Gjest Engstelig Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Jeg er 28 år, kvinne, og mine brystvorter peker innover, de er flate.... Når jeg blr opphisset og i kulde peker de utover, men de går fort inn igjen. Hos andre kvinner peker brystvortene alltid ut, enten de er opphisset eller ikke. Hvorfor er det slik? Hva kan jeg gjøre? Noen andre her som synes det er et problem? Hjeelp!! Det kan hende gutter synes dette er rart også....for min forrige kjæreste sa "oj...de står jo ikke ut.." glapp det ut av ham. Når de så sto ut (av og til gjør de jo det) sa han: "Mm..brystvorter". Tydeligvis betyr dette mye for menn?
Gjest Poirot Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Når jeg blr opphisset og i kulde peker de utover, men de går fort inn igjen. Hos andre kvinner peker brystvortene alltid ut, enten de er opphisset eller ikke. Er da ikke alle kvinner som har konstant knuppete brystvorter!? ikke jeg ihvertfall. De står jo ut når man fryser og er opphisset eller de blir stimulert. Ikke ellers.
Gjest Engstelig Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Takk! Trodde det bare var meg jeg... Men det er endel kvinner som har brystvorter som står ut konstant rett ut døgnet rundt også..Jeg tror det er det mange menn liker..(?)
Gjest Poirot Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Kan hende mange menn liker dette. men alle kvinner kan ikke være nøyaktig slik av den grunn!
Gjest Malama Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Jeg har også litt innovervendte. Spesielt når jeg var yngre, men den ene har ikke kommet frem enda. Joda, den kommer frem ved stimulans eller kulde, men ellers er den innover. Jeg anser ikke dette som noe stort problem, og tipper den kommer frem når det i fremtiden blir aktuelt med amming. Til annet enn det er det jo strengt tatt ikke nødvednig at de er utover? Hva gutter liker får så være. Da får han påta seg å FÅ dem utover da, om det er det han vil...
Gjest Seleena Skrevet 24. april 2004 #7 Skrevet 24. april 2004 Ta det med ro, det er heilt naturleg Nokon HAR faktisk konstant utoverbrystvorter! Kanskje det har noko med strl. på vorta?
Loolaa Skrevet 24. april 2004 #8 Skrevet 24. april 2004 Det er ikke så uvanlig at brystvortene går innover. Er ikke noe å stresse med det, så lenge de av og til står utover. Men hvis de aldri hadde kommet ut og det ikke var mulig for deg å klemme dem ut med fingrene, kunne du hatt et problem med amming. Dessuten: de jo ganske kjekke å leke med for kjærester, da!
Elle Melle Skrevet 24. april 2004 #9 Skrevet 24. april 2004 Knoppede brystknopper er et tegn på seksuell opphisselse. Derfor synes mange menn dette er fint. Men man trenger jo ikke å se ut som om man er opphisset hele tiden da, det holder vel med av og til... Jeg synes for eksempel det er sexy med menn som rødmer, men det hadde jo sett noe teit ut hvis de rødmet absolutt hele tiden, da blir virkningen litt borte. Den eneste gangen dette er et problem, er hvis brystknoppen normalt (alltid) går utover og plutselig synker inn. Da må man gå til legen.
Gjest Virvar Skrevet 24. april 2004 #10 Skrevet 24. april 2004 Mine er til vanlig litt flate, når jeg blir kald eller kommer borti eller blir opphisset blir de større og står utover. Men jeg klarer ikke helt å se for meg at de går innover? Må de presses ut på en måte? Eller kommer de frem når de blir stive? Tror ikke alle har konstant struttende brystvorter. Men dette varierer vel som det varierer med alt på menneskekroppen.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2004 #11 Skrevet 24. april 2004 De går ikke innover da..ellers hadde det vel sett ut som to "hull"! Men de er flate. Og peker utover ved kulde og opphisselse. Men så blr de flate igjen etter en stund. De kan alltid fremkalles til å "komme ut" men de blir ikke ute permanent. Noen jenter har jo slike strutte-vorter konstant..og på plastikk-klinikker finnes det egne operasjoner for dem som vil operere de flate til å konstant stå ut. Men flott å vite at det er flere enn meg som har flate- som kommer ut av og til.
