Penelopen Skrevet 25. august 2013 #1 Del Skrevet 25. august 2013 Hei! Tenkte jeg skulle starte dagbok så jeg har ett sted å samle tankene mine :-) Jeg er ei jente på 21 år, mannen er 25 år. Vi har vært gift i ett år, og han har en sønn fra tidligere forhold. Januar 2011 - sluttet på prevansjon September 2011 - graviditet utenfor livmoren April 2013 - utredning startet August 2013 - prøvesvarene kom Mannen har nedsatt spermkonsentrasjon og jeg har mest sannsynlig tette eggledere. Nå har vi sendt søknad til Medicus klinikken, og venter spent på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. september 2013 #2 Del Skrevet 16. september 2013 Hei og velkommen i klubben! Så lenge dere har vært prøvere, og det virker som du er ved godt mot! Vi startet utredning i dag, så spent på hva tiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 18. september 2013 #3 Del Skrevet 18. september 2013 Titter innom for å si hei Spennende med flere unge prøvere! Vi er like gamle. Ønsker dere all lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå