Loffefrøken Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Kjære lesere Har fått noen stygge sorte striper på hvitmalt vegg, og godt gammeldags vann og såpe funker ikke i det hele tatt. Disse stripene er fra såler på sko. I tillegg er veggene/malingen så skjøre at jeg er redd for å ta for hardt i. Malingen smitter av veldig fort. Er det noen der ute som har noen gode tips til hvordan jeg skånsomt kan få fjernet dette?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Prøv denne. Fjerner alt, men vær forsiktig, og ikke gni for hardt eller for lenge, for den kan fjerne glansen i veggmalingen. Tror de har dern på Jernia eller Claes Olson Anonymous poster hash: e5d3c...525
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Linken også da, kanskje: http://www.amazon.com/Scotch-Brite-Easy-Erasing-833-3-Count/dp/B000P57D3C Anonymous poster hash: e5d3c...525
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 (endret) http://www.howtocleanstuff.net/how-to-remove-scuff-marks-from-flooring/ Har mest tro på WD40 (rustløser!), men kanskje den gode gamle rødspriten også kan funke? Edit: Test først på et område som ikke syns noe særlig, så du vet om det går til hel.. eller ikke. Endret 25. august 2013 av Lutetium 71
lurine Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Skosålestriper på både malt og umalt furugulv var det bare grønnsåpe som tok. Fikk striper "overalt" og prøvde "alt" - ren grønnsåpe på fuktig klut løste det opp med lett gnukking hvor all annen skrubbing hadde mislyktes.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #6 Skrevet 26. august 2013 Jeg kom akkurat på at jeg faktisk har fjernet skosålestriper fra parketten ganske enkelt med viskelær før. Anonymous poster hash: e5d3c...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå