Gå til innhold

Kvinne 27, mann 22. Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år gammel og har forelsket meg i en 22 åring. Er det helt krise? :sjenert:

Anonymous poster hash: a1be5...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre 22-åringen hva han synes. Vi andre bryr oss ikke.

Anonymous poster hash: 9e5a6...99d
  • Liker 11
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Du har blitt forelsket i en voksen mann...................Beklager jeg kan ikke helt se hva som er galt med det

• Liker 5
Skrevet

Synes det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 701b6...a90

• Liker 1
Gjest Sebraen
Skrevet (endret)

.

Endret av Sebraen
  • Liker 4
Skrevet

Nei. Det er definitivt ikke "helt krise". Det er litt uvanlig, men hvis det funker for dere, så er det bare å kose seg. Det dummeste man gjør er å la seg styre av andres forventninger

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligheten er stor for at dere ikke kommer til å fungere men man skal aldri si aldri og det er ikke noe moralsk feil ved det.

Dere er mentalt sett i sitt 9-10 år unna hverandre og han er i alderen hvor gutter er mest umodne, puler rundt og ikke vil forplikte seg. Du er motsatt.

Dette er også alderen hvor gutter er mest troende å si hva som helst for å få snøret i bånn. Gjerne uten å tenke over at de gjør det engang. De mister bare interessen når de har fått sitt.

Kanskje du er en av de heldige få?

Anonymous poster hash: e4982...b38

• Liker 3
Skrevet

Onkelen min er 5 år yngre enn kona si, og de har vært gift i 10 år nå og har to barn sammen :)

Anonymous poster hash: 5eb03...785
  • Liker 3
Skrevet

Det er ingenting galt i å date.

Hvis du er ute etter å finne en å slå deg til ro med derimot, hvilket mange kvinner i slutten av tyveårene er, så vil jeg si det er bortkastet tid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet om et par, der kona er 6 år eldre enn mannen, de har vært gift i 25 år og har tre barn sammen :)

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligheten er stor for at dere ikke kommer til å fungere men man skal aldri si aldri og det er ikke noe moralsk feil ved det.

Dette er også alderen hvor gutter er mest troende å si hva som helst for å få snøret i bånn. Gjerne uten å tenke over at de gjør det engang. De mister bare interessen når de har fått sitt.

Kanskje du er en av de heldige få?

Dette er sannsynlig uavhengig av alder. Det er risikoer man tar når man velger å være sammen med andre.

Og alle 22 år gamle menn er heller ikke like.

• Liker 3
Skrevet

Dette er sannsynlig uavhengig av alder. Det er risikoer man tar når man velger å være sammen med andre.

Og alle 22 år gamle menn er heller ikke like.

Hvorfor skriver du det åpenlyse når jeg ille har påstått dette? Jeg snakker om gjennomsnitt. Det finnes noen få, det jeg mente med at hun kanskje er heldig .

Noen rundt 22 er oppriktig modne og fornuftige, mens et flertall av disse virker å være det da de ikke er en av de som tror de kan få hvem som helst.

Skrevet

Vet om et par jeg og, med ca samme aldersforskjell. Ser virkelig ingen problemer med det!

Skrevet

Aldersforskjellen i seg selv er ikke problemet. Det som er kjipt er at jeg som kvinnen er såpass mye eldre enn han :( Skulle ønske jeg var yngre (eller han eldre), men sånn er det bare.

Ser den med at han er i begynnelsen av 20-årene og vil pule rundt. Jeg føler at han burde være ferdig med det nå da, begynner å nærme seg farlig mange partnere :fnise:

Det jeg er mest redd for, er hva folk kommer til å si. Barnerov, cougar osv :sjenert:

Skrevet

Det jeg er mest redd for, er hva folk kommer til å si. Barnerov, cougar osv :sjenert:

Om du tenker mer på hva andre kommer til å tenke/si, enn på hvor fantastisk det hadde vært å være sammen med han, så...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bare go for it! :)

En av venninnene mine er i et fint og langvarig forhold med en som er fire år yngre. En annen venninne har nettopp møtt en fyr som er tre år yngre. Kos dere!

Endret av Nouv
Skrevet

Jeg begriper ikke at det overhodet er mulig å se på dette som et problem. Så lenge begge er over 20, er fem års alderforskjell ingenting. Det er helt andre ting enn alder som avgjør om dere kommer til å fungere som par.

• Liker 2
Skrevet

Høres jo ut som ingen menn på 22 har kjærster :ler:

Anonymous poster hash: cdfeb...684
Skrevet

Jeg har en del guttevenner som er fem år yngre enn meg, og selv om jeg synes de er helt råe typer som jeg trives enormt sammen med ville jeg ikke vært kjæreste med noen av de. Fem år er ikke så mye når man er litt eldre, men i dag er vi lysår unna med tanke på ambisjoner, framtidsutsikter, skole og både hverdags- og ferieliv. Likevel ser jeg ikke noe galt i at noen andre skal klare seg helt fint i et par hvor kvinnen er fem år eldre enn mannen. Dere finner aldri ut om dere er kompatible om dere ikke prøver. Kanskje dere gjør det slutt om fjorten dager, kanskje dere er sammen til dere dør. Det er bare én måte å finne det ut på.

Ps: Drit i hva andre synes, det er bare dere som vet om det funker.

Anonymous poster hash: 901ce...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...