Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt på master i et relativt vanskelig fag (fysikk), og ingen kjenner noen fra før. Vi er 20 stk i klassen. De første dagene virket det som ålreite folk, og jeg tenkte at dette blir bra. Men nå virker det som folk har startet å ignorere meg. Vi har gruppearbeid som skal leveres fredag, og jeg har prøvd å komme i kontakt med jenter fra gruppa i helga, siden faget er såpass krevende så tenker jeg at man har god støtte i medstudenter. Ingen har giddet å svare meg (og jeg ser at de har lest meldingene), og jeg aner ikke hvorfor! Meldingene var korte og i en vennlig tone, samt et spørsmål relatert til gruppearbeidet (tid og sted). Jeg er ingen klengete og uhyggelig person!

Prøver de å fryse meg ut og ødelegge for meg eller? Så ser jeg at de diskuterer tid og sted på instagram seg i mellom. Er det seriøst folk på 25 år som oppfører seg sånn? Trodde jeg hadde sluppet unna ungdomsskolete oppførsel på masternivå... Hva skal jeg gjøre? Hvorfor svarer de ikke? :(

Anonymous poster hash: 9506b...6ad
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

.

Endret av Lydia
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke sikkert at det handler om deg. Kanskje de tenker at de skal svare deg senere? At de har en pause fra skolearbeidet nå i helga? Gi dem litt tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...