AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Jeg jobbet i hele sommer vogner så blek som jeg var i januar. Har prøvd flere forskjellige selvbrunere uten noe særlig hell. Har nå St.Tropez mousse. Fortsatt ikke fornøyd... Så hvordan gjør dere det? Blir enten skjolder, stripete og/eller mister fargen på kort tid. Jeg føler jeg gjør grunnarbeidet godt, men?! Hvordan gjør dere det i overganger (tær, ankler, hals etc)? Under knær? Hva med hår på leggen? Fjernes de først legges fargen seg i porene og det ser dritstygt ut. Tar man det dagen etterpå så forsvinner fargen... Søren... Vil se fint brun ut av selvbruning. Andre får det jo til!Anonymous poster hash: 68be6...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 -vogner.. Vet ikke hvorfor det ordet kom med..Anonymous poster hash: 68be6...ebf
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #3 Skrevet 26. august 2013 Ingen? Trenger serr hjelp..Anonymous poster hash: 68be6...ebf
Santflows Skrevet 26. august 2013 #4 Skrevet 26. august 2013 (endret) Anbefaler Le Tan Fast Tan Instant Self Mousse Deep Bronze. Prisen er ikke så værst, og du få en fin farge. Den tørker ut litt tregt, og du bør alltid vaske ansiktet med klut elns for å få av de overflødige restene før du legger deg. Men ellers har den fått mange gode omtaler, og er den beste selvbruningen jeg har prøvd til nå. Når det gjelder skjolder er det vanskelig å unngå uansett hvilket merke, men det eneste tipset jeg kan komme med er at du må prøve å fordele det ut så godt som mulig. Endret 26. august 2013 av Santflows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå