Gå til innhold

Har aldri sett en naken mann med ereksjon - hvordan er det å ha kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg som verdens største taper nå, men jeg er 32 år og har aldri sett en naken mann med ereksjon....

Hvordan er det å ha kjæreste?

Er det sex i tide og utide?

Er man flau og sjenert i begynnelsen?

Er det ekkelt å vise seg naken for hverandre?

Har man noe å prate om hele tiden?

Hvordan føles det å gå sammen med kjæreste i offentligheten og å presentere han for venner og familie?

Jeg aner virkelig ikke hvordan det er å ha kjæreste, så det blir bare antagelser fra min side.

Jeg syns det er helt utenkelig at jeg i det hele tatt skulle fått en kjæreste, men dagdrømmer mye om det likevel.

Anonymous poster hash: 5b88b...e43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig fint synes jeg. Man deler både gleder og sorger, og det er ikke bare en kjæreste men også en beste venn som man kan være seg selv 100% med og en person man kan fortelle hemmeligheter til.

Jo, ja. For vår del har vi de siste ukene hatt lite sex pga problemer med vaginaen min (som nå blir ordnet) men vi har vel sex når vi føler for det.

Nei, det var ikke vi. Begge har hatt sex før, så første gang for vår del var veldig fint.

Absolutt ikke. Helt naturlig.

Ja, men man trenger ikke prate hele tiden heller da. Det er litt godt å ikke prate i noen minutter av og til selv om jeg er en svært pratsom person.

Hvordan føles det å gå sammen med kjæreste i offentligheten og å presentere han for venner og familie?

Min nåværende kjæreste har ikke møtt verken venner eller familie enda, men jeg er stolt av å være kjæresten hans, så jeg gleder meg mye til han skal møte dem. Vi er så og si sammen hele tiden, så vi går ofte offentlig sammen. Ikke noe man tenker over egentlig :)

Anonymous poster hash: 50a75...be7
Skrevet

Jeg føler meg som verdens største taper nå, men jeg er 32 år og har aldri sett en naken mann med ereksjon....

Jeg aner virkelig ikke hvordan det er å ha kjæreste, så det blir bare antagelser fra min side.

Jeg syns det er helt utenkelig at jeg i det hele tatt skulle fått en kjæreste, men dagdrømmer mye om det likevel.

Ehh.

Ok.

Det å ha en kjæreste er helt fantastisk topp. To personer som ikke kan få nok av hverandre.

Sex mest i tide, men av og til i utide (og det kan føles nokså befriende).

Man er absolutt ikke sjenert i begynnelsen, tvert i mot nysgjerrig og frimodig.

Det er befriende å vise seg naken.

Man har alt og ingenting å prate om, nå i valgtidene har man mye å prate om.

Kjæreste i offentligheten er fantastisk. Man har en konkret person som man elsker masse og som man lett kan presentere offentlig politisk. Samtidig er han så topp at man godt kan presentere hans politiske sider uten å få ham til å framstå som en politisk fjott for det ene eller andre partiet.

Gjest snoopy_93
Skrevet

- Det er flott. Man har noen å dele de viktige tingene med og man har en som kan være der for deg og med deg når du har det tøft.

- I begynnelsen er det nok det, men etterhvert er ikke sex så "spennende" og det blir kanskje mer en vane?

- Jeg var ihvertfall det. Turte ikke være kliss naken uten noe rundt meg i begynnelsen.

- I begynnelsen var det ekkelt, mest fordi jeg tenkte "tenk om han synes jeg ser ekkel ut"

- Jeg har ikke noe å prate om hele tiden. Det er godt å kunne slappe av og være litt i sin egen verden også. :)

- Jeg synes det er koselig. :) Første gang jeg presenterte han for vennene mine sa venninna mi til meg "Jeg har ALDRI sett deg smile så masse før!" :P

Skrevet

Takk for svar. Blir ikke helt klok på dette.

Sikkert mange som syns jeg er rart, men jeg rett og slett ikke møtt noen enda! Har aldri kommet i prat med en mann, og jeg kan ikke tvinge noen til å like meg heller.

Så derfor dagdrømmer jeg mye, og jeg begynte å tenke veldig på dette nå...

Skrevet

Takk for svar. Blir ikke helt klok på dette.

Sikkert mange som syns jeg er rart, men jeg rett og slett ikke møtt noen enda! Har aldri kommet i prat med en mann, og jeg kan ikke tvinge noen til å like meg heller.

Så derfor dagdrømmer jeg mye, og jeg begynte å tenke veldig på dette nå...

Nettdating?

Skrevet

Nettdating?

Nei, føler meg for stygg for dette. Orker ikke legge ut bilde og selge meg selv... Har altfor dårlig selvtillit og er generelt en taper.

Skrevet

Nei, føler meg for stygg for dette. Orker ikke legge ut bilde og selge meg selv... Har altfor dårlig selvtillit og er generelt en taper.

Med den holdningen til deg selv så er det veldig vanskelig å få seg kjæreste. Selvtillit er veldig viktig, og det synes utrolig godt igjennom også. Dette er noe du bør jobbe med! Jeg har selv opplevd flere år med mobbing og derfor hatt dårlig selvtillit så jeg vet akkurat hvordan det er, men du må huske på det at du lever kun en gang, så du må gripe dagen og slutte å tenke at du er så stygg osv, for det tror jeg ikke du er. Kanskje det vil hjelpe litt med psykolog? Det hjalp mye for meg :)

• Liker 1
Skrevet

Med den holdningen til deg selv så er det veldig vanskelig å få seg kjæreste. Selvtillit er veldig viktig, og det synes utrolig godt igjennom også. Dette er noe du bør jobbe med! Jeg har selv opplevd flere år med mobbing og derfor hatt dårlig selvtillit så jeg vet akkurat hvordan det er, men du må huske på det at du lever kun en gang, så du må gripe dagen og slutte å tenke at du er så stygg osv, for det tror jeg ikke du er. Kanskje det vil hjelpe litt med psykolog? Det hjalp mye for meg :)

Jeg har gått til psykolog i flere år uten å få hjelp, så har gitt det helt opp. Har sagt til de hva jeg føler, men de vil ikke høre.

Idag bare lå jeg og gråt og tenkte "Om jeg blir styggere nå, så vet jeg ikke hva jeg gjør ..."

Skrevet

Jeg følte det ikke spesielt superfantastisk eller pirrende å ha sex med kjæresten når jeg ikke egentlig var ordentlig forelsket i den kjæresten.

Jeg var også i mine ungdomsår "kjæreste" med en jeg følte meg litt presset til å være sammen med og hadde null følelser for. Vi hadde aldri sex fordi jeg ikke ville, men alt utenom det gav meg lyst til å kaste opp og var regelrett kjipt selv om det ikke var noe galt sånn sett med han(eller; altså - men).

Når jeg har hatt sterke følelser for noen som er flotte personer har det vært deilig, fantastisk, intenst og alt man drømmer om på et vis. Bare bedre.

Anonymous poster hash: 16473...0d4
Skrevet

Google it!

Anonymous poster hash: 3268b...cfb

Skrevet

Synes dette var trist å høre. Jeg ville bare anbefale deg teste en coach i stedet fr psykolog. Vet at noen har fått mye bedre hjelp av det en av en psyk de ikke hadde kjemien med. Dessuten er psykologer like forskjellige som folk flest. Kanskje du møtte en du ikke klaffet med. du trenger åpenbart noen til å backe deg opp og jeg ser at noe har ødelagt selvbildet ditt og at dette forhindrer deg i å finne noen... ønsker deg lykke til

Anonymous poster hash: ef676...cef
Skrevet

Ps- altså det var trist å høre at du har så dårlig selvbilde!! Ikke at du lurer på disse tingene ;) Det gjorde ve jeg også før jeg fikk kjæreste. Men kan love deg at år du møter noen så går slike ting av seg selv. Vl iogså anbfelae deg nett-dating, du aner ikke hvor mange slags folk som finnes der!

Anonymous poster hash: ef676...cef
Skrevet

TS - vil anbefale deg å melde deg på en eller annen fritidsaktivitet/hobby (håndball, bueskyting, dans, tegning, whatever).

Da treffer du andre folk, både menn og kvinner, regelmessig, og siden man er tilstede pga en felles interesse har man automatisk noe å snakke om.

Etterhvert som man får en viss mestringsfølelse vil selvtilliten stige og det blir lettere å slappe av rundt andre folk.

Skrevet

Kjæreste i offentligheten er fantastisk. Man har en konkret person som man elsker masse og som man lett kan presentere offentlig politisk. Samtidig er han så topp at man godt kan presentere hans politiske sider uten å få ham til å framstå som en politisk fjott for det ene eller andre partiet.

:vetikke:

Hææææ?

Anonymous poster hash: eebef...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...