Gjest Sengaia Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Jeg har slitt med kviser og hudormer i 16 år. Nå er de røde kvisene bedre, men jeg er fortsatt voldsomt oljete i ansiktet, og jeg syns det er veldig ubehagelig rundt andre. Har noen noen erfaringer med noe som virker mattende, som også kan hjelpe? Tenker ikke på å dekke det med pudder/Foundation e.l., men en fuktighetskrem eller noe som ikke gjør det verre, og som kan gjøre huden matt. Noen som har noe å anbefale? Jeg har prøvd masse forskjellig fra apotek og parfymeri uten effekt. Men jeg vet ikke om jeg har kjøpt riktige produkter...
roberta Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Jeg har slitt med kviser og hudormer i 16 år. Nå er de røde kvisene bedre, men jeg er fortsatt voldsomt oljete i ansiktet, og jeg syns det er veldig ubehagelig rundt andre. Har noen noen erfaringer med noe som virker mattende, som også kan hjelpe? Tenker ikke på å dekke det med pudder/Foundation e.l., men en fuktighetskrem eller noe som ikke gjør det verre, og som kan gjøre huden matt. Noen som har noe å anbefale? Jeg har prøvd masse forskjellig fra apotek og parfymeri uten effekt. Men jeg vet ikke om jeg har kjøpt riktige produkter... Har litt av det samme problemet, så jeg håper noen vet råd ...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Ansiktsvann av en del eplecidereddik og to deler vann. Ikke noen mirakelkur, selvsagt, men har funket litt for meg iallfall. Ellers lurer jeg på det samme.. Anonymous poster hash: 38e90...714
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Sikker på at problemet ikke er tørr hud da? At huden produserer mer olje for å fukte selv. Den overkompenserer. Og jo mer du bruker mattende kremer jo verre blir det...Anonymous poster hash: 9727d...6ff
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Nok og riktig fukt er veldig viktig. Mange med oljete hud misforstår, og tørker ut huden maks, slik som det håpløse eddiktipset over. Det finnes gode fuktighetsgivend+mattende kremer, men det er individuelt hvilken som passer den enkelte. Ansiktsservietter gjennom dagen er også et godt tips, vanlig kleenex virker bra.Anonymous poster hash: d8484...62b
Gjest Sengaia Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Jeg bruker sånne slags "ark" fra shiseido som man holder inntil ansiktet, de er supereffektive når det glinser masse! Ellers vasker jeg med ansiktsvask og bruker krem fra shiseido for tiden
plix Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Denne tråden ¨må jeg ha i mine innlegg, ettersom jeg er litt i søken etter diverse info I min egen tråd om dette ble jeg rådet Decleor hydra floral, venter ennå på varene i posten for å teste ut selv.
vimsefrøken Skrevet 26. august 2013 #8 Skrevet 26. august 2013 For meg har det fungert fantastisk med Matis Reponse Purete Shine Control Purifying Care Regulating Gel-Cream og Matis Response Intensive Purifying Serum. Gel-creamen matter ned, mens serumet balanserer talgproduksjonen. Verdt ett forsøk.
Trønderberte Skrevet 26. august 2013 #9 Skrevet 26. august 2013 Smør på litt eggeplomme med 1ts salt som Ansiktsmaske :-)
Gjest Sengaia Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 For meg har det fungert fantastisk med Matis Reponse Purete Shine Control Purifying Care Regulating Gel-Cream og Matis Response Intensive Purifying Serum. Gel-creamen matter ned, mens serumet balanserer talgproduksjonen. Verdt ett forsøk. Kanskje jeg skal prøve dette Hvordan hudtype har du? Jeg har sensitiv/fet hud. Ikke mye sånne røde kviser, men hudormer og blank hud... dette var dyrt, så tror jeg bare tar kremen i så fall
Gjest Sengaia Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Smør på litt eggeplomme med 1ts salt som Ansiktsmaske :-) Dette har jeg hørt om før en gang, kanskje jeg skal teste det
Gjest Sengaia Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 For meg har det fungert fantastisk med Matis Reponse Purete Shine Control Purifying Care Regulating Gel-Cream og Matis Response Intensive Purifying Serum. Gel-creamen matter ned, mens serumet balanserer talgproduksjonen. Verdt ett forsøk. Jeei, tilbud på blivakker.no! Da er kremen bestilt
Krysopras Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Aluminiumsklorid-liniment, for de med svetteproblemer, funker som bare pokker i ansiktet og. Det kan tørke ut huden litt og svi ved overforbruk, så bruk det skjeldnere ved ønska resultat, og bare på de verst utsatt områdene. Ellers bruker jeg apotekmerket La Roche-Posay Effaclar Mat, den eneste hudkremen som noensinne har funka for oljepølen fjeset mitt er. Og jeg har prøvd mye!
vimsefrøken Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Kanskje jeg skal prøve dette Hvordan hudtype har du? Jeg har sensitiv/fet hud. Ikke mye sånne røde kviser, men hudormer og blank hud... dette var dyrt, så tror jeg bare tar kremen i så fall Jeg har kombinert hud som er veldig sensitiv, ikke mye urenheter, men lett for å bli fet/blank i huden. Men kremen holder meg matt der og da, mens serumet fungerer på sikt. Beste kombinasjonen er begge to, men tror nok du vil få effekt med kremen.
Gjest Sengaia Skrevet 26. august 2013 #15 Skrevet 26. august 2013 Nå fikk jeg lyst til å prøve den fra la Roche-possai også... kanskje jeg får prøve begge to siden jeg allerede bestilte den første Jeg har en nesten ny fra shiseido, men syns ikke den er sånn kjempeffektiv... det blir mye kremer her! Og dyre... men jeg får invistere i det, det plager meg veldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå