AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #1 Skrevet 25. august 2013 Hei.. Mann 24 sammen med kvinne 23. Vet ikke om Tittelen blir rett, men skal prøve forklare så godt jeg kan. Vi har da vært sammen i 4,5år. Vi har det fantastisk sammen! Har bodd sammen tiligere, men er nå i avstandsforhold pga jeg er i førstegangstjenesten. Sexen skal sies å ha vært vårs største utfordring. Jeg har en ekstrem sexlyst, å hun har mindre sexlyst. Nå ser vi hverandre 1-2 ganger i måneden, å stor koser oss de gangene vi ser hverandre, men det sexuelle er ikke helt som jeg sku ønsket.. Når vi møtes de få gangene, så har vi sex hver dag de 2-3 dagene vi er sammen, av å til sex 2 ganger på en av de dagene.. Men greia er at hun tar så og si ALDRI på eg, hun gir meg aldri noe blowjob bortsett fra når vi skal ha sex, hun tar ikke på meg når vi er i dusjen på noen sexuell måte, hun viser ikke meg at hun vil ha meg sexuelt, bortsett fra når vi faktisk ligger i sengen å har sex. Feks hun tar aldri på meg sexuelt, tar ikke på skritett mitt, hvisker aldri noe dirty/sexy til meg, viser meg så og si ikke noe form for sexuelle WhatSoEver.. KUN når vi skal ha sex viser hun slike ting.. Men ALDRI ellers.. Men jeg er kjempe flink og gjør slike ting mot henne så og si dage lang når vi møtes de få gangene.. Klart jeg tar på henne, slikker henne i dusjen, klår på henne for jeg er sexuelt tiltrukket. Stryker henne over musa, tar henne på brystene, kliper henne på rompa osv. Hvisker dirtye ting til henne, viser at jeg er generelt sett sexuelt tiltrukket av henne.. Å ikke BARE når vi skal ha sex. Å alt dette liker hun svært godt, virker ut som hun digger at jeg gjør slike ting.. Å vi er flinke til og prate sammen om alt. Man skulle nesten tro at man knullet som kaniner å ikke klarte holde fingrene fra hverandre når man er i avstandsforhold.. Trudde hun skulle både klå på meg, gi meg blowjob helt ut av det blå (fordi hun vil), ta på meg.. Stryke over kroppen når vi er i dusjen sammen.. Kanskje suge meg når vi står helt naken. Men det virker ikke ut som hun har interesse av å gjøre noe slikt.. Selv om hun elsker å mota slikt.. Men gir så og si aldri noe tilbake. Å vi har planer om å flytte sammen igjen etter jeg er ferdig i førstegangstjenesten. Men jeg må serjøst si meg usikker, når det er så lite sexuelt som fåregår mellom oss nå når vi er i avstandsforhold, det blir jo ENDA mindre når vi bor sammen.. For når man bor sammen dabber jo slike ting av etter hvert. Å med tanke på hvor lite det er nå, er jeg redd ALT skal forsvinne når vi flytter sammen.. Greit å nevne at hun bor hjemme hos sin mor å er en del nervøs når vi har oss på rommet. Hun er generelt sett nervøs når det kommer til sexuelle ting. For hun er redd moren ska se oss osv.. Men er vel ikke værdens ende om vi blir bustet om hun tar meg på skrittet eller noe sånt.. Greit hun er nervøs, men hun viser jo som sagt ingen sexuell tenning til meg utenom når vi har sex.. Verken tar på meg, forteller meg at hun vil ha meg eller no slikt. Som sagt har hun veldig lav sexlyst fra før av å sliter med det. Beklager skrivefeil utav 1000, å dårlig forklaring.. Aner egentlig ikke hva jeg vil med dette siden jeg skriver det her.. Vil vel kanskje bare ha noen forslag, meninger fra folk som kanskje har opplevd slikt før eller hva enn dere har å si. Mvh Mann24 Anonymous poster hash: 794a7...083
Alina X Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Har du snakket om det da?hun kan ikke lese tanker. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Vi har selvfølgelig snakke sammen.. Men hun klager på at det er pga stress og at hun bor hjemme for tiden. Å mener at hun bare ikke er slik som som viser kjæresten slike ting.. Hun sier at hun skulle ønske hun var mer sexuell av seg å sånt. Men jeg klarer jo fint å vise slike ting for henne selv om moren er i nærheten.. Klart at det gjør mye med henne at hun er nervøs å stresset.. Men NOE kunne hun ha gjort.. Det skal ikke så sjukt mye til å stryke over skrittet til kjæresten, hviske noe dirty eller noe sånt.. Gi en blowjob i dusjen, eller bare vise at hun synes jeg er sexy når vi dusjer ilag.. Liksom det virker ut som hun i hodet sitt holder seg 1 meter unna meg når det kommer til sexuelle ting.. Siden hun aldri gjør noe. Vi har jo sex som normale mennesker å slit. Men det er aldri noe utenom sex økten vi har. Greit å vise kjæresten at man er tiltrukket på en eller annen måte, vise det med å gjøre diversje ting som er helt normalt. Vi har det jo fantastisk ellers.. Går så godt overes å koser oss kjempe masse sammen. Men føler alt som er sexuelt er bare borte.. Jeg prøver å gjøre alt jeg kan.. slikker henne, tar på henne, koser med henne osv.. Anonymous poster hash: 794a7...083
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 heihei, jente 22 her jeg er a den typen at jeg tenker egentlig ikke over at jeg skal klå og grafse på en evt kjærste med mindre jeg hinter frem til noe mer. tror det kan ha med at jeg i et tidligere forhold ble avvist når jeg gjorde sånt med mindre vi faktisk lå i senga (som om det eneste lovlige stedet var senga). jeg viste nærhet og at jeg var kjempeglad i han osv. men var ikke så mye seksualitet inni bildet når han feks kom hjem fra jobb. kronglete forklart, men kan være hun ikke er så sikker på seg selv (nå skal jeg ikke si hvordan hun er altså)? Anonymous poster hash: 2261c...d1f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Kan godt hende du har rett.. Føler bare ikke at hun er noe særlig sexuelt tiltrukket av meg. Finner ikke ordet helt, hun er jo tiltrukket sexuelt av meg, vi har jo sex å sånt osv, men hun viser ikke noe uten om sex. Tar ikke på meg osv.. Liksom jeg gjør så utrolig mye mot henne når det kommer til slike ting, føler det er helt normalt jeg. Å hun liker jo det jeg gjør, hun elsker det, men gjør ikke noe tilbake. Tror hun bare ikke har behov for sånt som du sier.. Synes det er litt kjipt, ihvertfall når vi er i avstandsforhold.. Får jo svært lite bekreftelse fra henne sexuelt bortsett fra når vi har SEX. Anonymous poster hash: 794a7...083
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Hvis jeg feks slikker henne i dusjen, tar henne på brystene å koser med henne.. viser at jeg vil HA henne, så blir det slik at straks vi går ut av dusjen har hun glemt det. Da er det som ingenting har skjedd. Selv om hun kan ha blitt våt når jeg koset med henne, så blir det bortglemt virker det ut som. Mens jeg da går å er kåt helt til vi har sex på kvelden eller dagen etter. Har hun suget meg i dusjen, tatt på meg osv. Så er det klart jeg ville blitt kåt å kanskje ville tatt dette på videre på soverommet... I det jeg går ut av dusjen har jeg ikke glemt hva vi nettopp gjore, jeg ville jo naturligvis vært kåt i etter tid.. Anonymous poster hash: 794a7...083
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 jeg ser problemet ditt :/ i alle forhold trenger man jo bekreftelse på at partneren er tiltrukket av deg. å jeg veit hvordan følelsen er selv. desverre har jeg ikke andre råd enn å prøve å snakke med henne og forklare hva du føler. prøv å ikke få henne til å føle seg "dårlig" fordi hun ikke viser sånt når dere er sammen. hvordan er sexen da? er det blitt rutinesex eller finner dere på nye ting ofte? Anonymous poster hash: 2261c...d1f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Jeg er også i avstandsforhold, og sex er ikke det som står mest i hodet når vi en sjelden gang møtes. Da er det mer kvalitetstid, snakke mye, kose oss. Mye kyss, holder rundt hverandre osv. Såklart blir det en del sex og, men. Kanskje hun føler seg som et objekt? Det er kos å ta en del på hverandre, men kanskje det blir i meste laget, og hun lurer på om det baare er sex du ønsker de få gangene dere møtes? Prøv å dempe deg litt? En overivrig oppførsel kan være turn off. La henne ta initiativ. Det vil hun sikkert gjøre, hvis du ikke alltid er fort frempå. Kan dere møtes et annet sted enn hjemme hos henne og mora? Kan mora reise vekk en stund? Anonymous poster hash: 3ee89...61f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Jeg er også i avstandsforhold, og sex er ikke det som står mest i hodet når vi en sjelden gang møtes. Da er det mer kvalitetstid, snakke mye, kose oss. Mye kyss, holder rundt hverandre osv. Såklart blir det en del sex og, men. Kanskje hun føler seg som et objekt? Det er kos å ta en del på hverandre, men kanskje det blir i meste laget, og hun lurer på om det baare er sex du ønsker de få gangene dere møtes? Prøv å dempe deg litt? En overivrig oppførsel kan være turn off. La henne ta initiativ. Det vil hun sikkert gjøre, hvis du ikke alltid er fort frempå. Kan dere møtes et annet sted enn hjemme hos henne og mora? Kan mora reise vekk en stund? Anonymous poster hash: 3ee89...61f signerer denne. jenter kan fort føle seg som et objekt Anonymous poster hash: 2261c...d1f
Gjest Blipp Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Du skriver at dere kan snakke om alt. Hvorfor kan dere ikke snakke om dette? Vis at du setter pris på henne på andre måter, og ikke start noe i dusjen som ikke kan fullføres etterpå... Da blir du gående med blueballs, mens hun helst bare vil catche up, spise romantisk middag og kaanskje ha sex om flere timer.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Vi varierer sexen mye nok mener jeg. Vi har oss i forskjellige stillinger, utforsker osv.. koser oss når vi førsta er i gang. Eneste vi kan gjøre er å ta inn på hotell, men etter som at dette er svært dyrt er det skjeldent vi har råd. Jeg lever jo på svært lite penger med tanke på at jeg er i førstegangstjenesten. Anonymous poster hash: 794a7...083 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Såpass..? Ja, dette burde dere finne ut av, om dere vil noen steder. Dette forøvrig - er også noe jeg ville ha kalt mangel på motstand. Seksuell motstand gjerne. Anonymous poster hash: 3b874...e3e
Gjest anonym Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Såpass..? Ja, dette burde dere finne ut av, om dere vil noen steder. Dette forøvrig - er også noe jeg ville ha kalt mangel på motstand. Seksuell motstand gjerne. Anonymous poster hash: 3b874...e3e Hva mener du? Mener du at dama til ts ikke gir han motstand? Kan du utype? At de har forskjellig seksuelt språk? Selv er jeg uerfaren og blyg, tar tid å finne rett seksuell kjemi med noen...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Hva mener du? Mener du at dama til ts ikke gir han motstand? Kan du utype? At de har forskjellig seksuelt språk? Selv er jeg uerfaren og blyg, tar tid å finne rett seksuell kjemi med noen... Jeg vet ikke om det var mannen eller damen som ikke ga. En av dem hvertfall. Og de har muligens forskjellig språk, men for min del virket det litt som om hverdagen er preget av anti-seksuelle tilnærmelser, bortsett fra i sengen akkurat. Og eventuelt i dusjen som et unntak. Mens ellers i hverdagen så var det lite fysisk kontakt, stryking, kosing og ellers vanlig dulling, på godt norsk. Uerfaren og blyg er sjeldent en permanent tilstand, ettersom jo bedre en blir kjent med en person.. Motsand.. Anonymous poster hash: 3b874...e3e
Gjest anonym Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 Jeg vet ikke om det var mannen eller damen som ikke ga. En av dem hvertfall. Og de har muligens forskjellig språk, men for min del virket det litt som om hverdagen er preget av anti-seksuelle tilnærmelser, bortsett fra i sengen akkurat. Og eventuelt i dusjen som et unntak. Mens ellers i hverdagen så var det lite fysisk kontakt, stryking, kosing og ellers vanlig dulling, på godt norsk. Uerfaren og blyg er sjeldent en permanent tilstand, ettersom jo bedre en blir kjent med en person.. Motsand.. Anonymous poster hash: 3b874...e3e Men du må utdype motstand...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #16 Skrevet 25. august 2013 Ved å ta på henne. Beføle henne. Stryke på henne. Gjøre henne kåt. Og fullføre jobben etterpå. Anonymous poster hash: 3b874...e3e
Gjest SanFe Skrevet 25. august 2013 #17 Skrevet 25. august 2013 Jeg synes ikke det er noe herlig å bli tatt på i skrittet og snakket dirty til "heletiden". Det er en tid for alt. Sånn til daglig setter jeg mer pris på at fyren ser meg, at vi stryker litt på hverandre (på armen f.eks), litt kyssing, omfavnelser.. Sånne småting som viser at man er glad i hverandre og ikke helt får til å holde seg fysisk unna. Ville følt meg invadert om typen var all over meg, og viste lyst på sex veldig ofte. Hvordan var det før dere havnet i avstandsforhold? Har hennes sexlyst vært større før? Tror det er viktig å vise at du setter pris på henne på andre måter hovedsakelig.
Miss moneypenny Skrevet 25. august 2013 #18 Skrevet 25. august 2013 Unnskyld meg... Men jeg syns du virker noe umoden dersom du revurderer å flytte sammen med dama siden hun ikke tar deg i skrittet og hvisker dirty ting til deg. Du skriver at dere har dere hver dag når dere treffes, gjerne to ganger også. I tillegg vil du at hun skal klå på deg i øst og vest? Hun tror sikkert at "jobben er gjort" når dere har humpa to ganger på en dag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå