Gjest Geir Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Har datet en jente i noen måneder nå og vi har det flott sammen, men det er en del ting som plager meg. Hovedproblemet er at hun er veldig lite spontan. Hver gang vi skal møtes, må det planlegges minst et par dager i forveien. Hun jobber mye og har familie som hun er mye sammen med, men det er jeg også. Jeg tar ting langt mer på sparket og kan tilpasse meg litt der og da. Hun må derimot ha alt klart. Den dagen skal hun jobbe, den dagen kan vi treffes, den dagen må hun treffe mora og gjøre ditt og datt. Det gjør at vi treffes ganske sjelden og jeg kjenner at hele greia blir et slit. Jeg kjenner på det at jeg begynner å ta mindre og mindre initiativ nå, fordi hvert møte må planlegges og det krever energi. Er det bare slik hun er eller er det mulig å endre ting?
Gjest geir Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Vil legge til at det er sjelden hun tar initiativ til sex, men er som regel villig når jeg tar initiativ og det virker som hun synes det er veldig godt. Ellers er alt veldig bra i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Kommunikasjon! Kommuniser med henne, fortelle henne det du skriver her. Anonymous poster hash: 6aa55...9ef
Gjest x Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Du får bare si at du ønsker å treffes oftere da, og se hva hun sier/gjør til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå