Gå til innhold

Trekant med ekstra mann - elsker, Cupido Club profil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er mannen i et par på 50 år, som er glade i hverandre og dyrker kjærligheten sammen. Vi har det bra i parforholdet og stoler på hverandre.

Vi har registrert en profil i Cupido Club, der hun søker etter en ekstra mann/ fast elsker for massasje, kos og trekant. Hun liker tanken på å kle seg opp til et treff og være i sentrum for nytelse og oppmerksomhet. Profilteksten har vi utarbeidet sammen og svar leses av begge to. Har fått mange fine tilbakemeldinger fra menn på innholdet. De useriøse svarene slettes. Vi bruker noe tid på å finne den rette seriøse mannen.

Vi har erfaring fra trekant med menn fra tidligere. Oppleggene fungerte bra og jeg var ikke sjalu. Hun var flink til å vise at hun elsker meg under treffene. Hun har også en gang vært sammen med en mann alene på en ferietur vi hadde sammen. Hun har videre solt seg naken alene eller sammen med meg på naturiststrender og "vist seg frem" for andre menn. Alle våre/hennes opplevelser/fantasier/drømmer som er levd ut, har vi snakket om det i forkant og etterkant av treffene. Det har gitt oss mye i samholdet og vårt sexliv.

Utover trekant tenner vi også på at hun har flere alene-treff med en fast elsker, etter noen treff sammen med meg. Dette er nytt for oss. Hun er ikke avvisende, men litt tilbakeholden på dette, selv om hun har full tenning på fantasien under vår elskov. Hun føler at hun er "litt utro" hvis hun får en fast elsker selv om vi begge er enige om opplegget. Hun tenker også på at det kan oppstå følelser og en viss tilhørighet til elskeren underveis. Jeg er åpen for og håper at elskeren kan bli vår venn som vi deler noen hemmeligheter og opplevelser sammen med. Vi er begge enige om at hun trenger litt mer tid før et slikt alene-treff.

Flott med noen kommentarer fra kvinner eller par som har det likedan og kan gi noe gode råd og tips om våre fantasier.

Videoannonse
Annonse
Gjest Danny Law
Skrevet

Hi!

Koselig! Jeg skjønner godt forespørselen din og jeg kan hjelpe til. Har erfaring med det og er en følelsom ung mann. Avgjørende er å ta hensyn til hverandre og vise respekt og kompetanse. Trenges litt justering i starten og tålmodighet. Viktig å nå målet og ingen problemer, etterpå. Garantert, flott opplevelse. Snakkes. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...