Dixie Skrevet 23. april 2004 #1 Del Skrevet 23. april 2004 Er det noen her som er medlem i en supporterklubb (tippeligaen)??? Selv er jeg med å støtter norges beste lag!! Så jeg er selfølgelig medlem av Bastionen!!!! Skaper litt uvennskap i heimen, da typen er med i klanen... Men men... Heia Lyn!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 24. april 2004 #2 Del Skrevet 24. april 2004 Nei. Eg og ei venninne var 'på nippet' til å melde oss inn i 'Apostlenes Røde Gærninger' - ein Brann-supportarklubb. Men så vart det noko kluss med innmeldinga, og så vart det aldri til at me prøvde på ny. Men heia Brann altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 26. april 2004 #3 Del Skrevet 26. april 2004 Medlem i Brann Bataljonen Bergen, og var med i forgjengeren, Brann Supprter Team, men de gikk konkurs, så BBB ble opprettet, og der er jeg med ja. Heia Brann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 26. april 2004 #4 Del Skrevet 26. april 2004 Dixie! Jeg er også medlem av Bastionen og har type med fortid i Klanen. Sånn sett var det greit med uavgjort forrige mandag 3 x Lyn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 26. april 2004 #5 Del Skrevet 26. april 2004 Viking hordene for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. mai 2004 #6 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg er medlem av kanarifansen. Det blir endel nedturer og frustasjoner når man er fugla-fan, men morsomt er det jo uansett. Og ingen kan iallefall beskylde meg for å være medgangssupporter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 8. juni 2004 #7 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå er vi ikke med i Tippeligaen enda, men det er ikke lenge før vi er i toppen igjen, men jeg er iallefall med i TIgerberget. OG HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA START! HEIA HEIA START! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. juni 2004 #8 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg var medlem i Kanarifansen en gang i tiden, men det begynner å bli noen år siden nå... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2004 #9 Del Skrevet 13. juni 2004 lurer på om jeg skal melde meg inn i plankehaugen men vet ikke enda. Ettersom jeg ikke bor i byen blir det ikke så mye kamper på meg liksom. Fredrikstad er laget i vår by, fredrikstad det navnet det har ry. Fredrikstad se gutta kjører opp, Fredrikstad med rødt og hvitt på topp Nå går det jo ikke så bra om dagen da men det er lov å håpe at det blir bedre tider.. Men vi har vist norgens beste supporter klubb, leder over klanen i mesterskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 13. juni 2004 #10 Del Skrevet 13. juni 2004 Nei men vi betaler medlemskontigent i selve klubben (ishockey). Både for å støtte og for å få billigere sesongkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 14. juni 2004 #11 Del Skrevet 14. juni 2004 Nei, men jeg har lurt på om jeg skal melde meg inn i bastionen, er vel en "skap" supporter. Har en svoger som er på alle lyn kamper som han får mulighet til med sin sønn så jeg kjenner jo allerede noen medlemmer, men har ikke mulighet til å gå på så mange kamper selv (2 små barn). Jeg venter vel med å melde meg inn til barna er store nok til å bli med (han på 2,5 år maser om å få dra, men det er litt tidlig syns jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå