AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 jeg sliter veldig med forholdet til en av mine beste venninner. er usikker på om jeg skal kutte henne helt ut, for meg så begynner hele venninneforholdet bare å bli en påminnelse om hvor lite hun tydeligvis føler hun trenger meg ifht hvor viktig hun egentlig er i mitt liv. hun har fått seg kjæreste, han er alt. hun vil ikke dele NOE med meg, ikke fortelle hvordan hun har det, hvordan deres forhold er, hva hun går å tenker på om dagen, ingenting. Samtalene med henne dreier seg først og fremst om meg og hvordan jeg har det, jeg deler historier fra hverdagen osv, jobb og skole. Kun på direkte spm svarer hun veldig sprasommelig. Føler aldri jeg får noe fra henne. Hun tar heller ikke noe intiativ til å møtes, men vi sees av praktiske årsaker ganske ofte. hun har ingen kontakt med noen andre venninner, kun når noen tar kontakt med henne. hun har nettopp flyttet inn med denne kjæresten, og han og hans familie er de eneste hun møter. tror ikke en gang hun er klar over at flere av hennes venninner lurer på om vi bare skal droppe henne, fordi hun helt tydelig er helt uinteressert i oss. jeg har vurdert å ta en prat med henne, men jeg gidder jo ikke å be om at hun gir meg mer oppmerksomhet, og deler av seg, det må hun jo gjøre på eget intiativ? vil legge til at hun var min beste venninne, det var meg og henne mot verden, og jeg har hjulpet og støttet henne VELDIG mye. Anonymous poster hash: a2132...023
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Sikker på at denne wonderboyen er snill med henne? Anonymous poster hash: bd22e...a72
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Du visste "denne" dagen ville komme, TS. Om ikke, var du svært naiv. Men du kan jo selv velge hvor lenge du orker å pine deg selv, herfra og ut. Den gjelder vel forøvrig for flere og gjerne.Anonymous poster hash: 1bb77...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå