Gå til innhold

Tro ikke på den falske profet Jesus

Anbefalte innlegg

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Nei. Odin er den sanne vegen.

For Valhall!

Anonymous poster hash: 99692...7ef

Blasemi

du vil bli gjenfødt som det laveste av det lave,,,,,,,,nemelig til en danske

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blasemi

du vil bli gjenfødt som det laveste av det lave,,,,,,,,nemelig til en danske

Hå nei, du, eg skal tilbringe æva side om side med Tyr kvar vi drikk mjød og slåst mot jotnar.

Skrevet

Jeg syns det blir feil å rakke ned på en profet bare fordi du har et annet syn. En skal respektere andre livssyn og religioner.

Selv er jeg verken kristen eller muslim, men jeg benytter meg fremdeles av Jesu lære.

Religiøst er vi to kanskje (TS og jeg) ganske lik, men jeg føler du er en dårlig hindu når du velger å disse andre på KG på dårlig grunnlag.

Nei.

Jo, Jesus er en profet. Selv om han også har en ganske omfattende rolle i kristendommen, betyr det ikke at han ikke er en profet.

• Liker 3
Skrevet

Nei det er det faktum at du liker one direction som betyr at du ikke er smart.

Det at du gir faen i religion har ingen betydning

Hva er "one direction"? Er det et boyband, eller en obskur religiøs gruppe som hater analsex?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

En virkningsfull meditasjon:

Hare Krishna, hare Krishna, Krishna, Krishna, hare, hare

hare Rama, hare Rama, Rama, Rama, hare, hare

Gjenta disse linjene til du synker inn i deg selv, bli i hvilen så lenge du føler for det og kom sakte tilbake til dagsbevisstheten, forfrisket og full av energi :).

Endret av Arabella
Skrevet

Hva er "one direction"? Er det et boyband, eller en obskur religiøs gruppe som hater analsex?

Det er eit boyband som preiker analsex, du-uh. Det er ein kampanje igangsett av Universal for å bekjempe overpopulasjon, kvar dei vil ha folk til å kun ha analsex for å forhindre potensielle barn.

Eigentleg ein ganske fin tanke, men eg trur dei ville nådd lengre om musikken hadde vore bra. Og ja, det er mi subjektive meining, men det er ein jævlig kvalifisert ein.

• Liker 1
Skrevet

Det er eit boyband som preiker analsex, du-uh. Det er ein kampanje igangsett av Universal for å bekjempe overpopulasjon, kvar dei vil ha folk til å kun ha analsex for å forhindre potensielle barn.

Eigentleg ein ganske fin tanke, men eg trur dei ville nådd lengre om musikken hadde vore bra. Og ja, det er mi subjektive meining, men det er ein jævlig kvalifisert ein.

Hvorfor skriver du nynorsk, når det tydeligvis ikke er en målform du behersker?

Skrevet

Krishna er den sanne veien

Haha, du er klar over at du går imot hele TRE religioner nå, right? Hva er målet ditt?..

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Haha, du er klar over at du går imot hele TRE religioner nå, right? Hva er målet ditt?..

Tror du at jeg bryr meg om jeg går i mot tre falske religioner ?

Uansett så går jeg i mot mye mer en tre religioner.

• Liker 1
Gjest kattinka
Skrevet

Hehe, du er ikke riktig klok tror jeg!

Lykke til i livet ditt :)

• Liker 2
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet (endret)

Hehe, du er ikke riktig klok tror jeg!

Lykke til i livet ditt :)

Jeg kanskje sinnsyk, sprø og gal men jeg er klok.

Endret av Mephistopheles
Gjest kattinka
Skrevet

Jeg kanskje sinnsyk, sprø og gal men jeg er klok.

Lite sannsynlig :)

• Liker 2
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Lite sannsynlig :)

Er det noe jeg hater så er de de smiliene

men du kan tro hva du vil. For hva en fremmed på nette mener er meg totalt likegyldig.

Gjest Eurodice
Skrevet

men du kan tro hva du vil. For hva en fremmed på nette mener er meg totalt likegyldig.

Er jeg frekk om jeg spør om du tidligere hadde nicket C.... M......?

Gjest Skrue McDuck
Skrevet

Nå er det ikke meg du spør. Men mitt tidligere nick var CM

Skrevet

Anders B. Breivik??????

Anonymous poster hash: 7ac41...3ac

• Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Det nicket jeg har nå er det eneste jeg har hat.

Skrevet

Krishna er den sanne veien

ok

Gjest Eurodice
Skrevet

Nå er det ikke meg du spør. Men mitt tidligere nick var CM

Jaså, er det deg? Du hadde et annet nick enda tidligere, men det husker jeg ikke :).

Skrevet

Hva får deg til å tro Jesus er falsk?

Han er Guds sønn, verdens Frelseren og denne eneste veien. Han er sannheten, veien og livet. Ingen kommer til Faderen uten ved ham. Joh 14, 6

Å si at "Jesus er falsk profet" er en løgn og en desperat påstand fra din side. Det er mange beviser for at Jesus eksisterte, døde for våre synder slik vi skulle leve fritt og slippe konsekvensene av synden ved tro og at Han stod opp fra de døde tredje dag og er Guds Sønn. Det er bare å søke Gud og se etter beviser i Bibelen. Selv om du ikke finner noe eller noen beviser, så ikke gi opp. For en dag vil du finne.

Her en en video som jeg ønsker å anbefale: The Case for Christ by Lee Strobel

Hvem er villig til å ofre sitt eget liv for at vi skulle leve fritt fra synden og slippe straffen av den ved tro? Nemlig Jesus Kristus, egentlig Gud selv som ofret seg Selv for oss! Big love from God.

Anonymous poster hash: 6b74c...6bd

Anonymous poster hash: 6b74c...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...