AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Overskriften sier sitt. De få gangene jeg har skrevet til noen der har jeg ikke hatt noe hell ihvertfall. Hva gjør jeg galt? Hva skriver man egentlig som første melding? Anonymous poster hash: 6c1c2...a25
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 De fleste jentene som har skrevet til meg har skrevet "hei" eller "lyst til å taste/chatte?". Jeg pleier å svare "hei" eller "ja, gjerne" tilbake, og så stopper samtalen. Så, jeg tror nok det beste rådet jeg kan gi deg er at du bør følge de rådene jenter gir gutter som spør om det samme som deg. En melding som stikker seg ut, er noe mer enn et enkelt "hva skjer" eller "hei" eller "du var deilig" og som gjerne tar tak i noe som er skrevet i profilen hans er bra. (Skjønt, jeg går ut i fra at "du var deilig" sikkert er mer enn nok for en god del mannfolk, med mindre de er det fåtallet av menn som faktisk får mange mails på slike nettsteder ) Anonymous poster hash: 2f3dd...373 3
henriken Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Enig i mye av det AB over her har skrevet. Jeg hadde sukker-profil før, men den er deaktivert nå. En melding jeg svarer på, er en som innebærer noe annet enn "Hei" "Skjer?" eller lignende. Har hun ikke noe mer interessant å komme med, så virker det ikke spesielt givende å bruke mer tid på henne. Men jeg svarer gjerne (og har svart) på meldinger som "lyst til å taste/chatte?" 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Overskriften sier sitt. De få gangene jeg har skrevet til noen der har jeg ikke hatt noe hell ihvertfall. Hva gjør jeg galt? Hva skriver man egentlig som første melding? Anonymous poster hash: 6c1c2...a25 Finn noe ved han som interesserer deg eller som gjør deg nysgjerrig. Spør han om det. Da har du det forhåpentligvis i gang :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå