Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste bruker kun vann når han dusjer. Han vasker håret med shampoo, men bruker ikke såpe resten av kroppen. Jeg har prøvd å tatt opp temaet, men han vil ikke høre. Han synes såpe tørker ut kroppen. Hva skal jeg gjøre? Hva kan jeg si for å få han til å starte med å bruke såpe?

Anonymous poster hash: 1136f...a97

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjæreste bruker kun vann når han dusjer. Han vasker håret med shampoo, men bruker ikke såpe resten av kroppen. Jeg har prøvd å tatt opp temaet, men han vil ikke høre. Han synes såpe tørker ut kroppen. Hva skal jeg gjøre? Hva kan jeg si for å få han til å starte med å bruke såpe?

Det er vel kanskje ikke noe du kan gjøre.

Blir han ren uten såpebruk eller lukter det av han?

Skrevet

Hva er problemet, egentlig? Lukter han?

Anonymous poster hash: c80db...672
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor gjør det noe..?

Anonymous poster hash: ba73c...115
Skrevet

Masse ost eller?

Anonymous poster hash: 4d0ed...aac

Skrevet (endret)

Han lukter ikke vondt. Det er bare det at lysten er minsket på grunn av dette :( Jeg vet ikke hva jeg skal si og gjøre..

Endret av Mizen
Skrevet

Det er mange som sliter med at de ikke kan bruke så mye såpe. De som er plaget med mye eksem for eksempel. Men så sant man ikke har veldig sår hud der er min mening at man bruker likevel såpe under armene, i underlivet og i rumpa. Og så kan man vaske seg med såpe overalt av og til. Det er er ekkelt å ikke vaske underlivet og rumpa med såpe.

Anonymous poster hash: 675cb...e3b
  • Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Si at du ikke har lyst på ham fordi han ikke bruker såpe.

Skrevet

Han lukter ikke vondt. Det er bare det at lysten er minsket på grunn av dette :( Jeg vet ikke hva jeg skal si og gjøre..

Du kan jo si til han at du har problem med det. Evt høre om han kan bruke en mild såpe på strategiske plasser

Ellers er det anbefalt å ikke bruke for mye såpe.

I et bidet blir man også ren uten bruk av såpe...

http://www.kk.no/854385/derfor-bor-du-dusje-mindre

Gjest winston
Skrevet

Da får han bruke shampo i rumpa og under armene.

Skrevet

Bli med i dusjen og såpe ham inn?

Skrevet

Bli med i dusjen og såpe ham inn?

Blir kroppen mindre tørr av det, eller?

Skrevet

Blir kroppen mindre tørr av det, eller?

????????

Skrevet

"Hun mener du bør forsøke å holde på hudens naturlige fett. Dette kan du gjøre ved å dusje eller vaske deg med lunkent vann, og unngå å bruke såpe. Dersom en dusj uten såpe er utenkelig, bør dusjsåpen være mild. " leste det på kk. Hmm.. Men jeg skal kjøpe inn en mild såpe som han kan få. Håper han går med på det..

Skrevet

Jeg vasker aldri underlivet mitt med såpe, har ikke fått noen klager, heller aldri hatt sopp.

Anonymous poster hash: 4d0ed...aac

Skrevet

????????

Hva var det du ikke forstod?

• Liker 2
Skrevet

"Hun mener du bør forsøke å holde på hudens naturlige fett. Dette kan du gjøre ved å dusje eller vaske deg med lunkent vann, og unngå å bruke såpe. Dersom en dusj uten såpe er utenkelig, bør dusjsåpen være mild. " leste det på kk. Hmm.. Men jeg skal kjøpe inn en mild såpe som han kan få. Håper han går med på det..

Kanskje denne?

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=3368742&c=1063&g=false&ref=search

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...