Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på radioen her forrige søndag (P3) at det var noen som søkte en såkalt "søndagskjæreste". Altså en man kunne ligge i armkroken til mens man var litt sløv etter nattes bytur og se en film og kose litt og snakke med uten at noe mer var involvert.

Selv som mann syntes jeg dette hørtes ut som en fantastisk ordning. Evt lørdagskjæreste, siden jeg oftere er ute på fredagen. Og helst med en blowjo inkludert i kosen. Men uansett, hadde vært godt å slippe å sitte "Lonely, I am so lonely...." hele uken.

Jeg er så lei.

Av bare meg.

Anonymous poster hash: 24a7a...c59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener dette konseptet høres genialt ut! Savner nærhet og kos, spesielt dagen derpå. ;)

Anonymous poster hash: a6eff...193

Anonymous poster hash: a6eff...193
Skrevet

Ja, dagen derpå og når jeg kommer hjem fra jobb er da det er kjipest å være singel, egentlig. Går jo fort over etter jobb, men dagen derpå er en hel dag.

Anonymous poster hash: e4f1e...340
Skrevet

Høres ut som en cuddle-buddy det.

Anonymous poster hash: d948b...c0f

Skrevet

Søndag + en dag i uka hadde vært perfekt. Sofa, kosing og digg mat. Ja takk.

Anonymous poster hash: cedf9...701
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er en jævel på å lage mat, så kan hun vaske opp etter at vi har sett en film og nuske-snusket litt i sofaen. Tror egentlig jeg vil ha en cuddle-buddy som også er FBF, men blir vel fort lett å havne i følelsesfella da. Hvis det nå er så ille.

Skrevet

En FBF hadde vært kult, i tillegg til en cuddle buddy liksom. Lett for å få følelser da ja.

Haha. Hvem er det vi lurer egentlig? Sånt finnes ikke.

Skrevet

Vent, FBF, heter det ikke FWB? Ikke så lett å holde styr på alle disse akronymene.

Jeg regner med det finnes noen som har venner de har sex med som også oppfører seg kjæresteaktig når de er sammen, men blir nok fort krøll. Men kjenner jeg har litt lyst å bli forelsket igjen. Eller ihvertfall interessert.

Skrevet

FBF, jeg trodde du lagde den nå jeg. Fucking Best Friend? Den vanlige er nok FWB ja.

Og er du det? Ihvertfall interessert? Snodig. Ikke det inntrykket jeg har fått. Kanskje jeg misforstår noe.

Gjest winston
Skrevet

Herregud kan dere ikke snakke norsk?

Men enig med TS, søndagskjæreste hadde vært topp, gjerne også noen timer i ny og ne ellers (når jeg har lyst:))

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en helge-kjæreste en gang, det var ålreit. Vi gikk ut sammen fredag og lørdag, med påfølgende knulling, og læxa på søndag, men så hverandre bare unntaksvis ellers i uka, siden vi var veldig travle begge to.

Anonymous poster hash: 01f78...82e
Skrevet

Hørte på radioen her forrige søndag (P3) at det var noen som søkte en såkalt "søndagskjæreste". Altså en man kunne ligge i armkroken til mens man var litt sløv etter nattes bytur og se en film og kose litt og snakke med uten at noe mer var involvert.

Selv som mann syntes jeg dette hørtes ut som en fantastisk ordning. Evt lørdagskjæreste, siden jeg oftere er ute på fredagen. Og helst med en blowjo inkludert i kosen. Men uansett, hadde vært godt å slippe å sitte "Lonely, I am so lonely...." hele uken.

Jeg er så lei.

Av bare meg.

Åh jeg vil gjerne ha en søndagskjæreste. Nå. :sukk:

Anonymous poster hash: 67a27...739

Skrevet

FBF, jeg trodde du lagde den nå jeg. Fucking Best Friend? Den vanlige er nok FWB ja.

Og er du det? Ihvertfall interessert? Snodig. Ikke det inntrykket jeg har fått. Kanskje jeg misforstår noe.

Det er nok ikke du som misforstår, bare jeg som er inkonsekvent. Har ikke lyst på kjæreste igjen enda, har ikke egentlig lyst til å være forelsket heller, men savner følelsen av å være forelsket likevel. Og savner det å ha en kjæreste, selv om det er for tidlig med en ny. Hvis det gir noe mening?

Herregud kan dere ikke snakke norsk?

Men enig med TS, søndagskjæreste hadde vært topp, gjerne også noen timer i ny og ne ellers (når jeg har lyst:))

VMF, mener du? Venner med fordeler? Høres ikke det ganske dumt ut? Pulekomipis/knullekompis o.l. er det ihvertfall utelukket å kalle det. Æsj.

Skrevet

Det er nok ikke du som misforstår, bare jeg som er inkonsekvent. Har ikke lyst på kjæreste igjen enda, har ikke egentlig lyst til å være forelsket heller, men savner følelsen av å være forelsket likevel. Og savner det å ha en kjæreste, selv om det er for tidlig med en ny. Hvis det gir noe mening? Anonymous poster hash: e4f1e...340

Detngir veldig grei mening. Inkonsekvent ja. Innebærer det å sitte alene og forestille seg alt mulig rart om andre og hvordan ting eventuelt ville ha gått, om ikke..? Og jeg kan relatere til mye av det du skriver. Har ikke lyst på kjæreste eller en forelskelse enda, men savner likevel mye av den slags i den gården.

Men om man er inkonsekvent, regner man med at hvis en bare åpner for én ting, så har man åpnet for alt og ALT skjer over natten? Og at det MÅ være alt eller ingenting?

For hvis det er tilfelle, så velger jeg heller rett og slett ingenting. Jeg har ikke lyst på alt nå, men får jeg ikke noe mer så er det faktisk ikke nok. Og da velger jeg heller ingenting. Og driter i det meste.. Hvis det ga noe mening?

Skrevet

Forøvrig, en VENN å snakke med i blant om ting og tang, hadde vært en fin start.

Om det er mulig da - å snakke normalt med hverandre.

Skrevet

"Ser frem til en tilbakemelding.." ?

Skrevet

Jeg har et par nære venner jeg egentlig kan snakke med ting om, sånn når det trengs. Men kan jo ikke ringe dem hver dag for å snakke om hva som skjedde på jobb. :P

Skrevet

Åh, jeg har sånn, bare hele uka ca i stedet for kun på søndag. Det kalles for kjæreste.

Anonymous poster hash: e9935...14a
Skrevet

Jeg er så lei.

Av bare meg.

Hva skal du gjøre med damen for blow joben da?

Skrevet

Jeg kjøper ikke sex. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...