ikke spesielt trent kropp. Har også alltid syntes det er rart at skikkelig trente gutter, både med sixpack og ikke er interessert i meg. Føler heller ikke at kroppen min når opp i forhold til de som trener såpass mye. Har ikke noe imot det da, siden det selvfølgelig er fint med en som har trent kropp. Er mer det at jeg ikke forstår hvorfor de liker meg når de har såpass stort utvalg.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Har ikke noe imot det da, siden det selvfølgelig er fint med en som har trent kropp. Er mer det at jeg ikke forstår hvorfor de liker meg når de har såpass stort utvalg. Du overvurderer gutters utvalg. Anonymous poster hash: 81df4...b02 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Du overvurderer gutters utvalg. Anonymous poster hash: 81df4...b02 Noen gutters utvalg, mener du ?Anonymous poster hash: 70e82...caf
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Noen gutters utvalg, mener du ?Anonymous poster hash: 70e82...caf Nei. Anonymous poster hash: 81df4...b02
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Nei. Anonymous poster hash: 81df4...b02 Vel, jeg kan ikke klage selv hvertfall. Og jeg vet om svært mange andre som ikke klager så veldig og. Anonymous poster hash: 70e82...caf
Vill Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Eg synes at sjølvtillit og utstråling har veldig mykje å seie for kor sexy og attraktiv eg synes eit menneske er. Nokre av dei flottaste veninnene mine har ikkje supermodellkropp men er vanlige og gjerne nokre ekstra kilo. Dei får mykje oppmerksomhet frå menn. Eg har heller ingen modellkropp, har slappe lår og komplekser som alle andre, men er komfortabel med meg sjølv og får også mykje oppmerksomhet. Bare ta det som eit kjempekompliment når du får oppmerksomhet frå menn. Bli trygg og komfortabel med deg sjølv. Høres ut som du har grunn til det 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Slank, lubben, tykk, tynn, osv.. Det betyr ofte ikke så mye, så lenge det ikke strekker seg ut til det ekstreme, hvor det blir ubehagelig mye av det "gode", for å si det slik. Hvis en ikke spriker for langt oppe eller nede på bmi-skalaen. Det er sannsynligvis noe individuelt hvilke toleranser det er, og hva en anser som et gjennomsnitt eventuelt. TS, vet ikke hva du anser deg selv som, men om du synes det neppe er tilfeldig at det bare er slanke gutter som er interessert i deg, så burde du jo selvsagt ta det som et kompliment. Over til noe annet: Jeg lurer på hvordan bekreftelsebehov noen mennesker har (og har fått av div årsaker), fordi den slags pleier jo noen ganger å variere litt, ut i fra hvor mye eller hvor lite en har fått tidligere. Og hvordan en behov en har som et utgangspunktet. Har man blitt sultet på det eller man fått i massevis, som om det var julaftaften en gang i uken. Og om hvordan reaksjon og behov som kan oppstå etter diverse situasjoner. Ikke alle er lik selvsagt, da noens historie kan jo stikke seg mer ut enn andres. Men uansett, et kompliment er det ! Håper heller ikke komplimenter generelt er ukjent. Det har jeg forsåvidt også vanskelig å tro på, fordi jeg har også en god magefølelse på at tilfeldige har ofte en tendens til å bli en smule sjarmert og får et ekstra godt øye for folk i det vanlige hverdagsliv. Og slikt er som oftest ikke uten grunn. Og det er også - en kjempepositiv greie. Fordi det sier mye om personen. Mye godt - om personen. Og man burde heller ikke prøve å ligge skjul på den slags, eventuelt bli misunnelig og reagere negativt og smålig eventuelt. Ikke alles historie er lik da. Noens er tøffere og har påvirket i en langt større grad, enn andres evt. Anonymous poster hash: 70e82...caf
Gjest .-L-. Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 (endret) Finner no ut av det i løpet av 4-5 år, når du har fått litt mer livserfaring. De mennene som er opptatt av utseende til dama er ikke det fordi de kan få mange, det er fordi det er der fokuset deres ligger. Er slik de er. Om man ser på utseende til damen har ingenting med om en er veltrent eller slank. Kjenner forresten slanke folk som har bedre draget på damene enn de som er veltrent. Endret 26. august 2013 av .-L-. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Menn har faktisk typer de også, Jeg har selv opplevd at trente damer ofte bare går etter trente menn, mens trente menn går får mange type damer... Noen menn liker tynne, andre slanke, noen mellom, noen litt tykke, noen liker de til og med veldig tykke. Hva deres egen kropp er har ofte lite å si. Ja det finnes til og med menn som VIL HA damer med veldig små pupper.
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2013 #16 Skrevet 26. august 2013 (endret) Dette gjelder i alle aldre er min erfaring. Også i dag, med mine 61 kilo fordelt på 169 cm er det veltrente crossfit menn og tough muddere på min egen alder som faller for meg. Edit: Alderspresisering påpekt. Endret 26. august 2013 av Lille-pus
Gjest .-L-. Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 (endret) Dette gjelder i alle aldre er min erfaring. Også i dag, med mine 61 kilo fordelt på 169 cm er det veltrente crossfit menn som faller for meg. Faller de foran eller bak deg? Endret 26. august 2013 av .-L-.
sol87 Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Unge, pene jenter som har et helt normalt utseende og fisker etter komplimenter, har jeg svært liten forståelse for. Du er ikke veldig overvektig, skriver du. Du er ikke overvektig i det hele tatt. BMI på ca. 23 er ikke overvekt i noen alder. Men idealet blant mange unge er jo å kunne telle hvert ben i kroppen deres. Det kan jo kanskje hende at hun rett og slett har dårlig selvtillit, da? Jeg tror framstillingen av kropp i dag er forvirrende og stressende for unge jenter og gutter. Det er liksom "feil" å være for tynn, for tykk, for lang og for kort. Ikke rart mange tviler på seg selv. Da jeg var yngre var jeg overbevist om at jeg var smellfeit og fryktet å pådra meg livsstilssykdommer og at ingen gutter skulle like meg noen gang. Ser jeg tilbake på den tida nå, så blir det jo bare latterlig. På bilder seg jeg en normalt slank og ganske søt jente. Nå er jeg derimot for stor, og kunne med fordel gått ned i vekt, men har likevel en helt annen selvfølelse enn da. 1
waco Skrevet 26. august 2013 #19 Skrevet 26. august 2013 Det morsomste med hele innlegget er selve rasjoneringen. Jeg er er ikke overvektig, men liker bare slanke gutter. Slanke gutter liker jenter som meg som ikke er altfor tynne. Jeg stoler ikke på at de jeg liker liker meg før jeg har blitt en annen enn meg selv? Hvorfor i det hele tatt gidder dere jenter å begynne å tenke?? Tenkning er altfor avansert for kvinner flest, dere takler ikke tankene dere får.
waco Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 Er det slik at kjekke gutter liker jenter som ikke er så slanke og fine? Eller vil de bare ha sex med de? Anonymous poster hash: 2497d...3f8 du da, vil du ha sex med de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå