Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å gå på denne konserten (type popmusikk), men har ingen å gå med. Hva gjør man da? :(

Anonymous poster hash: 12eda...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå alene og nyt musikken. Snakk med folk der hvis du vil prate med noen.

Anonymous poster hash: 5692d...b19
Skrevet

Gå alene. Det er mange som gjør det. Det er en terskel å komme over når man er vant til å gjøre ting sammen med andre, men det er kjedelig å gå glipp av noe man har lyst til å oppleve bare fordi du Ine får med noen.

Skrevet

Hvilken konsert er det?? Kanskje noen her har lyst til å gå sammen md deg?

• Liker 2
Skrevet

Dette synes jeg også er vanskelig TS. Det er så lett å si at man skal gå alene, men det er ikke så lett i praksis. I skrivende stund skulle jeg gjerne vært på Robbie Williamskonserten på Viking stadion. Rundt 25 tusen mennesker (?) betyr at man må møte lenge før konsertstart. Vet at jeg ville følt meg utrolig ensom i timene før konsertstart. Kan ikke drikke alkohol heller, siden det er arbeidsdag i morgen. Mindre konserter kunne jeg muligens vurdert å gå alene på eks Rockefeller i Oslo ol. Så jeg føler med deg, men har dessverre ingen gode råd å komme med.

Anonymous poster hash: a786a...687
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg dro alene på konsert i Stockholm,og det gikk helt fint :)

Skrevet

Jeg har så lyst til å gå på denne konserten (type popmusikk), men har ingen å gå med. Hva gjør man da? :(

Gå alene. Forhåpentligvis er du ikke like redd for fremmede som meg, og finner sikkert noen å småprate med. Ellers er det jo kommet inn et godt råd her med å si hvor konserten er. Det kan jo hende noen her eller andre steder på nettet er i samme situasjon som deg.

(Til sammenligning går jeg av og til på fotballkamper alene, og da havner man gjerne i prat med sidemannen fordi vi begge vet at vi har samme interesse og derfor forsvinner i alle fall mine sosiale sperrer. Regner med det er noe av det samme på konsert.)

• Liker 1
Skrevet

Gå alene. Er det artist/gruppe du ønsker å se live, ikke la muligheten gå fra deg. Dra og nyt opplevelsen!

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå uansett. Blir nok bra! :)

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Dette synes jeg også er vanskelig TS. Det er så lett å si at man skal gå alene, men det er ikke så lett i praksis. I skrivende stund skulle jeg gjerne vært på Robbie Williamskonserten på Viking stadion. Rundt 25 tusen mennesker (?) betyr at man må møte lenge før konsertstart. Vet at jeg ville følt meg utrolig ensom i timene før konsertstart. Kan ikke drikke alkohol heller, siden det er arbeidsdag i morgen. Mindre konserter kunne jeg muligens vurdert å gå alene på eks Rockefeller i Oslo ol. Så jeg føler med deg, men har dessverre ingen gode råd å komme med.

Anonymous poster hash: a786a...687

Trenger ikke møte opp timesvis i forkant. Om man da ikke vil ha sjefsplass helt forran. Jeg er aldri ved konsertarenaen før oppvarmingsbandet er i gang og det er fortsatt lett å få god plass. Spesielt om man går alene.

Å gå på konsert alene, er faktisk ganske digg. Man slipper å bekymre seg for å miste følget osv. Bare nyte musikken og vase rundt der man vil.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå uansett. Blir nok bra! :)Anonymous poster hash: 12eda...c7f

Så bra, blir sikkert en bra opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...