Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fikk du deg kjæreste?

Møttes dere gjennom venner, interesse,skole, nettet eller ute på byen. Hva var det som gjorde at dere ble kjærester og når begynte dere å pule?

Anonymous poster hash: 3d064...594
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byen :)

Hadde sex fjerde eller femte gangen vi traff hverandre og var offisielt sammen ca. samme tid.

Anonymous poster hash: 14585...5ee
Skrevet

Sukker.no.

Jeg skulle begynne å studere i samme by som han bodde i, så vi møttes en ukes tid etter at vi begynte å prate.

Vi ble kjærester fordi begge ble forelsket i hverandre (som er grunnen til at de fleste andre blir sammen og). Vi kysset på 3.date som var hjemmedate, og så ble det så sent etterhvert at han sov over og det endte i sex selv om det ikke var planen.

Anonymous poster hash: b0f81...9ba
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Jeg byggde meg ei.

• Liker 1
Skrevet

Ble med ei jeg nettopp hadde blitt kjent med på fest.

Og der var han gitt.

Det som gjorde at vi ble kjærester var jo det at vi ble glad i hverandre, og passet sammen på alle måter. Vi tok en sjanse.

Vi hadde sex første gang en måneds tid etter at vi møttes.

Skrevet

Jeg byggde meg ei.

Bilde?

Skrevet

Vært venner siden barneskolen. Dro på hotell-tur sammen, med to andre gode venner. Hadde sex der for første gang, kjemien i senga stemte så sinnsykt at vi ble friends with benefits, og deretter begynte følelsene å utvikle seg :) 3 år siden nå.

Anonymous poster hash: 1d80b...a8c
Skrevet

Møttes først gjennom felles bekjente, og etter det forsatte vi å snakke sammen over skype. Så inviterte han meg på film hjemme hos han.

Anonymous poster hash: 6995f...d7d
Skrevet

Jeg byggde meg ei.

Taper

Anonymous poster hash: d0cc1...529

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Møttes på fest, for lenge leeeenge siden. Knulla vel etter 1-2 uker.

Endret av Keikolina
Skrevet

Jobbet nattevakter sammen.  

Anonymous poster hash: bf999...613

• Liker 1
Skrevet

Møttes via nettet. Hadde sex på andre date, traff hverandre ca annenhver helg et par-tre måneder før vi definerte forholdet. For da hadde vi blitt mer og mer glad i hverandre, og mer og mer forelska.

Anonymous poster hash: 6bd7c...770
Skrevet

Møttes via nettet.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Min første kjæreste møtte jeg på båttur.

Min andre gjennom felles venner.

Min tredje gjennom felles interesser.

Min fjerde gjennom felles venner.

Min femte og nåværende møtte jeg i en diskusjonsgruppe på Nettby, og da vi tilfeldigvis skulle være i samme by samtidig møttes vi for en kopp kaffe. Nå fem år senere er vi gift og har barn :)

Skrevet

Møttes på russekro, og ble venner derfra selv om det alltid var "noe" der i noen mnd. frem til russeballet. Derfra "holdt vi på", to mnd. senere hadde vi sex. Ble ordentlig kjærester noen mnd etter det igjen :))

Anonymous poster hash: 3cb18...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...