Gjest Drittsekken Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Jeg har gjort noe dumt og vet jeg er verdens største drittsekk. Må bare få det ut så jeg kan bli ferdig med det. I desember ble kjæresten min voldtatt på et julebord. Dette satt selvfølgelig en stor demper (les: stopp) på sexlivet vårt. Jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å støtte henne, og tenkte vel i grunn ikke så mye på det de første månedene. I mars begynte jeg å hinte om at jeg var kåt, men fikk ingen respons. Sommeren kom - ingen sex. Har prøvd å prate med henne og forklart hvor viktig sex er for meg i et partnerskap, men hun følte seg ikke klar. Jeg forstår det, men er likevel ganske frustrerende. I slutten av juli var jeg tilbake på jobb, og en kollega jeg har hatt et godt øye med ganske lenge, spurte om jeg ville være på squash. Så i løpet av noen uker har vi blitt ganske godt kjent, og i går havnet vi i senga. I dag når jeg våknet følte jeg meg som en skikkelig drittsekk, men samtidig så var jeg ganske lettet. Kroppen føler seg bra pga. god sex, men er som sagt ikke så veldig stolt av meg selv. Hva burde jeg gjøre nå? Tingen er at hun jeg har hatt sex med er en fantastisk dame som jeg har litt følelser for, og hun for meg. Spørsmålet er: burde jeg være ærlig og fortelle kjæresten min dette? Eller burde jeg spare henne for det, og si at jeg ikke vil være i et forhold med henne mer?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Har da ikke noe for seg å fortelle henne det dersom du har bestemt deg for å gjøre det slutt. Den eneste som vil få noe ut av det er evt du i form av letta samvittighet, hun vil bare få det verre. Anonymous poster hash: 8c8e3...f88 46
alamigo Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Om du uansett har tenkt å slå opp med henne ville jeg nok holdt det for meg selv. 20
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Prøv å gjere det i rett rekkefølge videre... Ikke si noe om utroskapen --> avslutt forholdet --> la det gå litt tid --> voila nytt forhold Anonymous poster hash: 179c5...41b 16
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Jeg synes du burde skjems. Anonymous poster hash: bea68...fe8 41
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 Populært innlegg #6 Skrevet 25. august 2013 Du fortjener ikke dama di, du burde ikke si noe om utroskapet - hun har opplevd nok. Om hun skal bli voldtatt og slite på den måten, skal hun også oppleve utroskap? For et svin du er. La dama di gå, hun har nok å jobbe med. Hun burde få muligheten til å få en bedre fyr enn deg i livet sitt. Håper den nye kvinnen din vet at du knullet henne som sutreklut pga at dama di har blitt voldtatt. Ikke sikkert hun har så veldig lyst til å "ta over" når hun får høre det. Anonymous poster hash: 57f2e...1c3 80
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Jeg har gjort noe dumt og vet jeg er verdens største drittsekk. Må bare få det ut så jeg kan bli ferdig med det. I desember ble kjæresten min voldtatt på et julebord. Dette satt selvfølgelig en stor demper (les: stopp) på sexlivet vårt. Jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å støtte henne, og tenkte vel i grunn ikke så mye på det de første månedene. I mars begynte jeg å hinte om at jeg var kåt, men fikk ingen respons. Sommeren kom - ingen sex. Har prøvd å prate med henne og forklart hvor viktig sex er for meg i et partnerskap, men hun følte seg ikke klar. Jeg forstår det, men er likevel ganske frustrerende. I slutten av juli var jeg tilbake på jobb, og en kollega jeg har hatt et godt øye med ganske lenge, spurte om jeg ville være på squash. Så i løpet av noen uker har vi blitt ganske godt kjent, og i går havnet vi i senga. I dag når jeg våknet følte jeg meg som en skikkelig drittsekk, men samtidig så var jeg ganske lettet. Kroppen føler seg bra pga. god sex, men er som sagt ikke så veldig stolt av meg selv. Hva burde jeg gjøre nå? Tingen er at hun jeg har hatt sex med er en fantastisk dame som jeg har litt følelser for, og hun for meg. Spørsmålet er: burde jeg være ærlig og fortelle kjæresten min dette? Eller burde jeg spare henne for det, og si at jeg ikke vil være i et forhold med henne mer? Var og er du ikke glad i dama di, ettersom du valgte å være utro?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Jeg berømmer ikke handlingene dine, men kan forstå de. Uansett burde du ha gått ut av forholdet du var i før du begynte å møte den andre. Sannheten vil nok nå eksen din en gang uansett, om du velger å ta den konflikten nå eller senere får du vurdere selv. Anonymous poster hash: 2371b...426 4
Gjest Drittsekken Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 TS her. Vel, jeg er ikke helt sikker på om jeg vil avbryte forholdet våres. Mye står på henne og når hun er klar for sex igjen. Det er selvfølgelig fristende og avbryte det nå slik at jeg kan bli sammen med hun nye, men det er der "jeg er en drittsekk, la vær" tanken kommer inn. Jeg vil jo innerst inne at forholdet skal fungere. Men hvis det ikke går, så er spørsmålet om jeg skal fortelle henne sannheten slik at hun vet HVORFOR jeg plutselig vil avrbyte forholdet. Er det ikke værre for dere damer og ikke vite? Og ja, dere kan godt si at jeg burde skjemmes osv - det gjør jeg. Jeg vet godt hvor stor en drittsekk jeg har vært, så ingen grunn til å gni det inn.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Får kjæresten din hjelp fra psykolog eller et senter el.l. pga voldtekten? Hvordan går det med henne? Hvor gamle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Ærlighet varer lengst. Jeg ville visst det dersom det var meg. Anonymous poster hash: 62155...e7d 1
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 TS her. Vel, jeg er ikke helt sikker på om jeg vil avbryte forholdet våres. Mye står på henne og når hun er klar for sex igjen. Det er selvfølgelig fristende og avbryte det nå slik at jeg kan bli sammen med hun nye, men det er der "jeg er en drittsekk, la vær" tanken kommer inn. Jeg vil jo innerst inne at forholdet skal fungere. Men hvis det ikke går, så er spørsmålet om jeg skal fortelle henne sannheten slik at hun vet HVORFOR jeg plutselig vil avrbyte forholdet. Er det ikke værre for dere damer og ikke vite? Og ja, dere kan godt si at jeg burde skjemmes osv - det gjør jeg. Jeg vet godt hvor stor en drittsekk jeg har vært, så ingen grunn til å gni det inn. Prøv å tenk deg hvor vondt hun har det i utgangspunktet pga voldtekten som hun er uskyldig utsatt for, og hvordan det vil føles for henne at du svikter henne pga noe som hun ikke kan noe for (det at hun har problem med intimitet/sex pga voldtekten.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 TS her. Vel, jeg er ikke helt sikker på om jeg vil avbryte forholdet våres. Mye står på henne og når hun er klar for sex igjen. Det er selvfølgelig fristende og avbryte det nå slik at jeg kan bli sammen med hun nye, men det er der "jeg er en drittsekk, la vær" tanken kommer inn. Jeg vil jo innerst inne at forholdet skal fungere. Men hvis det ikke går, så er spørsmålet om jeg skal fortelle henne sannheten slik at hun vet HVORFOR jeg plutselig vil avrbyte forholdet. Er det ikke værre for dere damer og ikke vite? Og ja, dere kan godt si at jeg burde skjemmes osv - det gjør jeg. Jeg vet godt hvor stor en drittsekk jeg har vært, så ingen grunn til å gni det inn. Eh, hallo, hun har blitt voldtatt. Du kan ikke si at "mye står på henne": Hun er i en vanskelig livssituasjon og sliter nok nok som det er. Hva med å tenke på henne?? Jeg synes ikke du fortjener henne i det hele tatt. Som noen andre her skrev: Gjør det slutt, ikke si noe om utroskapen, la det gå litt tid og få deg et nytt forhold. Om du sier noe om utroskapen så gjør du det kun for å lette din egen samvittighet og så lemper du enda mer dritt over på henne. Anonymous poster hash: bea41...11b 17
Anglofil Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 (endret) For meg er det en selvfølge at du bør si noe. Hun bør få vite hva slags mann hun er sammen med. Ja, du kommer til å såre henne, men hun fortjener å ikke bli ført bak lyset mer enn hun allerede har. Forøvrig, ingenting av det du skriver er gode unnskyldninger. Det er i grunn svært lite som unnskylder utroskap. Du burde ha slått opp med henne før du var utro. Hun fortjener bedre enn det her. Mvh Yvonne Endret 25. august 2013 av Yvonne 15
Gjest .-L-. Skrevet 25. august 2013 #17 Skrevet 25. august 2013 (endret) Vet ikke jeg, hvis du slår opp kan du godt si at det er pga at sex er viktig for deg osv, men om det er lurt å fortelle om utroskapen akkurat nå er jeg derimot usikker på. Hvis du som hun liksom skal stole på svikter henne på den måten når hun har det vanskelig så kan det være et sår som vil være vanskelig å gro. Tenker at det kanskje er bedre for henne om hun ikke får vite det nå. Kjipt å bli voldtatt og så i tillegg bli "dolket" i ryggen av kjæresten. Hun kommer ikke til å stole lett på folk etter det. Endret 25. august 2013 av .-L-. 11
Alina X Skrevet 25. august 2013 #18 Skrevet 25. august 2013 Kommentarer er sett fra kvinne øyner Mhmmm....såom en mann hadde problemer med å ha sex pga en traume og kvinnen finner en annen å pule på,er det helt greit?eller vil du kanskje si at hun er en jævla drittkjerring? Si at du vil avslutte forholdet og ikke noe mer...kos deg med den nye,men ikke sutre når du får ingen av dem, 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #19 Skrevet 25. august 2013 Problemet er det TS, at dette handler egentlig ikke om deg og dine behov, men den jenta du kaller kjæresten din og hennes horrible opplevelser, som har gjort at hun har trengt en pause fra det seksuelle. Dette ville de fleste menn (les: menn, ikke små jyplinger) ha taklet dette på en annen måte enn utroskap når anledningen byr seg, så jeg gir egentlig ikke fem flate øre for hvordan du skal komme deg ut av denne problemstillingen. Det kan være du en dag trenger ei som må ta hensyn til noe som skjer deg en gang iløpet av en periode av livet, så da får vi håpe denne personen behandler deg bedre enn du har denne jenta du er sammen med. Anonymous poster hash: bea68...fe8 27
Gjest Drittsekken Skrevet 25. august 2013 #20 Skrevet 25. august 2013 Selvfølgelig er det snakk om å lette min egen samvittighet - det sier seg jo selv. Jeg vet at jeg både er en drittsekk og egoistisk, er jo derfor jeg spør hva andre mener slik at jeg får andre sine tanker fram. Er ikke det meningen med et forum? Hvorfor kan jeg ikke si at det står på henne? Jeg er brutalt ærlig og sier at hadde vi hatt sex, så hadde ikke dette skjedd. Årsaken til at vi ikke har sex er irrelevant når alt kommer til alt. Jeg har prøvd å kommunisere fram dette på en måte som ikke skal såre henne, men vi treffer en vegg hver gang. Hun går til en psykolog og bruker en medisin som heter Cipralex. Vi er i tyveårene. Mer enn det vil jeg ikke si slik at det ikke blir noe heksejakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå