AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Så, det er denne jenta... Mørkt langt hår. Fantastiske lår og ei liten spretten rumpe. Det er sjeldent jeg blir seksuelt tent av jenter jeg ikke vet noen ting om, vanligvis får jeg ikke lyst på jenter før jeg kjenner dem i alle fall litt, men hun her tenner meg noe sykt. Hun trener veldig ofte, og naturlig nok er vi der mye samtidig. Hun er veldig fokusert, går alltid med lyd på øret så det virker ikke passende å søke noe kontakt mens hun trener. Jeg har etter nesten ett år på samme studio fortsatt ikke gått eller kommet samtidig som henne, eller truffet henne på annet vis utenfor senteret, så jeg har ikke fått sjansen til å si hei engang. Jeg merker at hun ser på meg innimellom, men jeg ser ikke spesielt bra ut så jeg regner egentlig med at hun ser på meg fordi jeg antakeligvis tidvis ikke klarer å ta øynene mine fra henne, eller fordi en svett ball av en mann ser ganske komisk ut på tredemølla. Jeg vet ikke egentlig om jeg vil noe med denne posten. Jeg måtte bare få det ut et sted før jeg blir gal! Anonymous poster hash: 66102...671
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Hvilket treningssenter er dette da? Kanskje hun er her på kg? Anonymous poster hash: e43d6...c18 2
Gjest JakeGreen Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Prøv å begynne med smil og øyekontakt. Deretter kan du se om du får tatt kontakt med henne indirekte eller direkte. Indirekte er nok det beste. Vær kreativ. Jeg var i en lignende situasjon for litt tilbake og etter å ha smilt til hverandre noen ganger var vi plutselig en dag i full prat. Det viste seg at hun var opptatt, men hun har blitt en god venninne som jeg snakker meg vekk med hver eneste gang jeg er der. Og kanskje blir hun en dag singel. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Jaja, gymmen er ikke for sjekking uansett. Anonymous poster hash: 32479...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Hvilket treningssenter er dette da? Kanskje hun er her på kg? Anonymous poster hash: e43d6...c18 Og om hun er det så vil jeg på ingen måte at teksten i første innlegget i tråden skal være førsteinntrykket av meg! Jaja, gymmen er ikke for sjekking uansett. Anonymous poster hash: 32479...9bf Det kan nok være sant for noen og ikke sant for andre. Men du har nok veldig rett i dette tilfellet og derfor frustrasjonen av å ikke ha truffet henne utenfor dørene! Anonymous poster hash: 66102...671
Charmander Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Hvilket treningssenter er dette da? Kanskje hun er på Fitnessbloggen Anonymous poster hash: e43d6...c18
Alina X Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Mange fra fitnessbloggens forum som er her og;-)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Hmm... Skal jeg aktivere Stalker Mode? Anonymous poster hash: 66102...671
Charmander Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Hmm... Skal jeg aktivere Stalker Mode? Anonymous poster hash: 66102...671 Det er creepy, ville nok prøvd å snakket med henne på vei inn/ut på gymmet eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #10 Skrevet 26. august 2013 Det er creepy, ville nok prøvd å snakket med henne på vei inn/ut på gymmet eller noe sånt. Ja du, det var mer det å prøve å finne noe på fitnessbloggen. Men det virket ikke særlig lovende. Anonymous poster hash: 66102...671
Nettinettet Skrevet 26. august 2013 #11 Skrevet 26. august 2013 Jaja, gymmen er ikke for sjekking uansett. Anonymous poster hash: 32479...9bf Selvfølgelig er gymmen for sjekking, bare man ikke går på gymmen kun for å sjekke! Å treffe noen på treningsenteret har vist seg å være veldig effektivt for mange. Iallefall der hvor jeg trener. Man har den samme interessen og tilbringer mye tid på samme sted. Men da må man jo ha noen samtaler og vise interesse for å være litt sosial også. Denne jenta virker veldig fokusert på trening og har ikke vist at hun er åpen for å bli kjent med noen, så det kan nok hende hun er opptatt eller noe?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #12 Skrevet 26. august 2013 Denne jenta virker veldig fokusert på trening og har ikke vist at hun er åpen for å bli kjent med noen, så det kan nok hende hun er opptatt eller noe? Ingen ring på fingeren. Men det er jo selvsagt en mulighet. Mener du at single jenter som trener på en eller annen måte viser at de er tilgjengelige ut i fra hvordan de oppfører seg? Anonymous poster hash: 66102...671
Nettinettet Skrevet 26. august 2013 #13 Skrevet 26. august 2013 Ingen ring på fingeren. Men det er jo selvsagt en mulighet. Mener du at single jenter som trener på en eller annen måte viser at de er tilgjengelige ut i fra hvordan de oppfører seg? Anonymous poster hash: 66102...671 Det er jo litt forskjell på treningssenter til treningssenter (størrelse, timer osv) men jeg vil tro at de som er opptatte er litt mer bevisste på å vise dette? Jeg ser på mine veninner osv, så er det ikke så stort forskjell på de som er single og de som har kjæreste i væremåte, men de som har kjæreste snakker om kjæresten ofte.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #14 Skrevet 26. august 2013 Men hun her snakker jo ikke. Anonymous poster hash: 66102...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå