Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fortvilet. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette uten å avsløre noe. Tar kort-kortversjonen.

Jeg traff ei dame jeg hadde kjemi og vibber med. Av en sånn type jeg aldri har opplevd. Jeg opplevde det som at det gikk begge veier. I et litt sånn "mixed signal"-mønster jeg ikke forsto helt. Ikke før en jeg kjenner gjorde meg oppmerksom på/bevisst på hvorfor. Og det stemte. Det kom ann på om de hun jobber sammen med observerte oss eller ikke. Hu har nemelig mann. Det overasket meg da jeg fikk det ut av henne. Synes til da ikke hun hadde snakket om seg selv eller oppført seg på en måte som tilsa det. Jeg rullet ballen forsiktig til henne. Fikk den tilbake og trekte meg/frøs på en måte. Såpass at hu ikke kan være 100% sikker på at jeg virkelig var interessert i henne. Bare legge til at den eneste kontakten har vært på jobben hennes.

Etter det bestemte jeg meg for at neste gang skal jeg være tydelig...

Så ble det ikke noe neste gang.

Hu slutta å jobbe der. Flytta til en annen by. Borte som en ånd i en fillehaug. Ingen Facebook, ingen telefon. Ingen felles bekjente. F! Ingen aner jo hvem dama er en gang.

Jeg har en mulighet. Kontakte en jeg vet hu er i slekt med. Evt. får jeg bare håpe jeg gjorde nok til at hun skjønner jeg liker henne. Jeg er i motsetning til henne lett å finne om hun vil en gang

Noen ideer? Jeg gidder IKKE en diskusjon om min vurderingsevne ang. situasjonen jeg beskriver. Man vet aldri noe 100%. Jeg er rimelig sikker på at d strålte begge veier. Vil ha en diskusjon om hva jeg skal gjøre...for noe må jeg finne på for å få et endelig svar på dette.

Jeg ønsker ikke opptre respektløst, bli oppfattet som "stalker" eller noe slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dude, hun har en mann. Hvis det blir slutt og dere blir sammen, bør du ikke forvente at du er så spesiell at hun ikke holder på sånn der med andre når hun har deg!

Skrevet

Du kan jo si til den slektningen at du lurer på om det går bra med henne og at hun må bare ta kontakt dersom hun vil det. Da har du jo gitt tydelig beskjed om at du ønsker kontakt.

Skrevet

Hæ? Hva er det som gjør deg usikker?

Og hva er det personen selv har sagt til deg i klartekst ?

Anonymous poster hash: cc28c...c0c
Skrevet

La henne være i fred. Hun er gift

Anonymous poster hash: b4602...4be
  • Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Du er rimelig sikker på at det, strålte som du sa, begge veier.

Hva eksakt er det gjør at du tror hun hadde interesse av deg som noe annet enn typ en venn?

Mange mennesker er hyggelige og har en spesiell utstråling som gjør at en føler seg spesiell. Det betyr ikke at hun var interessert i noe mer.

Og hun har en mann...det sier vel sitt det også

Gjest Blondie65
Skrevet

Er ikke signalet "forsvinne som ånd i en fillehaug" tydelig nok for deg? Hun vil ikke ha kontakt, punktum. Hadde hun villet ha kontakt hadde hun lagt igjen kontaktopplysninger til deg. Det gjorde hun ikke, ergo vil hun ikke ha kontakt. Eventyr slutt.

Skrevet

Dude, hun har en mann. Hvis det blir slutt og dere blir sammen, bør du ikke forvente at du er så spesiell at hun ikke holder på sånn der med andre når hun har deg!

Eller kanskje ikke forholdet hennes er verdens beste? Og at det er omstendigheter som gjør at det ikke er bare bare å avslutte?

Jeg har selv vært i et elendig forhold. I mitt tilfelle fornektet jeg dette. Gikk rundt og hadde godt øye til andre jenter og fornektet det og.

Det at hun "er sånn mot meg" kan bety det du sier. I dette tilfellet tviler jeg på at det er slik. Og det ville jeg uansett lett avslørt ganske kjapt.

TS

Skrevet

Kankje hun fikk følelser for deg også, og valgte å trekke seg ut for å ikke trå over en grense og ødelegge forholdet hun allerede er i At hun ble redd for å ødelegge forholdet sitt og flyktet. Så jeg ville ha latt henne være i fred.

Anonymous poster hash: 9cbb5...a32
  • Liker 1
Skrevet

Eller kanskje ikke forholdet hennes er verdens beste? Og at det er omstendigheter som gjør at det ikke er bare bare å avslutte?

Jeg har selv vært i et elendig forhold. I mitt tilfelle fornektet jeg dette. Gikk rundt og hadde godt øye til andre jenter og fornektet det og.

Det at hun "er sånn mot meg" kan bety det du sier. I dette tilfellet tviler jeg på at det er slik. Og det ville jeg uansett lett avslørt ganske kjapt.

TS

Hun oppdaget vel at du hadde litt for varme følelser for henne og at hun ikke var interessert i noe forhold siden hun er gift. Tror nok du har lagt for mye i vennligheten hennes. Hun ville nok bare ha deg som kamerat og når hun følte at du hadde varme følelser, valgte hun å trekke seg unna.

Du sier også at du ikke vil være en stalker og da synes jeg du skal glemme henne og gå videre i livet ditt. Hvis du begynner å hele tiden sende meldinger/brev/oppsøke henne uten at hun ønsker det, er du nettopp en stalker.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du finne henne egentlig? Hun er gift og har jo tydelig tatt et valg når hun stikker fra deg uten å etterlate et eneste spor..

Skrevet

Du kan jo si til den slektningen at du lurer på om det går bra med henne og at hun må bare ta kontakt dersom hun vil det. Da har du jo gitt tydelig beskjed om at du ønsker kontakt.

Takk for et konstruktivt svar oppi alt oppgulpet av spekulative innlegg. Det er akkurat DET jeg vil. Gi henne beskjed om at hun kan kontakte meg om hun vil. Jeg har i aller høyeste grad tenkt å stoppe der.

Dere andre her. Jeg har vært sparsom med detaljer. Jeg sa jeg IKKE ville ha en diskusjon på den måten. Dere snakker ut i fra ting dere "tror" om situasjonen og ignorer de opplysningene heg har gitt.

Jeg angrer på jeg opprettet tråden. Jeg har heller ikke vært subtil nok og sagt for mye.

Jeg ønsker den slettet

Burde vist bedre enn å søke innspill her uansett.

TS

Skrevet

Takk for et konstruktivt svar oppi alt oppgulpet av spekulative innlegg. Det er akkurat DET jeg vil. Gi henne beskjed om at hun kan kontakte meg om hun vil. Jeg har i aller høyeste grad tenkt å stoppe der.

Dere andre her. Jeg har vært sparsom med detaljer. Jeg sa jeg IKKE ville ha en diskusjon på den måten. Dere snakker ut i fra ting dere "tror" om situasjonen og ignorer de opplysningene heg har gitt.

Jeg angrer på jeg opprettet tråden. Jeg har heller ikke vært subtil nok og sagt for mye.

Jeg ønsker den slettet

Burde vist bedre enn å søke innspill her uansett.

TS

Er du redd for sannheten?

Liker du ikke å bli konfrontert med noe? Er dette problem du vanligvis opplever i livet ditt?

Hvor folk forteller deg ting du egentlig ikke har lyst å høre? Også velger du heller å se bort i fra det, men plukker opp kun små brøkdeler av alt som blir sagt, og tolker dét slik du selv ønsker?

Vet ikke hvorfor du spør om råd nei, om du ikke takler dem du får.

Det er ingen her som er her kun for å fortelle deg det du ønsker å høre.

Og livet funker ikke slik dessvere heller.

Men de fleste - sitter jo pris på ærligheten da.

Og dem som ikke gjør, er vel heller dem som foretrekker løgner da?

Dem som forteller mye annet enn sannheten i stedet?

Anonymous poster hash: cc28c...c0c

• Liker 1
Skrevet

Til tråden blir slettet.

Svar til deg over

Jeg startet en tråd som handler om "kontakte henne" /fremgangsmåte. Jeg bryr meg midt i hvilke fantasiforestillinger og tolkninger KG brukere gjør ut av den vage beskrivelsen jeg har gitt om akkurat det.

Og av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvilken interesse de som heller gjør dette enn å forholde seg til spørsmålet har av å fortelle meg akkurat dette.

Ber enda en gang om at tråden tas vekk. Og det er mest fordi det lille jeg har sagt er for mye.

Skrevet

Da jeg var i et grusomt forhold, skulle jeg ønske noen hadde guts nok til å kjempe for meg på denne måten, ts. Vis at du ikke bare er en flørt; vis interesse.

Ta kontakt med henne via det du finner :) Om noen hadde gjort dette for meg når jeg var "der", hadde jeg muligens fått selvtilliten/styrken til å ta tak.

Anonymous poster hash: b3931...9c9
  • Liker 1
Skrevet

Til tråden blir slettet.

Svar til deg over

Jeg startet en tråd som handler om "kontakte henne" /fremgangsmåte. Jeg bryr meg midt i hvilke fantasiforestillinger og tolkninger KG brukere gjør ut av den vage beskrivelsen jeg har gitt om akkurat det.

Og av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvilken interesse de som heller gjør dette enn å forholde seg til spørsmålet har av å fortelle meg akkurat dette.

Ber enda en gang om at tråden tas vekk. Og det er mest fordi det lille jeg har sagt er for mye.

Jeg vet ikke, men jeg tror ikke KG sletter tråder...

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i et grusomt forhold, skulle jeg ønske noen hadde guts nok til å kjempe for meg på denne måten, ts. Vis at du ikke bare er en flørt; vis interesse. Ta kontakt med henne via det du finner :) Om noen hadde gjort dette for meg når jeg var "der", hadde jeg muligens fått selvtilliten/styrken til å ta tak. Anonymous poster hash: b3931...9c9

Takk til deg som sa dette...det tok litt tid før jeg turte det. Håper det kan inspirere henne til å gå.

Da jeg skrev denne tråden var det at hun er sammen med en jævel bare noe jeg hadde en sterk følelse av. Nå vet jeg at jeg hadde helt rett i alt. Jeg hater meg selv for at jeg ikke stolte på det sansene skrek til meg da hun bodde her!!! Jeg får bare fortsette å minne hu på at jeg finnes å stålsette meg om han skulle finne ut hvem jeg er å hva jeg prøver på. Om det skjer må jeg desverre gå hardt til verks. Håper jeg slipper trøbbel med han...men tar det om jeg må...

Anonymous poster hash: 235c4...028

Skrevet (endret)

Edit

Endret av Tba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...