Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest puqwoeee
Skrevet

Gikk i skuffen til kjæresten for å hente ut glidemiddel da jeg merket at det lå et nytt leketøy der. Slike kuler jeg trur man fører opp i vagina ellernoe. spurte hun om det og jeg fikk 3 forskjellige svar på noen sekunder, det endte med at hun hadde funnet dem i søstera sine sko. Jeg skjønte på både nervøsiteten og de forskjellige svarene at dette var mer brainstorming etter en unnskyldning. Vi har alltid syntes leker har vært gøy og har kjøpt mye forskjellig til hverandre. bruker f.eks gjerne vibrator på henne mens vi har sex for å bedre nytelsen hennes. Det lå i tillegg mye dopapir som gjerne brukes til å tørke søl der. Normalt er vi helt åpne for hverandre ved kjøp eller testing av leketøy, om vi så prøver det alene eller ikke, så hvorfor ikke nå. 5 uker siden sist jeg var i den skuffen, da var verken papir eller leketøyet der. mens jeg har vært borte de 5 ukene har hun hatt flere hjemmefester, og tanken slo meg om det kan ha vært andre partnere som kan ha introdusert hun for det eller no slikt. også med tanke på papiret. Misforstå meg rett, handler ikke om jeg stoler på hun eller ei, og så bra som vi har det kunne jeh skjønt hvis det var vanskelig å være ærlig på at noe som kunne sette forholdet i fare hadde skjedd. Hva tenker dere? overtenker jeh dette som jeg mest sannsynlig gjør eller kan det være noe helt annet ved det? hadde hun kjøpt det selv hadde hun bare sagt det som med alle andre leketøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår deg. Det var flere ting som var mistenkelig

Skrevet

Sånne kuler som også kan brukes til å trene opp underlivsmuskulatur? Kanskje hun ikke kjenner så mye under sex og vil prøve å trene seg opp litt - og ikke vil fornærme deg ved å fortelle det...?

Kuler er liksom ikke så gøy å leke sammen med når en to.

Anonymous poster hash: 38aea...00b
  • Liker 2
Skrevet

Ja ret var det første som slo meg da jeg leste det hun tror hun er for vid ov ønsker å trene det opp enten fordi hun ikke føler så mye eller fordi hun tror du ønsker henne trangere. Dette hadde hun garantert ikke noe ønske om å fortelle deg spesielt ikke om du har hatt noe selvtillit s problemer med størrelsen feks. Og hun er garantert ikke utro. Kuler ikke akkurat utroskaps leketøy nr 1 for å si det sånn

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg som tenker analkuler... :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...