AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Når du eller partneren blir kåte og vil ha sex, hvordan legger dere dette frem for partneren eller partneren for deg? Mannen min sier dette veldig direkte, han sier gjerne "jeg er kåt, jeg vil ha sex og ta deg bakfra" eller noe slik i den duren. Jeg klarer ikke bli kåt at at han sier det sånn rett ut, og jeg kan jo legge meg i sengen og prøve å bli kåt på det 5 minutters forspillet, men... Jeg skulle ønske han kunne prøve å få meg kåt FØR jeg var naken i senga. Han er ikke veldig følsom og viser sjeldent følelser, det er ikke mye empati hvis jeg slår meg eller noe slik, han er veldig mannemann og vil at jeg reiser meg opp å går veien videre uten å sutre.. så det er vell noe med det at han vil ta ting på strak arm.. Hvordan er det for dere? er det veldig rett på? Anonymous poster hash: 538b4...c8f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Det er alltid kosing først, før en av oss tar initiativet ved å ta hånda innenfor klærne. Koser aldri du og mannen din? Da pleier jo stemningen å komme naturlig. Anonymous poster hash: 7324c...d8c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 hmm kosing ja... har faktiskt ikke tenkt på det men vi koser ikke sånn veldig ofte nei. heller sjeldent vil jeg si. vi klemmer jo på hverandre og kysser på hverandre men ikke sånn av vi ligger å koser lenge. Vi har ikke tv og har to godstoler i stua så vi ligger ikke krøllet sammen og ser tv på kveldene eller noe slik. jeg kan ikke huske at jeg har kost slik med siste person jeg var sammen med heller (som er lenge siden) Gjerne jeg må ta mer initiativ på kosestunder. Anonymous poster hash: 538b4...c8f
I Grosny Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Når du eller partneren blir kåte og vil ha sex, hvordan legger dere dette frem for partneren eller partneren for deg? Mannen min sier dette veldig direkte, han sier gjerne "jeg er kåt, jeg vil ha sex og ta deg bakfra" eller noe slik i den duren. Jeg klarer ikke bli kåt at at han sier det sånn rett ut, og jeg kan jo legge meg i sengen og prøve å bli kåt på det 5 minutters forspillet, men... Jeg skulle ønske han kunne prøve å få meg kåt FØR jeg var naken i senga. Han er ikke veldig følsom og viser sjeldent følelser, det er ikke mye empati hvis jeg slår meg eller noe slik, han er veldig mannemann og vil at jeg reiser meg opp å går veien videre uten å sutre.. så det er vell noe med det at han vil ta ting på strak arm.. Hvordan er det for dere? er det veldig rett på? Anonymous poster hash: 538b4...c8f Det begynner med en klem , utarter til kyssing, grafsing og det som verre er.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Noen ganger koser vi oss frem til sex. Andre ganger sier en av oss det direkte. Men jeg foretrekker at det innledes med klining/klåing/kosing. De gangene jeg spør rett ut om sex, er de gangene jeg ikke orker forspill og vil egentlig bare gå rett på sak. Anonymous poster hash: 37ea8...760 1
Gjest Keikolina Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Drikke meg full og ta han på tissen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå