Gjest snoopy_93 Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Jeg ble litt inspirert av tråden her om hva folk tenkte om at kjæresten hadde overnattingsbesøk av en venninne. Så spør jeg; Hva om kjæresten sover hos venninnen? Jeg vet ikke hvorfor, men av og til så tenker jeg at det kan være annerledes.. Jeg tenker at dersom en venninne sover over hos kjæresten (Nå er jeg samboer) så har man litt mer "kontroll" på hva som skjer, men dersom kjæresten sover hos ei venninne så mister man litt av den "kontrollen" ?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Da tror jeg du bare lurer deg selv. Såfremst du ikke er tilstede har du ingen kontroll om det nå soves her eller der. Anonymous poster hash: 42f3c...a52 2
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Jeg ble litt inspirert av tråden her om hva folk tenkte om at kjæresten hadde overnattingsbesøk av en venninne. Så spør jeg; Hva om kjæresten sover hos venninnen? Jeg vet ikke hvorfor, men av og til så tenker jeg at det kan være annerledes.. Jeg tenker at dersom en venninne sover over hos kjæresten (Nå er jeg samboer) så har man litt mer "kontroll" på hva som skjer, men dersom kjæresten sover hos ei venninne så mister man litt av den "kontrollen" ? Dvs det samme som forskjellen på om du sover hos en mannlig venn, og om denne mannlige vennen sover hos deg mens din samboer også er i samme husvære? Det er jo en enorm forskjell. "Leilighet gir tyv" i mange tilfeller, dessverre: Åpnes muligheten for å tuske til seg penger, faller de fleste for den fristelsen. Også de folkevalgte! http://www.hegnar.no/article309144.ece
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Da tror jeg du bare lurer deg selv. Såfremst du ikke er tilstede har du ingen kontroll om det nå soves her eller der. Anonymous poster hash: 42f3c...a52 Løsningen! http://www.amta.no/lokale_nyheter/article2545540.ece
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Hva skjedde med å stole på hverandre, egentlig? Skulle tro at forhold basert på tillit var ikke-eksisterende nå tildags utfra trådene her på KG. Anonymous poster hash: b450d...1c7 2
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Hva skjedde med å stole på hverandre, egentlig? Skulle tro at forhold basert på tillit var ikke-eksisterende nå tildags utfra trådene her på KG. Anonymous poster hash: b450d...1c7 Ja, og folk ser ut til å glemme at utroskap ikke foregår kun på kveld/ natt og kun i senger... :tree: :tree: :tree: :tree: :tree:
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Jeg bare spør fordi jeg lurer Har ingen grunn til å ikke stole på noen, inntil det motsatte skulle bli bevist Har en bekjent som mener det hadde vært helt annerledes. H*n mener også at om h*n har besøk av en av motsatt kjønn er greit, men om kjæresten gjør det samme er det noe heeeelt annet.. snodig.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Hva skjedde med å stole på hverandre, egentlig? Skulle tro at forhold basert på tillit var ikke-eksisterende nå tildags utfra trådene her på KG. Anonymous poster hash: b450d...1c7 Spørsmålet her var vel ikke om en stoler på hverandre? TS lurer på om vi er enige om at det er mindre sjanse for noe 'snusk' om kjæresten lar en venninne overnatte hjemme hos seg, framfor om overnattinga skjer hos venninna. Anonymous poster hash: 42f3c...a52
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Spørsmålet her var vel ikke om en stoler på hverandre? TS lurer på om vi er enige om at det er mindre sjanse for noe 'snusk' om kjæresten lar en venninne overnatte hjemme hos seg, framfor om overnattinga skjer hos venninna. Anonymous poster hash: 42f3c...a52 Angående sjansen for "snusk", må vi først vite: er det kun 2 personer i husværet i begge tilfellene? Er det i det ene tilfellet mulighet for at noen (samboer til den ene) låser seg inn i løpet av natten?
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 La oss si at kjæresten min vil ha overnattingsbesøk av ei venninne. (Vi er samboere) Er det noen forskjell på om hun sover "på sofaen hos kjæresten" eller om han sover hos henne? (singel)
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 La oss si at kjæresten min vil ha overnattingsbesøk av ei venninne. (Vi er samboere) Er det noen forskjell på om1) hun sover "på sofaen hos kjæresten" eller om 2)han sover hos henne? (singel) 1) Sover du og han på samme rom, og venninnen sover på sofaen? 2) Her sover han på hennes sofa mens hun sover i sin seng?
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 1) Ja. 2) Ja. Er det større sjans for at det "skjer" noe hos henne, enn det er hjemme hos "oss"?
Gjest Bond Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Er det større sjans for at det "skjer" noe hos henne, enn det er hjemme hos "oss"? Sjansen er ikke avhengig av stedet, men kjæresten din.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 1) Ja. 2) Ja. Er det større sjans for at det "skjer" noe hos henne, enn det er hjemme hos "oss"? Dersom han ønsker å være utro, er det selvfølgelig større sjanse for at det skjer når de 2 er alene, enn når dere er 3 i samme husvære.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #15 Skrevet 24. august 2013 1) Ja. 2) Ja. Er det større sjans for at det "skjer" noe hos henne, enn det er hjemme hos "oss"? Ja, selv om han ikke ønsker det, dersom hun benytter sjansen mens de er alene til å igle seg innpå han mens han sover evt om han er så beruset at han ikke greier å reagere og hindre henne.
Gjest Bond Skrevet 24. august 2013 #16 Skrevet 24. august 2013 Ja, selv om han ikke ønsker det, dersom hun benytter sjansen mens de er alene til å igle seg innpå han mens han sover evt om han er så beruset at han ikke greier å reagere og hindre henne. For en eller annen merkelig grunn stoler jeg at mr Bond har såpass god vurderingsevne i forhold til hvem han vil være venner med at han faktisk ikke har venner med de som skal bruke alle mulige sjanser til å "igle seg innpå ham". Hadde faktisk vært temmelig overrasket om noen skulle oppføre seg sånn og anser ikke slikt som normalt i det hele tatt. Vet ikke, kanskje det er aldersbestemt eller noe.. ?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2013 #17 Skrevet 25. august 2013 For en eller annen merkelig grunn stoler jeg at mr Bond har såpass god vurderingsevne i forhold til hvem han vil være venner med at han faktisk ikke har venner med de som skal bruke alle mulige sjanser til å "igle seg innpå ham". Hadde faktisk vært temmelig overrasket om noen skulle oppføre seg sånn og anser ikke slikt som normalt i det hele tatt. Vet ikke, kanskje det er aldersbestemt eller noe.. ? Vet ikke. Det er sikkert mer personlighetsavhengig enn aldersavhengig. Men i dyrelivet er det noget anderledes; "Her skjer det neppe noen kurtise. Hannen igler seg innpå hunnen, og suger seg fast til henne. Resten av sitt liv får han all næringen fra henne, og han slipper sin melke når hun gir beskjed om det!" http://www.aftenposten.no/dyr/Sexdrama-i-dypet-6621241.html#.UhlI1T_LKNg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå