Gå til innhold

Hvordan få seg noe i Oslo som singel kvinne?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan?
Skrevet

Jeg er 29 år, bor i Oslo og er singel, og jobber.

Jeg har inntrykk av at "alle andre" får seg noe når de vil- de har tilgang på en elsker eller elskerinne!

Men ikke jeg! Jeghar jo møtt mange kjekke på byen og slikt men jeg mener....man kan jo ikke akkurat spørre: "hei, vil du bli min elsker?"

Så hvordan får alle seg noe, alle de som har seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde lagt inne denne på sex og samliv - kanskje du hadde fått noen tips... :wink::ler:

Ellers må man vel ut å treffe folk - nytter ikke sitte hjemme og vente på at noen skal banke på døra di å tilby seg selv... :wink:

...ikke det at jeg vet om du sitter hjemme, da... :-)

Vet ikke hvor "nøden" du er, ellers finnes det vel masse hjelpemidler også... :wink:

Gjest Hvordan?
Skrevet

Ja..vet jo det. Jeg er attraktiv og er endel ute jeg..er passe sosial.

Men du mener folk bare møter noen på byen og bli kjent med dem..? Er det slik det skjer?

Hjelpemidler...? Det er kjedelig synes jeg. Det må da en mann til! :oops:

:)

Vel, kan hende det ordner seg med tiden. Bare det ikke går alt for lenge.

Det er ett år siden sist min eks. dumpet meg. Har ikke hatt meg siden da. :ler:

(Godt man er anonym gitt!)

Gjest gjest1
Skrevet

Gå inn på www.eros.no og derfra til chatten deres. Legger du deg inn med et feminint nick så skal jeg love deg at tilbudene begynner å hagle instantly. Så er det bare å velge og vrake.... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er de stygge, ville dyr uten moral på www.eros.no, eller er det kjekke, velutdannede atletiske menn der?

Jeg mener, litt kresen må man vel være?

Gjest GreenSky
Skrevet

Å finne seg en elsker i Oslo hvis en ønsker det, er da ikke noe problem, med mindre en har utseende som en elefant. Det er da kjekke fyrer overalt. Biblioteket, treningssentra, utesteder, kurs, skole, jobb...

Gjest Embla s
Skrevet
Å finne seg en elsker i Oslo hvis en ønsker det' date= er da ikke noe problem, med mindre en har utseende som en elefant. Det er da kjekke fyrer overalt. Biblioteket, treningssentra, utesteder, kurs, skole, jobb...

Ble bare litt nysgjerrig: Har du virkelig sjekket opp/blitt sjekket opp av en fyr på biblioteket?! :wink:

Gjest Menn:hvor er dere?
Skrevet

Vel, jeg kan ikke se for meg at når jeg er på Deichmanske i Oslo, eller på Universitetsbiblioteket, at jeg går ut med en elsker i hånden!

Menn som er der er jo dypt engasjert i bøkene sine, ser ned i gulvet (sjenanse) eller opp i taket (arroganse). Dessuten, jeg er ganske så attraktiv og hyggelig jeg, men jeg kommer jo aldri i snakk med fremmede menn (i Norge!) på bibliotekene! Det er å drømme litt vel mye synes jeg.

I utlandet hadde det jo vært enklere, for der tar menn initiativ og snakker til deg hyggelig :) hvor enn du måtte være på offentlige steder.

Men i Norge...nei, menn er dessverre ikke slik her. :o

Eneste løsningen i Norge er vel alle utestedene. For når klokken nærmer seg midnatt har menn drukket så mye at de tør å nærme seg en jente. Før kl. 24 er det vel bortkastet smalltalk-tid for dem, for de tenker tid...de vil jo bare ha med seg noen. ONS pleier vel ikke akkurat lede til noe mer da...så?

Noen løsninger her fra fornuftige menn? :)

Gjest GreenSky
Skrevet

I utlandet hadde det jo vært enklere, for der tar menn initiativ og snakker til deg hyggelig :) hvor enn du måtte være på offentlige steder.

Men i Norge...nei, menn er dessverre ikke slik her. :o

Eneste løsningen i Norge er vel alle utestedene. For når klokken nærmer seg midnatt har menn drukket så mye at de tør å nærme seg en jente. Før kl. 24 er det vel bortkastet smalltalk-tid for dem, for de tenker tid...de vil jo bare ha med seg noen. ONS pleier vel ikke akkurat lede til noe mer da...så?

Noen løsninger her fra fornuftige menn? :)

Nei, sammenlignet med andre land, er ikke norske menn de mest pågående. Men hvis du sitter og venter på at noen skal sjekke deg opp... Hvorfor ikke gå aktivt på sjekkeren selv?

Skrevet
Er de stygge, ville dyr uten moral på www.eros.no, eller er det kjekke, velutdannede atletiske menn der?

Jeg mener, litt kresen må man vel være?

Jeg har chatta på eros i massevis av år og erfart at det finnes det MESTE av mannfolk der. Selv synes jeg nå at flesteparten er rimelig patetiske og er pinadø så glad for at jeg HAR mann - - - som jeg møtte IRL ikke IVL - - det må være vanskelig i dag å være singel hvis man er på jakt etter et VETTUGT og oppegående menneske med VETT i skallen.

Ja, å være kresen er en esensiell egenskap....så i måte også å ha ved å være på eros...men, jeg er nå av den oppfatning at å finne en GREI kar med OKEY utseende er "viktigere"?

Jeg anbefaler deg å skrive det i profilen din hvis du stikker innom eros "kresen- ønsker mann som er kjekk, atletisk og sporty. BILDE KREVES!"....ja, også må jo du ha et bilde å sende i retur da (vanlig nettikette det)

Lykke til :)

Gjest Mange single...
Skrevet

Ok, så du har prøvd dette :o :)

Men si meg, koster det 129,- pr.måned for å være registrert med en profil? Da utleverer man jo seg selv (betalingskort osv.)?

En annen ting er: er ikke slike forumer som spray og eros tvilsomme? Er de normale kjekke folk der? Er de "smågale" og sosialt avvikende?

Det er ikke lett for single mennesker på noen plan: vi betaler all strøm alene, vi må betale mer for å reise på ferie (alt er lagt opp for 2 eller familier).

Jeg tror ikke jeg føler meg komfortabel med eros og spray...det ulmer et eller annet merkelig med det.

For meg vil den gode, gamle "gå på byen" være det sikreste og mest hyggelige. Da kan man velge seg ut steder man vet "likesinnede" går på, man kan "studere" atferden til de interessante mennene og snevre dem inn i synsfeltet som et annet bytte :ler: Da SER man tross alt hele pakken og kan prate med dem- og danner seg raskt et inntrykk.

Lykke til alle single! :wink::ler:

Skrevet
........Da SER man tross alt hele pakken og kan prate med dem- og danner seg raskt et inntrykk.

Lykke til alle single! :wink::ler:

JUST presis!! Det er det jeg mener også med å skulle finne den STORE Kjærligheten på nett. For noen JA - så funker det. Mange HAR funnet sin livspartner på nett....men de er tross alt i promille-antall mht hvor mange som faktisk ER på søken på nett!!

Jeg fant/møtte min kar i butikken *mimrer og humrer* og vi ble mer og mer kjent med dater etc.

Sier som "mange single..." - LYKKE til dere som er på søken!!

Gjest Embla s
Skrevet

Ååååh! *måper med vantro/beundring i blikket* Hvordan var han da? Ser for meg at en bibliotek-sjekke-mann enten er en skikkelig fangst, eller det totalt motsatte..

Gjest GreenSky
Skrevet
Ååååh! *måper med vantro/beundring i blikket* Hvordan var han da? Ser for meg at en bibliotek-sjekke-mann enten er en skikkelig fangst' date=' eller det totalt motsatte..[/quote']

Vel... Jeg vet ikke! Han var lekker, for å si det mildt, men en smule sær, så det ble med det. :) Litt for nerdete for meg. Fikk høre et langt foredrag om biller og meitemarker! :o

Skrevet

Spray er helt ufarlig. Mitt inntrykk av den siden er at det er mest seriøse folk der. Man finner meeeget raskt ut hvem som er seriøs og ikke ;-) Selv fant jeg mannen i mitt liv på Spray!

Jeg takker igjen min venninne for at vi i en kjedelig stund la inn profil for moro skyld!! (Hun tvang meg egentlig..hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...