Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Krishna er den sanne veien
Gjest avocadoen Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 ka er krishna? Er en sånn hindugreie
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 ka er krishna? Krishna regnes av de fleste hinduer som en av mange avatarer av hovedguden Vishnu. men kan ikke si at jeg er overrasket over at du ikke vet hvem Krishna er. Folk som liker One Direction er ikke akkurat smarte mennesker 3
Gjest Belle âme Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Krishna regnes av de fleste hinduer som en av mange avatarer av hovedguden Vishnu. men kan ikke si at jeg er overrasket over at du ikke vet hvem Krishna er. Folk som liker One Direction er ikke akkurat smarte mennesker Hahhahahahaha!!!! Er ikkje eg smart bare fordi eg gir faen i religion? Hahhahaha
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 så alle skal bli hinduer ? Du kan bare bli hindu om du er født hindu.
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Hahhahahahaha!!!! Er ikkje eg smart bare fordi eg gir faen i religion? Hahhahaha Nei det er det faktum at du liker one direction som betyr at du ikke er smart. Det at du gir faen i religion har ingen betydning 3
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Krishna er den sanne veien Hva har de lært deg? Jesu var filosofen og profeten var Johannes. 3
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Hva har de lært deg? Jesu var filosofen og profeten var Johannes. Jesus er også en profet
Gjest Belle âme Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Nei det er det faktum at du liker one direction som betyr at du ikke er smart. Det at du gir faen i religion har ingen betydning Vel...Eg anser meg sjøl som smart og bare fordi eg liker 5 gutter i eit band så betyr ikkje det automatisk at eg er dum, men det er vel tydeligvis du som faktisk dømmer ein person du ikkje kjenner bare fordi ho ikkje visste ka ein krishna eller noke var...
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Vel...Eg anser meg sjøl som smart og bare fordi eg liker 5 gutter i eit band så betyr ikkje det automatisk at eg er dum, men det er vel tydeligvis du som faktisk dømmer ein person du ikkje kjenner bare fordi ho ikkje visste ka ein krishna eller noke var... Som jeg sa jeg dømmer deg fordi du like one direction
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Nei. Du kan si nei så mye du bare vil. Men det betyr ikke at du har rett
Gjest Belle âme Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 Som jeg sa jeg dømmer deg fordi du like one direction ok da, da er du dm for 1. Tru på ein religion. 2. For å dømme ein person du ikkje kjenner.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2013 #16 Skrevet 25. august 2013 Du kan si nei så mye du bare vil. Men det betyr ikke at du har rett Hjelpes. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #17 Skrevet 25. august 2013 OK, will do! Siden du sier det! Anonymous poster hash: 0c45c...7a4 1
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #18 Skrevet 25. august 2013 ok da, da er du dm for 1. Tru på ein religion. 2. For å dømme ein person du ikkje kjenner. Det er jo det vi gjør. Vi dømmer i hytt å vær
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #19 Skrevet 25. august 2013 Nei. Odin er den sanne vegen. For Valhall! Anonymous poster hash: 99692...7ef 1
Pawn Hearts Skrevet 25. august 2013 #20 Skrevet 25. august 2013 Anil Prasad: You’ve said you have no interest in religious matters, but spirituality remains an area of fascination. Did your health crisis in 2003 affect your take on those realms? Peter Hammill: After my heart attack that year, the spirituality interest may have gone down a bit. I left Catholicism behind in my teens, but retained an interest in the question “Is there a purpose to life?” When I was flat on my back for four days, not knowing what was going to happen, that was kind of the acid test. I went “Hmm. I could turn back to offer prayers to the anthropomorphic almighty.” Clearly, that was not the case. During the first stages of the heart attack, it was made clear to me by the paramedics that my job was to stay in the moment and awake. Over the years, my sense of spirituality gradually has come around to performing and making music. That’s always been the higher level of what my life is about and what my contributions are about during my time on the planet. Music in itself is not an act of worship, but I believe that there is something worthwhile to be done within it. I’m completely outside of any formalized spiritual thing, but I’m aware that all of this is slightly moving towards Zen Buddhist territory. That’s the area I retain an interest in, but I retain it by action, rather than contemplation.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå