AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Jeg er egentlig bare ute etter tidsfordriv, og derfor orker jeg ikke betale for noe ennå. Har bare vært singel noen måneder. Leter vel etter venner, og uforpliktende dater, til å begynne med. Har tidligere vært medlem på sukker, men syntes ikke det var noe bra. På møteplassen var det for det meste bare gamle menn og desperate som tok kontakt. Finnes det andre gratis datingsider? Anonymous poster hash: e291a...c1e
StarlightExpress Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Hva med badoo.com? Hørt at den skulle være grei
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Hva med badoo.com? Hørt at den skulle være grei Ulempen med badoo er at de sender ut mail til alle du har i mail-adresseboken din, selv om du har slettet de fra adresseboken... Fikk jeg selv erfare da eksen registrerte seg der 2 dager etter at han slo opp og flyttet ut... Anonymous poster hash: e291a...c1e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Gaysir.no er kjekk hvis du bare vil ha deg et ligg eller litt flørting. Nei, det er ikke bare homser der. Anonymous poster hash: 1a973...006
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Gaysir.no er kjekk hvis du bare vil ha deg et ligg eller litt flørting. Nei, det er ikke bare homser der. Anonymous poster hash: 1a973...006 Allerede medlem. Vært det i flere år. Men, må si jeg er drittlei av heterofile menn som bruker det som sjekkested. Anonymous poster hash: e291a...c1e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #6 Skrevet 27. september 2013 Etter min erfaring finnes det en lett blanding av seriøse og useriøse folk på alle datingsider, uansett om det er gratis eller ikke. Plentyoffish er jo gratis, men den er internasjonal da. Men googlet "gratis datingside" nå og fikk opp: norgesdate.no Anonymous poster hash: 64efa...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå