Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 21 år uten venner. Jeg drikker ikke så jeg datt litt ut av den sosiale omkretsen jeg hadde før jeg ble 18 år.

Jeg har ingen hobbyer, ingenting jeg gjør på fritiden.

Hvordan skal jeg møte folk?

Jeg vil virkelig ha venner! Jeg er så lei av å være alene :-(

Anonymous poster hash: 9e152...161
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen interesser du kunne tenkt deg å gjøre noe med heller?

At du ikke drikker burde ikke være noe hinder hva venner angår, man kan da ha det gøy uten å drikke...men kanskje det er egne klubber for dere som ikke drikker du kan bli med i?
IOGT (tror jeg det heter) er en avholdsgreie, der er det kanskje mulighet for å finne andre likesinnede. Usikker på akkurat hva de driver med, men bare et forslag :)

Ellers, om du kanskje er interessert i håndarbeid av noe slag så kan det jo være noen som driver med det, husfliden, er det ikke noe som heter det? Der er det jo folk i alle aldre som møtes, vet ikke om det bare er håndarbeid de driver med, men hørt det skal være koslig for dem som liker den slags :)

Ellers er jo nettet også et fint sted å finne venner, man MÅ ikke lete etter kjæreste for å være medlem av en eller annen nettside...mange ensomme sjeler rundt om som finner venner på den måten.

Du er ung, så mulighetene er mange. Men en begynnelse er vel å sjekke ut hvilke tilbud som finnes i kommunen du bor :)

Skrevet

Hvor bor du, TS?

Anonymous poster hash: 2ece7...ea1
Skrevet

Bor i Mo i Rana...

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...