AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Ser at det finnes masse forskjellig tilbud, og jeg har virkelig vurdert dette nå. Men har noen spørsmål ! Er det noen her som kan anbefale en skole som har GODT miljø (stort sett hvert fall) folk som er over 18 år og som har flere forskjellige linjer? Det har ingenting å si hvor i landet skolen ligger, men det er som sagt viktig at det er godt miljø uten for mye drikking osv. Har tenkt litt på fotografering, men frivillig hjelp virker mer givende. Det jeg ønsker er å oppleve ting, kanskje få et nytt perspektiv på livet og "finne meg selv" Det er også fint om den ikke er blandt de aller dyreste... Eller om det finnes en folkehøgskole som har fokus på dyr? Anonymous poster hash: 2e271...6bd
kråkefjas Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 r godt miljø uten for mye drikking Er det mulig a?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Hva med Møre folkehøgskule? Anonymous poster hash: 29380...985
FrøkenBaker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 (endret) Elverum Folkehøgskole. http://elverumfhs.no/linjer/afrika/ Endret 25. august 2013 av FrøkenBaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå