Gå til innhold

Nattmat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva vi skal ha som nattmat, om vi i det hele tatt skal ha noe. Jeg synes liksom det blir så tett mellom alle serveringene, men samtidig så er det jo tradisjon med denne nattmaten. Og veldig hyggelig! Og ikke minst er det godt med noe salt etter alle kakene, men vi har jo også tenkt å sette frem noen skåler med peantter, saltstenger og slikt.

Vi skal ha middag kl 18. Tipper den tar rundt 3 t . Så kake rundt kl 22. Lokalet stenger kl 02, så da må jo nattmaten nesten bli mellom kl 00 og 01 en gang? Er det for tett, eller setter dere pris på slikt?

Anonymous poster hash: ed968...d28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde satt pris på litt ordentlig mat når det begynner å bli seint. Blir jo gjerne ikke mett av bare peanøtter, saltstenger osv. Hva med enten betasuppe, pølse i brød eller kjøttkaker/fiskekaker på gaffel? :) Kjempegodt og lettvint er det også.

Anonymous poster hash: c7b3e...237
Skrevet

Vi hadde gode kjøttkaker på gaffel, ca ved midnatt tror jeg. Uformelt og greit, og dansen fikk gå uavbrutt.

Ble veldig godt mottatt! :jepp:

Skrevet

Lapskaus!

Anonymous poster hash: e4f7c...629
  • Liker 1
Skrevet

Hvor mange er dere, og hva slags middag? Vi var kun 32, ikke mange taler, men hadde 3-retters middag. Vi satte oss til bords 16:30, og allikevel var ikke kakebordet klart før 22:30, trenger litt pause mellom dessert og kaker.

Ville forsikret meg om at dere faktisk får kakene på bordet til 22:00, hvis det blir en time eller to senere, blir det jo i praksis nesten ikke tid til nattmat, og dermed bortkastet...

Skrevet

Vi fikk pølse i brød siste jeg var i bryllup. De fleste satte stor pris på det etter alle kakene og en del drikke.

Jeg har fått suppe i et annen bryllup, men det ble litt grisete da fulle folk og suppe ikke var noen slager.

Skrevet

Har fått servert lapskaus og gryteretter. Det har vært suksess. Og det kan jo lages ferdig dagen i forveien og bare varmes på natta.

Anonymous poster hash: 83c3a...30b
Skrevet

Pølser er veldig digg på en slik kveld.

Skrevet

Har fått både gryter og pølser , skikkelig godt med noe ordentlig på natten. Stor stjerne i boken :)

Skrevet

Vi serverte spekemat.

Skrevet

Skikkelig kjøttfull gryte, gjerne godt krydret, hadde blitt satt stor pris på!

Anonymous poster hash: 9b841...ddd
Gjest Adriane
Skrevet

Hos oss ble det servert pølser med alt mulig tilbehør til utpå natta, og det ble veldig godt mottatt :jepp:

Skrevet

Salt kjøttmat er alltid godt til nattmat. Forsåvidt er all nattMAT god mat ;)
Vi satser på enkel spekemat :) Så kan folk eta det dei vil. Om dei bare vil hiva i seg eggerøra eller ett enkelt flattbrød. Eller kanskje mye av alt :)

Skrevet

De fleste setter pris på nattmat, vi serverer pølser ca kl 01 er planen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...