AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Flørten min sa nylig til meg at han synes jeg er ekstremt vakker, men sammen med venninnen min "nuller vi hverandre ut" - hva i all verden skal det bety?! Anonymous poster hash: 52092...120
Gjest Snuppeluren Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Min umiddelbare tanke er at han ikke synes venninnen din er.. eh..like heldig med utseendet, men siden han synes du er så vakker, veier din skjønnhet opp for dere begge?
Gjest Gjest20 Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 (endret) . Endret 28. desember 2014 av Lydia
Gjest Snuppeluren Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 At han synes dere er like vakre? Det er jo også en mulighet...Jeg tenkte liksom at pluss og minus gir null, jeg...
Gjest Gjest20 Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 (endret) . Endret 28. desember 2014 av Lydia 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Trenger jo ikke å være bokstavelig, da. Kanskje han synes begge er en 10-er (jeg synes det er blodharry å sette karakter på andres utseende), og at de da er like langt… Virker mest logisk for meg. Han har visst om henne omtrent like lenge som han og jeg har hatt kjennskap til henne, og han har aldri prøvd seg på henne tidligere. Det er kun i sammenheng med meg at han har uttrykt interesse for henne også, og da som regel hintet om at han har fantasier om at hun og jeg skal være seksuelle med hverandre. Jeg synes ikke det er spesielt artig at flørten min er "like begeistret" for en av mine beste venninner, men etter som det alltid er i forbindelse med meg han uttrykker sin begeistring for henne, er det da naturlig å tro at det han tenner på er å se meg være seksuell med en annen jente og ikke nødvendigvis tenner på venninnen min alene? Anonymous poster hash: be19c...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå