Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig gått til innkjøp av produkter fra Dermalogica. Dermal clay cleanser og active moist. Og nå etter en uke er pannen min helt full av små talgprikker!!! Jeg blir gal!! Har veldig oljete hud, og tenkte at dette måtte jo være den perfekte rensen for meg. Eller???

Anonymous poster hash: 0408f...677

Videoannonse
Annonse
Gjest Anastasia
Skrevet

Dermalogica er bra, men det betyr jo ikke at produktene passer for alle. Har du vært hos hudpleier og fått anbefalt dette? Kan jo hende at det er en annen serie som passer bedre for deg. Jeg ville tatt en hudanalyse og prøvd noe annet.

Skrevet

Kan det være at rensen er for sterk?

Anonymous poster hash: f7f01...e52

Skrevet

Det kan jo også være at huden din trenger en tilpasningsperiode. Jeg reagerer alltid på nye produkter i begynnelsen. Kan også være at du har en renselsesprosess i huden hvor ting kommer til overflaten.

Anonymous poster hash: 3d362...876
  • Liker 1
Skrevet

Har du fått produktene anbefalt av hudpleier? Da hadde jeg klaget. Dermalogica har mange fantastiske produkter, for ulike hudtyper og problemer, men de garanterer kun godt resultat dersom du har fått gjennomført en hudanalyse og fått spesielle produkter anbefalt. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med produktene som er plukket ut for min hud.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Er du helt sikker på at det passer til din hud? Kan jo hende at du har en hudtype, men en hudtilstand, og at huden din ikke får det den trenger allikevel. Er ikke alle hudpleiere som har like mye peiling nemlig... Dessverre :-/

MEN det kan også bare være det at du reagerer på produktene sånn generelt, er f.eks mange som ikke liker Decleor fordi alle planteoljene i de gir de kviser/nupper osv, uansett om de bruker riktig serie for sin hud.

Skrevet

Huden føles stram og tørr etter rens. Er det ikke da huden som er for sterk for meg? Linjene har også blitt tydeligere. Tenkte på om ultracalming cleanser kan være bedre?

Anonymous poster hash: f7f01...e52

Skrevet

Huden føles stram og tørr etter rens. Er det ikke da huden som er for sterk for meg? Linjene har også blitt tydeligere. Tenkte på om ultracalming cleanser kan være bedre?Anonymous poster hash: f7f01...e52

Hva med å bare ta turen til en hudpleier med godt renommé, i stedet for å kaste bort masse penger på å forsøke ulike ting?

Skrevet

Vet ikke hvor ille huden din er, men vanlig aloe vera funket for meg. Renser ansiktet mitt hver kveld, så smører jeg det med aloe vera før jeg legger meg.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Da kan det hende du har oljete hudtype med en fuktfattig hudtilstand. Da stripper rensen deg nok for fukt, som du trenger. Linjer blir som regel også tydeligere så fort jeg dropper fuktighetskrem noen dager, så kjenner meg igjen i det og stramheten som kan oppstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...