AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Ung kar på 23 som nettopp er ferdig med utdanning, å leter nå etter en jobb. Ble også singel ifjor, å savner noen å dele hverdagen med. For det meste nå så blir det å sitte hjemme, gå tur/trene osv, men kunne egentlig tenkt meg en hobby der muligheten for å møte en jente kan oppstå. Er egentlig åpen for alle slags hobbier som kan føre til det Anonymous poster hash: c6393...df8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Meld deg inn i sjakk-klubben da. Anonymous poster hash: acf1d...e38
Gjest Søgni Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 (endret) Jeg synes du skal finne deg noe du har virkelig lyst til å begynne med, og så ta det derfra. Det er ikke meninga å misforstå spørsmålet altså, men synes det er litt bakvendt å anbefale noen en hobby basert på å skulle treffe potensielle kjærester. Hva liker du å drive med da? Endret 25. august 2013 av Søgni 1
TenkteAnonym Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Ts her Skjønner deg Søgni, er vel mest på utkikk etter noe der jeg kan møte på noen, ikke bare for å møte en potensiell kjæreste. Er vel litt derfor jeg spør om forslag, vet ikke helt hva jeg har lyst til selv desverre, vet det er litt vanskelig men
Gjest Søgni Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Hehe, ja, det er litt vanskelig å komme med konkrete tips til mennesker man ikke vet noe om, men det er et ærlig spørsmål Er du typen til å engasjere deg politisk eller i noe frivillighet, så kan jo det være noe? Du kan jo sjekke ut litt hva som finnes rundt deg, av foreninger/lag/organiserte aktiviteter av forskjellig type, og se om noe virker bra? Det er godt mulig noen har mer konkrete forslag.
Gjest Ironically me Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Åh, hobby forslag tenkte jeg! Når jeg leser skjønner jeg at jeg må se bort fra alt som går på vannet, ruller og som er stort og tungt ! OK, bunadskurs!
TenkteAnonym Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 (endret) Det kan være en mulighet, takk Søgni Bunadskurs, joda, kunne jo vært spennende Endret 25. august 2013 av TenkteAnonym
Gjest Arbeider Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Ridning, skal nok godt gjøres å finne menn som driver med det.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Dersom du vil bli overøst med jentetilbud, begynn med hest Anonymous poster hash: fa29d...0b3
Nikki78 Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Hva har du lyst å drive med da ? Tenk gjennom det først... søk på nettet der du bor så kontakter du bare dem som driver med dette. De fleste lag/ foreninger har egne nettsteder eller er på facebook. Jeg flyttet til ny by, alltid vært litt facinert av skikjøring og klatring. Tok kontakt med klubbene. Er i dag aktiv i begge to å har fått masse nye venner. Funket det for meg, gjør det for deg... lykke til
Knirke Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Skaff deg trekkbil og hestehenger, så kommer jentene løpende etter deg! (det er ikke tull engang)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Skaff deg trekkbil og hestehenger, så kommer jentene løpende etter deg! (det er ikke tull engang) Hvor gamle er de jentene da? Anonymous poster hash: 21c04...a35
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Foto! Eller et eller annet kunstnerisk. Alternative miljøer går også an, men de er kliss gærne. Anonymous poster hash: 26462...e43
Gjest Allergikeren Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Dans? Swing, salsa, linedance, tango ...? Best der man ikke trenger å ha med seg fast partner da, når man er alene. I Kom og Dans bytter man partner underveis i kursene, sosialt og lærerikt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå