AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Hei. Jeg er ei ung jente med mye utgifter. Lønna mi klarer ikke dekke alt, så jeg trenger en ekstrajobb. Horer tjener godt, hvordan blir man det? Jeg kan ikke henge flyers på den lokale butikken liksom.... Anonymous poster hash: 22192...bac
Gjest Gjest20 Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 (endret) . Endret 28. desember 2014 av Lydia 1
MilleVanille Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Det er klart man kan tjene GODE penger på prostitusjon, men vil du sette deg i fare på den måten, både fysisk og psykisk? 2
Gjest Ironically me Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 (endret) Nja. Det beste er å ta en bachelor på horehøyskolen, og da har du jo papirer å vise frem! Flåsete innlegg... Edit: Leif Endret 26. august 2013 av Ironically me 7
Gjest Arbeider Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Hei. Jeg er ei ung jente med mye utgifter. Lønna mi klarer ikke dekke alt, så jeg trenger en ekstrajobb. Horer tjener godt, hvordan blir man det? Jeg kan ikke henge flyers på den lokale butikken liksom.... Anonymous poster hash: 22192...bac Da har du helt feil motivasjon, horer har sex mot betaling fordi det er det de tenner på, ikke fordi de trenger pengene. 2
Gjest slettetbruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Du tar av deg klærne, legger fra deg all respektdu har for kroppen din, og så selger du deg selv til perverse griser. Enkelt. 8
Gjest Bud Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Jeg skal sponse deg med en hundrings hvis du legger fra deg de tankene der!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Jeg skal sponse deg med en hundrings hvis du legger fra deg de tankene der! Ei gjennomsnittlig innehore tjener 1500 spenn i timen, da hjelper det lite med en hundrings. Anonymous poster hash: 03ed8...7c3
Brunhilde Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Da har du helt feil motivasjon, horer har sex mot betaling fordi det er det de tenner på, ikke fordi de trenger pengene. 14
Hottrio Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Dere kvinner er heldige som har en gullgruve mellom beina! 2
jabx Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Da har du helt feil motivasjon, horer har sex mot betaling fordi det er det de tenner på, ikke fordi de trenger pengene. Tull. Mange gjør det for å tjene enkle penger. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Jeg vet ikke hvordan man går frem for å bli en prostituert, men det har vært en god del artikler om mennesker som gjør dette og de bruker annonser på internett. Jeg antar et raskt google søk vil hjelpe deg på vei? Men før du i det hele tatt går inn på dette her, så må du tenke veldig nøye over hva du kommer til å gå inn i. Det er i bare bare å selge kroppen sin til andre, men også det psykiske kommer med. Du kan finne mange andre deltidsjobber bare så det er sagt! Anonymous poster hash: 98647...936 1
Gjest Mupsi Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Da har du helt feil motivasjon, horer har sex mot betaling fordi det er det de tenner på, ikke fordi de trenger pengene. HAHAHA du er blitt LURT!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Nettet er jo et sted å starte. Bruk litt tid og finn noen kandidater du føler deg trygg på. Prostituerte meg litt før i tiden, for å få økonomien til å gå rundt. Du må tenke nøye gjennom om du vil det først, det er ikke en jobb for deg hvis du tar sex veldig høytidelig. Hvis du prøver en gang burde du vente litt før andre gangen og se hvordan du reagerer. Når jeg ser tilbake på mine erfaringer føles det litt ekkelt, mest fordi det er så ekstremt tabubelagt, men det var ikke direkte vakre opplevelser heller. Men det var morsomt å prøve ut sex som jobb, fordi det alltid er gøy å få belønning når du er flink og gjør en innsats. Tenk deg nøøøøøøye gjennom, jente, men tenk på om DU synes det er verdt det og ikke hør på moralister. Anonymous poster hash: 206d9...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 Jeg tror nok det lureste er å finne deg noen få faste kunder som har nok penger til å treffe deg flere ganger i måneden. Anonymous poster hash: 13616...b64 1
Gjest Geesus Skrevet 25. august 2013 #16 Skrevet 25. august 2013 Er jo ikke ulovlig å selge sex, så på din side så har du alt på det rene. Om det er noe du virkelig vil, så tror jeg jeg ville startet på nettet, lagt ut noen diskre annonser og tatt det derifra. Også ville jeg funnet noen jeg virkelig stolte på, som du kan fortelle hva du driver med så du kan si ifra når og hvor du drar på "jobb", bare sånn i tilfellet noe skulle skje.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #17 Skrevet 25. august 2013 Da har du helt feil motivasjon, horer har sex mot betaling fordi det er det de tenner på, ikke fordi de trenger pengene. Er det det de forteller deg? Anonymous poster hash: 3e623...b09 7
jabx Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Er jo ikke ulovlig å selge sex, så på din side så har du alt på det rene. Bortsett fra at du kan bli spanet på av politiet (til tross for at man ikke bryter loven).
Gjest BettyBoop Skrevet 26. august 2013 #19 Skrevet 26. august 2013 Da har du helt feil motivasjon, horer har sex mot betaling fordi det er det de tenner på, ikke fordi de trenger pengene. HÆÆ er du dum?
Gjest Geesus Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 Bortsett fra at du kan bli spanet på av politiet (til tross for at man ikke bryter loven). Nja, men det er jo ikke hennes problem. Er isåfall kundens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå