AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Leter etter mørkebrune, enkle, behagelige tights/leggings/tykke strømpebukser. Har sjekket HM, Ellos, La Redoute, Zalando, Gina Trikot og Lindex sine nettsider, uten å finne noen som passet. Hvilke andre steder kan jeg lete? Anonymous poster hash: 90f32...5e8
Anglofil Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 (endret) Mener du noe a la slike, eller slike? Edit: jeg fant faktisk en del på Castaluna.no, her. Mvh Yvonne Endret 24. august 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Mener du noe a la slike, eller slike? Edit: jeg fant faktisk en del på Castaluna.no, her. Mvh Yvonne Takk for svar! Noe ala den første linken er perfekt. Ganske mørke, og u-gjennomsiktige nok til at man kan bruke de med relativt korte kjoler. Anonymous poster hash: 90f32...5e8
Anglofil Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Takk for svar! Noe ala den første linken er perfekt. Ganske mørke, og u-gjennomsiktige nok til at man kan bruke de med relativt korte kjoler. Anonymous poster hash: 90f32...5e8 Aha, skjønner. Skal kikke litt rundt. Mvh Yvonne
sofie777 Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jeg kjøpte noen svarte (bare med noen (ca 7?) gullprikker nederst) på Lindex for noen uker siden. Der kjøpte jeg også noen grønne med blonder nederst. Begge var 40 den, så ganske tykke og mørke nok. Husk at de henger ved strømpebuksene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå