Gå til innhold

Tror kvinner at det er fritt frem dersom et par krangler mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et nabopar som krangler mye. Jeg tror de sliter litt etter masse problemer av ymse årsaker tidligere. Nå har jeg oppdaga at en kvinnelig nabo ofte går og dilter etter denne mannen, og driv å spørr etter han når hun ikke ser han ofte nok. Altså, eier ikke visse kvinner skam i livet? Jeg synes så synd på kona som i det siste har fått mange merkelige spørsmål fra denne kvinnen. Alle spørsmåla går på mannen hennes.

Kan jeg si noe til denne uforskammede kvinnen, og hva skal jeg si?

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dette tror jeg de fint klarer å ordne opp i selv.

• Liker 2
Skrevet

Vi har et nabopar som krangler mye. Jeg tror de sliter litt etter masse problemer av ymse årsaker tidligere. Nå har jeg oppdaga at en kvinnelig nabo ofte går og dilter etter denne mannen, og driv å spørr etter han når hun ikke ser han ofte nok. Altså, eier ikke visse kvinner skam i livet? Jeg synes så synd på kona som i det siste har fått mange merkelige spørsmål fra denne kvinnen. Alle spørsmåla går på mannen hennes.

Kan jeg si noe til denne uforskammede kvinnen, og hva skal jeg si?

Vel, kanskje kona vil bli glade for å bli kvitt ham?

Skrevet

Nei det virker som om ekteparet prøver å finne ut av det. Begge er veldig hyggelige.

Skrevet

Selv mener jeg du er den uforskammede her dersom du sier noe til denne kvinnen, dette er da ikke din sak i det hele tatt.

Men nå leser jeg det som om de bare er naboer du spionerer litt vel mye på, dersom dere alle er venner og du ikke bare er en ekstraordinært nysgjerrig nabo som legger seg opp i alt som skjer i kvartalet så er det vel kanskje på sin plass å si noe. Hvis hun var en jeg kjente godt ville jeg spurt om hun var interessert i mannen og så sagt min mening om at man bør holde seg unna når de faktisk fremdeles er gift.

Anonymous poster hash: fad99...8cb
Skrevet

Selv mener jeg du er den uforskammede her dersom du sier noe til denne kvinnen, dette er da ikke din sak i det hele tatt.

Men nå leser jeg det som om de bare er naboer du spionerer litt vel mye på, dersom dere alle er venner og du ikke bare er en ekstraordinært nysgjerrig nabo som legger seg opp i alt som skjer i kvartalet så er det vel kanskje på sin plass å si noe. Hvis hun var en jeg kjente godt ville jeg spurt om hun var interessert i mannen og så sagt min mening om at man bør holde seg unna når de faktisk fremdeles er gift.

Anonymous poster hash: fad99...8cb

Den kvinnen det her er snakk om legger ikke skjul på dette i det hele tatt. Her snakker vi full flørt rett foran alle som er tilstede.

Ja det er det jeg trenger noen gode forslag til? Hvordan skal jeg ordlegge meg?

Skrevet

Nei det virker som om ekteparet prøver å finne ut av det. Begge er veldig hyggelige.

Det er bra og for deres del håper jeg det ordner seg.

Men hvorfor skriver du "Tror kvinner at det er fritt frem.......?" når det er snakk om èn nabodame?

Skrevet

mind-your-own-business.png

Anonymous poster hash: e5605...957
Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg synes du skal si at det er upassende og at du har lagt merke til hva hun driver med. De går som du sier gjennom en tøff prosess og ting blir ikke bedre av at hun er innpåsliten. Har absolutt ingenting til overs for kvinner som prøver stjele ektemenn.. Hun burde skamme seg.

Skrevet

Det er bra og for deres del håper jeg det ordner seg.

Men hvorfor skriver du "Tror kvinner at det er fritt frem.......?" når det er snakk om èn nabodame?

Fordi hun er ikke den eneste jeg vet om som oppfører seg slik vedrørende gifte mannfolk.

Skrevet

mind-your-own-business.png

Anonymous poster hash: e5605...957

Syns slike svar er så tåpelig. Her på KG skriver flere av dere at alle må ta ansvar og ringe barnevernet ang barn, men hva med andre mennesker? Skal ikke de også få støtte når noen (les tåpelige kvinner) forsøker å innynde seg på ektemannen deres? Jeg kan ikke stå å se på at hun her prøver å ødelegge for dette paret.

Skrevet

Jeg synes du skal si at det er upassende og at du har lagt merke til hva hun driver med. De går som du sier gjennom en tøff prosess og ting blir ikke bedre av at hun er innpåsliten. Har absolutt ingenting til overs for kvinner som prøver stjele ektemenn.. Hun burde skamme seg.

Takk for svar! Ja jeg skal forsøke å få sagt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...