Gå til innhold

Bursdagsgave fra ny kjæreste...


Gjest lisbeth

Anbefalte innlegg

Gjest lisbeth

Ble sammen med en mann i vår. Han har bursdag i løpet av høsten og har fortalt om ting han ønsker seg. Har bestemt meg for en ganske eksklusiv gave, som han har ønsket seg. Gleder meg til å gi den til han!

Jeg har bursdag i januar. Selv om det er lenge til har han på eget initiativ foreslått at vi tar en weekend-tur til New york i forbindelse med at hans favorittband skal ha konsert der, og at jeg "kan få shoppet litt". Og at han betaler for turen og at det derfor kan bli kombinert bursdag/jule-gave til meg.

Kjente jeg egentlig ble ganske skuffet!!! Er jeg en fjomp? Føler meg så tilsidesatt og lite spesiell... Jeg hadde ikke hatt noe problem med en nyc-tur, men jeg tjener helt ok selv og kunne gjerne betalt for min del av turen og heller fått "vanlig" bursdagsgave og julegave. Synes det er hyggelig med pakker, og særlig spennende når det er første gang jeg feirer med denne mannen.... Føler han bare prøver å slippe enkelt unna :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lett ofret to innpakkede gaver til fordel for en tur til New York men alle er forskjellige :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hadde jeg også lett satt pris på en NY-tur som gave.



Anonymous poster hash: 992a5...666
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?? Du blir SKUFFA over en NYC-tur? Du må være noe av det særeste jeg har vært borti, og så så utakknemlig!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde blitt kjempeglad for en sånn tur!!! Og de pengene du sparte på å ikke bet turen selv, kan du shoppe for :bolledeig:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Han ønsker å tilbringe tid med deg i New York.

Han tenker langsiktig.

Han ønsker å dele sitt favorittband med deg.

Hva er du skuffet over?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sammen med en mann i vår. Han har bursdag i løpet av høsten og har fortalt om ting han ønsker seg. Har bestemt meg for en ganske eksklusiv gave, som han har ønsket seg. Gleder meg til å gi den til han!

Jeg har bursdag i januar. Selv om det er lenge til har han på eget initiativ foreslått at vi tar en weekend-tur til New york i forbindelse med at hans favorittband skal ha konsert der, og at jeg "kan få shoppet litt". Og at han betaler for turen og at det derfor kan bli kombinert bursdag/jule-gave til meg.

Kjente jeg egentlig ble ganske skuffet!!! Er jeg en fjomp? Føler meg så tilsidesatt og lite spesiell... Jeg hadde ikke hatt noe problem med en nyc-tur, men jeg tjener helt ok selv og kunne gjerne betalt for min del av turen og heller fått "vanlig" bursdagsgave og julegave. Synes det er hyggelig med pakker, og særlig spennende når det er første gang jeg feirer med denne mannen.... Føler han bare prøver å slippe enkelt unna :/

Dere ble sammen i vår og han på eget initiativ foreslår weekend tur til NYC med konsert og shopping, og du er skuffa? Er det ikke mye koseligere å kunne oppleve noe ilag som setter minner enn at du skal ha to gaver?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sammen med en mann i vår. Han har bursdag i løpet av høsten og har fortalt om ting han ønsker seg. Har bestemt meg for en ganske eksklusiv gave, som han har ønsket seg. Gleder meg til å gi den til han!

Jeg har bursdag i januar. Selv om det er lenge til har han på eget initiativ foreslått at vi tar en weekend-tur til New york i forbindelse med at hans favorittband skal ha konsert der, og at jeg "kan få shoppet litt". Og at han betaler for turen og at det derfor kan bli kombinert bursdag/jule-gave til meg.

Kjente jeg egentlig ble ganske skuffet!!! Er jeg en fjomp? Føler meg så tilsidesatt og lite spesiell... Jeg hadde ikke hatt noe problem med en nyc-tur, men jeg tjener helt ok selv og kunne gjerne betalt for min del av turen og heller fått "vanlig" bursdagsgave og julegave. Synes det er hyggelig med pakker, og særlig spennende når det er første gang jeg feirer med denne mannen.... Føler han bare prøver å slippe enkelt unna :/

Er ikke enkelt når til og med en tur til New York ikke er godt nok.. Du får lage litt dårlig stemning så kjøper han gjerne en liten ting til jul/bursdag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hyggelig med pakker, og særlig spennende når det er første gang jeg feirer med denne mannen.... Føler han bare prøver å slippe enkelt unna :/

Da har du tydeligvis ikke kommunisert dette til din nye mann bra nok. Om dette er et problem for deg, så må du si det til han at du foretrekker fysisk innpakkede gaver.

Om du mener du har kommunisert dette til han, så har ikke din nye mann plukket opp dine signaler godt nok. Dette kan være både din, hans og begges feil alt etter hvordan du mener du har kommunisert dette til han og hvor flink han har vært til å plukke det opp. Alternativt alt etter hvor mye han har brydd seg.

Endret av Singha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ofra julegave og bursdagsgave i to år for å få spandert NYCtur. du er nok litt utakknemlig:P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.... glad jeg ikke har sånn kjæreste som deg.

Min samboer fikk tur til københavn iår som bursdagsgave, han var overlykkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville mye heller hatt en tur eller en annen opplevelse sammen med kjæresten enn en innpakket gave, og vet han vil det samme.. For all del hyggelig å få ting også, særlig når de er gjennomtenkt valgt ut av kjæresten, men opplevelser er best... men ok, du har en annen rangering enn meg, noe som er helt greit - men da må du kommunisere det til kjæresten din. Synes absolutt ikke du har noen god grunn til å bli skuffet, tvert i mot. Men det er jo viktig at den man er sammen med er klar over hva man setter pris på å få (enten det er gaver, tid, oppmerksomhet eller noe annet) og hva man foretrekker å fikse selv :)



Anonymous poster hash: a1c53...d7f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du er heldig. eksen min ga meg seriøst to pakker ifa!!! han hadde pakket de inn også.



Anonymous poster hash: a5565...3e0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du tjener godt og kunne betalt turen selv. Vel, da kan du vel også kjøpe deg det du ellers hadde ønsket deg til bursdag/jul? Kanskje til og med i NY, med større utvalg og lavere priser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns du er veldig utakknemlig. Du er heldig som har en ny kjæreste som vil ta deg med på en sånn tur.

Jeg hadde bursdag i sommer og fikk ingenting av samboeren min, utenom noen rosa roser og overraskelser besøk av at han kom hjem tidligere fra jobb! Og det var det viktigste for meg at jeg kunne være med han på dagen min :-)

Anonymous poster hash: 2569e...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy for en bortskjemt dritt unge du er! Jeg tror jeg hadde dødd av lykke om kjæresten min tok meg med på noe sånt. Når jeg var nylig blitt sammen med han fikk jeg en flaske vodka og jeg ble kjempe vlad for at han husket det. Vi hadde jo ikke vert sammen i mere enn 1 måned og da var det helt passe . Hadde han tilbyd meg nyc tur fy jeg hadde begynt å grine av glede

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Jeg er helt satt ut over at det går an å være skuffa over en tur til New York. Jeg syns den nye kjæresten din er kjempesnill, og det er helt utrolig at du syns det er upersonlig!! Tror du han drar til New York med alle damer da eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vi er forskjellige. Jeg hadde blitt tusen ganger gladere for å få en tur i gave enn en ting. Ting er bare ting, en tur er en opplevelse og et minne.

Håper ikke min samboer er som deg, da han alltid får type opplevelser i gaver fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...