Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer om jeg skal bestille en bikini fra www.figleaves.com . Jeg har det man kan kalle stooore pupper, og sliter med å finne ny bikini til sommeren. Jeg har ikke helt funnet det jeg leter etter på Bravissimo (har hadlet der mange ganger) og det finnes heller ikke noe som passer i butikkene her jeg bor. :evil:

Så mitt spørsmål blir da om det er noen her som har handlet på Figleaves? Jeg lurer blant annet på hvordan servicen er, hva skjer om jeg må bytte/levere tilbake noe som ikke passer? Hva med toll? Leveringstid?

Noen erfaringer på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestillt derfra flere ganger, og har bare positive erfaringer. :-)

De har godt utvalg i størrelser og merker, også for meg med 65 F.

Har også bestillt fine og billige stay-ups.

De leverer raskt, trekker ikke pengene før varene sendes, og ikke minst er frakten gratis!:-)

Jeg har også byttet varer helt problemfritt. Det følger et bytteskjema med pakken.

Mine pakker har blitt stoppet i tollen, men jeg betaler den selv på toll.no, så jeg synes ikke det er noe problem.

Skrevet

Vil bare si meg enig i det *Lisa* skriver. Har bare gode erfaringer derfra. Husker desverre ikke leveringstid, men lev. tida er ikke lang, i alle fall. Har som regel hatt det i løpet av en uke, kanskje litt under..

Skrevet

Tusen takk for svar!

Da er bikinien bestillt! Gleder meg! Men håper bare den passer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...