Gjest Virvar Skrevet 24. april 2004 #12 Skrevet 24. april 2004 Hehe da er jeg med. Trodde de var inni jeg, slik som sånne blåsetuter i sånne oppblåsbare baderinger :o . De trykker man inn etterpå. Neida- sikkert normalt at de er liksom "flate", og reiser seg ved berøring. Mine gjør iallefall det
Loolaa Skrevet 24. april 2004 #13 Skrevet 24. april 2004 De går ikke innover da..ellers hadde det vel sett ut som to "hull"! Men de er flate. Og peker utover ved kulde og opphisselse. Det høres ut som om du har helt normale brystvorter. At de er flate når du ikke er opphisset eller kald, det er vel normalen. Men brystvorter kan gå innover også, og ja, da lager de et lite hull inn i seg selv.
Gjest Malama Skrevet 24. april 2004 #14 Skrevet 24. april 2004 Ja, flate er ikke innover. Ene min er flat, den andre er litt innover. Men så lenge de begge er i stand til å komme utover, så anser jeg dem ikke som noe problem
JJ Skrevet 25. april 2004 #15 Skrevet 25. april 2004 Noen jenter har jo slike strutte-vorter konstant..og på plastikk-klinikker finnes det egne operasjoner for dem som vil operere de flate til å konstant stå ut. YES! Dette var topp å høre!!! Jeg har det på akkurat samme måte som den som begynte innlegget. Jeg har bestandig ønsket meg brystvorter som står ut HELE TIDEN. (likevel er det rart jeg ikke har sett at det har stått på nettstedene for plastikklinikker) Da finnes det et håp Er det noen som vet hva det koster eller som har prøvd det?
Gjest 9-12000,- Skrevet 25. april 2004 #16 Skrevet 25. april 2004 Colosseumklinikken Oslo eller noe i Pilestredet..husker ikke.. tilbyr dette bare ring dem og spør. Pris er 9-14.000,- PS! Vil du virkelig at de skal stå rett ut HELE tiden...?
monja Skrevet 25. april 2004 #17 Skrevet 25. april 2004 Jeg må faktisk si at jeg er glad for at mine brystvorter er flate, for det verste jeg ser er kvinner med struttevorter i trange topper....muligvis er jeg merkelig, men ingen av dem jeg har vært sammen med synes det er fint heller. Men hver sin smak.....
Gjest Yoni Skrevet 25. april 2004 #18 Skrevet 25. april 2004 Jeg må faktisk si at jeg er glad for at mine brystvorter er flate' date=' for det verste jeg ser er kvinner med struttevorter i trange topper....muligvis er jeg merkelig, men ingen av dem jeg har vært sammen med synes det er fint heller. Men hver sin smak.....[/quote'] Jeg synes det er pent med "struttevorter" i trange topper.
Gjest Malama Skrevet 25. april 2004 #19 Skrevet 25. april 2004 Jeg er veeeldig glad jeg ikke har strutetupper i trange topper i alle fall! Dog, det hadde vært greit om den ene ikke gikk litt innover, men så lenge den er isadn til å komme utover, anser jeg det altså som noe problem. Men, om ma opererer den til å være utover, hele tiden, hvordan FUNGERER den da? Reagerer den på stimuli? Vil den fungere til amming? Bare lurer jeg... synes de to tingene er laaaaaangt mer viktig en struttetupper... srlig siden jeg ikke kan fordra det under trange topper I tilfeller der det er et probem for meg, så bruker ejg en tykkere BH, så syens det i alle fall ikke, kunne aldri tentk meg å gå på jobb, gå i selkamp, til middag, på besøk, på butikken etc med struttetupper unde en trang topp. Men det er jo bare meg da... Og jeg er vel noe spesiell....
Loolaa Skrevet 25. april 2004 #20 Skrevet 25. april 2004 Hvor gamle er dere som ønsker at brystvortene deres skal stå utover hele tiden? Har dere ikke tenkt på situasjoner der det faktisk kan være sjenerende? Som på jobb, i jobbintervju eller i andre alvorlige situasjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå