AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Hei! Jeg driver og ser på sofaer for tiden og lurer på om valget faller på en fra Living. Problemet er bare at om jeg søker opp erfaringer fra andre, så kommer det fram ting om både dårlig kvalitet og dårlig kundebehandling, men disse sidene er datert 2010 osv.. Så, er det noen som har kjøpt noe fra Living i det siste som har en mening om saken? Hadde blitt veldig glad i så fall! Anonymous poster hash: 8cd65...6a8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 http://www.bt.no/bolig/Etter-et-halvt-ar-klarte-Living-a-ordne-sofaen-2942865.html#.Uhp42ZKpVSI Har selv vært i forbrukersak med Living, tok mange måneder før de måtte innrømme feil og jeg fikk hevet kjøpet, deretter var det en runddans uten like for å få tilbake pengene mine. Jeg klagde også på en sofa, en kollega kjøpte samme sofaen som meg og klaget, men ettersom hun er mer stillferdig overkjørte Living henne totalt. Makan til elendig kunderservice skal du leie lenge etter! Heretter er det kun småting som duker, putetrekk og kakeformer som kjøpes på Living, alle større investeringer gjør jeg andre steder. Styr una er mitt råd. Anonymous poster hash: 5b582...c66
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Tipper det ikke er lenge før Living er konkurs, så jeg hadde garantert kjøpt et annet sted. Man kan ikke holde på som de over lengre tid, og overleve. Anonymous poster hash: 8bca5...66c 1
ToveM Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 Anbefaler Bohus, der har vi fått veldig god service.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Oi, da må jeg nok revurdere, ja! Takk for svar og advarsler! Anonymous poster hash: 8cd65...6a8
Mariahamm Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Living har helt forferdelig service. Kjøpt to, tre møbler derfra og jeg blir like satt ut hver gang over servicen. Etter siste kjøpet der lovet jeg meg selv å aldri mer kjøpe noe derfra 1
Lula Skrevet 26. august 2013 #7 Skrevet 26. august 2013 Jeg har kjøpt sofa på Living nå nylig. Det gikk helt fint det De er jo ikke kjent for leveringpresisjon akkurat, og de hadde ikke helt oversikt over når sofaen kom. Men den kom innenfor avtalt tid. Når det gjelder kvaliteten så forhandler Living møbler fra mange ulike underleverandører i mange ulike kvaliteter. De produserer også noe selv. Dermed kan man ikke si at Living leverer dårlig kvalitet. Du må nesten reise dit og se på alternativene og selv vurdere. Jeg kjøpte en sofa på Living fra en dansk produsent. Det er ingenting å si på kvaliteten!
Gjest Magdalene Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 Holder meg langt unna Living. De er elendige på kundeservice! 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Jeg har handlet hos Living og har bare positive erfaringer. fornøyd med de jeg.Anonymous poster hash: de613...feb
MsPaddington Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Jeg kjøpte en billig sofa fra Living, og kvaliteten var ikke veldig god. Men noe annet kan man jo ikke forvente når man kjøper en billig sofa. Og sånn er det nok uansett hvor du kjøper sofaen din, kvalitet og pris går hånd i hånd. Har ikke hatt behov for kundeservice, så kan ikke si noe på det.
Miss Lucky Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Kvaliteten kommer nok helt ann på hvilken sofa du kjøper. Vi har nylig kjøpt en ekornessofa fra Living og er foreløpig veldig fornøyd. Skulle ta 8 uker fra bestilling til levering (den måtte bestilles og produseres på fabrikken) men vi fikk den levert gratis på døren etter 6 uker
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Hm, nå gjør dere det vanskelig for meg her (: Sofaen jeg har funnet på Living har god sittekomfort synes jeg, men er redd for at den evt fort kan tape seg, eller at jeg ikke får den før om 3 mnd.. Begge deler hadde vært litt kjipt Takk for tilbakemeldinger i alle fall! Anonymous poster hash: 8cd65...6a8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Om det ikke er livings egen sofa, hadde jeg muligens kjøpt den. Er det en av deres egne - ikke kjøp. Ganske morsomt faktisk. Et par år siden når vi tittet litt på møbler, så pratet jeg med en som jobbet der. Jeg sa kommoden virket litt skranglete, og selgeren var enig, og anbefalte meg å ikke kjøpe deres merke. Anonymous poster hash: 8bca5...66c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #14 Skrevet 29. august 2013 Hmm. så kvaliteten på sofa fra Living er ikke god...? så egentlig kan jeg like gjerne kjøpe sofa på Jysk eller Ikea, samme kvalitet til lavere pris, eller? Anonymous poster hash: 613ba...760
Wonders Skrevet 29. august 2013 #15 Skrevet 29. august 2013 (endret) Jeg har kjøpt sofa på Living nå nylig. Det gikk helt fint det Vi også nå i sommer. HÅper den er like fin mange år etterpå. Endret 29. august 2013 av Wonders 1
kanelsnurr Skrevet 29. august 2013 #16 Skrevet 29. august 2013 Vi kjøpte sofa fra Living (Livings eget merke) for 1,5 år siden! Veldig fornøyd så langt. Vi kjøpte modulsofa, og når man velger stoff så står det hvor slitesterke de forskjellige stoffene er. Valgte et av de som skulle være mest slitesterke, og sofaen ser fortsatt ny ut. Når det gjelder kundeservice, så har jeg bare gode erfaringer fra sofakjøp på Living, men har til gjengjeld utrolig dårlig erfaring med kundeservicen til Bohus (der vi kjøpte seng). Man kan nok være uheldig de fleste steder!
Green Lady Skrevet 29. august 2013 #17 Skrevet 29. august 2013 Jeg kjøpte sofa fra Living i januar, fikk beskjed om levering i mars/april. Bestilte først hjemkjøring (koster 800 kr), men ringte siden og avbestilte. Det var ikke noe problem, og etter et par dager fikk jeg pengene tilbake på konto. Sofaen kom litt før jeg fikk beskjed, og jeg er veldig fornøyd med den Det jeg ikke liker med Living, er at det tar fort 20-30 min i telefonkø for å få tak i kundeservice.
Schadenfreude Skrevet 29. august 2013 #18 Skrevet 29. august 2013 Jeg er ikke fornøyd med verken service eller kvalitet. Kjøpte sofa for et par år siden og den ser ut som vi har hatt den ti ganger så lenge... Ikke kom den til avtalt tid heller, og manglet deler. Det etter at den ble utsatt fordi de ikke hadde nok igjen av stoffet vi ønsket. Måtte velge annet stoff, fikk ikke hevet kjøpet. Sitter nå altså igjen med en sofa i et stoff vi ikke liker noe særlig, og den eneste trøsten er at den likevel ikke holder mange årene til. Den billige skeidarsofaen vi hadde før kostet halvparten og holdt mye lengre. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå